wtorek, 10 maja 2011

Opóźnienia

Chciałam Was uprzedzić, że mogą być małe opóźnienia w zamówieniach.
Zapewne już większość myśli o wakacjach, a ja niestety ostatnio mogę myśleć jedynie o nauce. Dobrze się uczę, ale mam sporo zaległości i problemy z biologią. Jutro mam poprawę, a dalej zupełnie nic nie rozumiem :/
Nie mam pojęcia co też będzie z chemią. Pierwszy semestr 5 i 4, a drugi szkoda pisać... Już nawet jeśli mi się wydaję, że rozumiem to i tak nic z tego. Po prostu...

Przepraszam, mam nadzieję, że zrozumiecie. Najpierw real, potem Stardoll.

EDIT: Z biologii poszło mi całkiem nieźle. Z poprawy dostałam 3, a z 2 poprzednich kartkówek 4+ :D
Pani powiedziała, że jeszcze jutro muszę napisać kartkówkę i zobaczymy co z tego będzie. Eh... Jeszcze kartkówka z ekologii :/
Gorzej, że jutro są organizowane biegi, a ja jadę jako wolontariuszka. Wszystko powinno się skończyć do 12, ale jeszcze trzeba posprzątać namioty, więc nie wiem czy zdążę na biologię. Najwyżej mi pozwoli pisać na ekologii (bioli i eko uczy ta sama babka).

Dogadałam się z fizyczką i w piątek piszę zaległy sprawdzian. Będę musiała do niego sporo zakuć, dlatego daruję sobie mszę i spotkanie - wikary będzie miał znowu wąty, ale nie może mnie wylać, w końcu jestem pupilkiem proboszcza :3

2 komentarze:

  1. Ja Cię rozumiem...
    Też musiałam niedawno z bardzo podobnego powodu przyhamować ze stardoll.

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz ten ostatni wytężony czas nauki- wiem, co to znaczy. Prawie każdego dnia mamy sprawdzian, więc trzeba zakuwać. Trzymam kciuki za ciebie przez ten czas- dasz rady (bo wieczko nie jest równe Wieczko!) :D.
    Pozdrowienia dla pupilka proboszcza od drugiego w kolejności dziecka, które ochrzcił w naszej parafii :D.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D