niedziela, 15 maja 2011

...

Nie mam pomysłu na tytuł. Będzie garść newsów ;)

Po pierwsze: "Dirty Stardoll", czyli poprawione "Uzależnieni od plotek"
Za pewne część z Was czytała bloga chaotycznego bloga o plotkach jakim jest "Uzależnieni od plotek". Po pojawieniu się Krytej Krytyczki była fala na polskie blogi plotkarskie o Stardoll. UOP trzyma się już pewien czas, ale bądźmy szczerzy - średnio im idzie, a znaczna część zaglądała tam tylko po to by poczytać o sobie (ja też, przyznaję ja też ;P Lubię czytać o moich pracach, wyciągam z tego wnioski na przyszłość). Blog już raz był prawie zamknięty, a teraz zupełnie nie wiadomo o co chodzi.
7 maja wystartował blog "Dirty Stardoll". "Oto przed wami wielka rewolucja... Kontrowersyjny... Inny od innych... ...BLOG DIRTY STARDOLL" - w tym musiał maczać paluchy pan MM. I nie myliłam się. Na blogu piszą również Smilice i DJDomka1 - odwalają kawał dobrej roboty. Jak na razie zdecydowanie najlepszy był wywiad z I_am_collector , w końcu jakiś dobry wywiad, bez pytań typu "Twój ulubiony kolor?". Podoba mi się również pomysł ze "Stardollpedią", ale na razie nie jest zbyt rozwinięty. Jestem ciekawa jak dalej się potoczą losy tego bloga. Sodówa nie grozi, a przynajmniej nie Magdomilowiczowi (za późno) ;D 


Po drugie: Kontakt
Jeśli ktoś zamawia nagłówek to powinien utrzymywać kontakt ze mną (ta osoba wie o co chodzi).


Po trzecie: Moja powieść
Wiecie lub nie, że od pewnego czasu staram się pisać powieść. Idzie trochę powoli (Trochę?! Nie owijaj w bawełnę i przyznaj, że idzie w żółwim tempie) Przepraszam, często kłócę się ze sobą (No co Ty nie powiesz?) XD
Dobra, dobra... Idzie wolno, ale idzie. Aktualnie jestem po prologu, w trakcie I rozdziału. O czym jest? O tym, ile jesteśmy w stanie poświęcić by odkryć prawdę. Na razie to musi Wam wystarczyć ;)


W pisaniu towarzyszą mi nutki pana Ludovico Einaudi i czasem Hansa Zimmera. Myślę, że ten drugi jest w miarę znany ("Piraci z Karaibów", "Incepcja", "Król Lew", "Mroczny Rycerz" itp. itd.). Dlatego przytoczę kilka genialnych kawałków tego pierwszego. Drugi utwór zainspirował mnie do pewnej sceny, a trzeci znacznie wpłynął na zakończenie (czemu wcześniej na to nie wpadłam?). Miłego słuchania:







3 komentarze:

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D