sobota, 13 października 2012

Świętujemy!

Hura, hura, hura!!! :D Wreszcie są wyniki Creative Talent. Wiecie co? Wygrałam!
O co w ogóle chodziło? Tak, ten Creative Talent, który trwał od...stycznia. W życiu nie brałam udziału w tak długim konkursie. Przyznaję, że momentami już miałam dosyć, chciałam zrezygnować, ale się nie poddałam i warto było. Pomimo robienia prac w pośpiechu, to wychodziło nie najgorzej, mogłam się rozwinąć oraz poznałam bliżej kilku grafików.
Chciałam jeszcze dodać, że wyniki się bardzo przeciągały, ponieważ jury nie mogło się zdecydować kto ma wygrać. Nie dziwię się, bo Aga niezwykle się rozwinęła i wykonała kawał dobrej roboty, naprawdę należą się jej gratulacje :D
Poniżej przegląd moich prac z CT, które zazwyczaj były wykonywane na szybko i jakby nie patrzeć, już dosyć dawno... (i dlatego mi się dziś wydają szpetne ;P )

Zazwyczaj muszę się chwilę zastanowić, który utwór teraz Wam zaproponować, tak tym razem od razu wiedziałam. Opowiem Wam anegdotę z mojego życia:
Pamiętam taki piękny dzień, a raczej wieczór, kiedy słuchałam mojej ulubionej stacji 107.7 The Bone z San Francisco, akurat było Song Request (jest słowo-klucz, które musi być w tytule lub tekście piosenki albo nazwie zespołu, można dzwonić lub mailować) ze Stevenem Seaweed, a hasłem było niby banalne "day". Szybko przeszukałam mój odwarzacz - tak, mam! Wysłałam e-mail z tym tytułem i wykonawcą. Już chcę wyłączać... Robi się północ (tam oczywiście dopiero dochodzi 15)... Wpycha się "Bone Up On The Beatles"... Już prawie nie słucham... "Coś tam, coś tam... Marta from Poland... Coś tam, coś tam..." No i poleciało:



EDIT: No proszę... Jeszcze znalazłam się na Uzależnionych. Chyba znowu powróciła moja dobra passa.

9 komentarzy:

  1. Gratuluję :) Zdecydowanie zasłużyłaś na wygraną, choć aga19988 też robi cudowne grafiki :) Cudowna nutka ♥ Ale twoja opowieść mnie rozśmieszyła, huehuehue :D

    OdpowiedzUsuń
  2. >D a mnie tam wcale nie dziwi ze wygrałaś,jesteś naprawdę dobra - a to winno się nagradzać.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. od początku wiedziałam, że wygrasz :) to było do przewidzenia - masz spore doświadczenie i niezwykłą charyzmę którą ujawniasz w obrazach. BRAWO :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Osobiście uważałam, że powinnaś wygrać ;))
    Najbardziej podoba mi się praca z elficą, nie wiem jak ty to robisz! Ja bym od razu spieprzyła to cieniowanie :C
    *Fanfary* dla Ciebie ^^

    Hermionapotter3

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Tak myślałam, że wygrasz ;)
    Pamiętam tego smsa o 23, którego mi wysłałaś jak puścili tą piosenkę. Oni chyba tam wtedy gadali jeszcze coś w stylu: "Widać, że nasze radio jest znane na całym świecie". ;D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Siora, nie mam co robić na kółku, więc wszedłem na twojego bloga... nawet ładny ;_;

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się podoba pierwszy i ostatni;p. Natka

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D