czwartek, 20 września 2012

Ostatnia grafika na Creative Talent

Z odzysku, ale trzeba być eko.
Kopia e-maila Liddy do Creative Talent:

Wszystkie chwyty dozwolone? Postanowiłam trochę inaczej spojrzeć na grafikę stardollową. Zerwać z kilkoma schematami. Pobawić się.
Mój projekt z każdą chwilą stawał się (na swój sposób) coraz bardziej odważny, bo postanowiłam nie traktować tematu całkiem dosłownie, aż wreszcie osiągnęłam całkiem przenośny wymiar. Na mojej pracy są te jednorożce. Jest ten staw. Jest ta magia. Jest ten tajemniczy ogród. Jest wszystko, a jednocześnie...
Bo tak właśnie wygląda mój własny tajemniczy ogród.

(wykorzystałam sofę, firanki i górę włosów ze Stardoll, tekstury stąd i stąd, nic nie wzięłam w formie gotowca, ale przekształciłam)

Pozdrawiam,
Liddy czyli wieczko6



Niezwykła dojrzałość muzyczna. Prawdziwy talent potwierdza w wersji na żywo:

11 komentarzy:

  1. Nagłówek jak zawsze świetny, ale zastanawia mnie to dlaczego te dollki mają za duże głowy. To zwykłe niedociągnięcie czy celowe działanie? Bardzo odważne podejście do tematu! Życzę i trzymam kciuki za pierwsze miejsce! Pozdrawiam, przemasfm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie podoba mi się tutaj też regał z książkami, książka, którą trzyma na kolanach jedna z dziewczyn, jej włosy, dziwne światełka..

      Usuń
    2. Wszystko jest dokładnie w takich samych proporcjach jak na Stardoll.

      Usuń
  2. Skoroże powyżej przemasfm napomknął o niedociągnięciach.. praca jest wykonana bardzo asymetrycznie- ogółem mówiąc. Według mnie jedna dziewczyna - z warkoczem - siedząca na sofie symbolizowałaby "ucieczkę" w taki własny świat. Tymczasem próbowałam wyobrazić sobie tę atmosferę, gdy robiono "to ujęcie". Jednak tutaj niedociągnięć jest naprawdę sporo! Krzywy łokieć, dziwne włosy (dziewczyna po lewej)- ma zbyt wysokie czoło.
    Choć praca jest spójna, brakuje mi w niej polotu, i niestety- według mnie nadużyłaś gotowca. Wiem, że to nie jest temat z ostro zarysowanymi granicami, łatwo popaść w skrajność - tutaj.. zawiodłam się.

    Jeśli chodzi o to, spójrz na ten obrazek z innej perspektywy. To, że wydaje się być, lepszy, być może. Teraz "usuń" jedną dziewczynę (od lewej)i pozostaw jedną.

    Według mnie symbolikę, do jakiej chciałaś się uciec, sypnęła obecność "tej drugiej".

    Praca jest spójna, miła dla oczu, ale - wiele niedociągnięć.

    Pozdrawiam, i oczywiście - trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się. Facet ma mega głos, dobre podejście do muzyki. Nie ogranicza jej.. Po prostu zaklinacz słów ...

    Grafika ciekawa. Łamiesz schematy. Co z tego, może coś i jest krzywe... Ale inne. Odmiana. Coś nowego. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  4. No i cieszę się, że nie trzeba wpisywać - "Udowodnij, że nie jesteś automatem" - Z moim wzrokiem jest to całkiem możliwe - przyznaję się... Chyba jestem automatem ;D Zawsze musiałam podchodzić do tego z 10 razy XP

    OdpowiedzUsuń
  5. Kilka rzeczy które bym osobiście zmienił :D
    1. Zrobił mniejsze głowy.
    2. Spróbowałbym przekształcić ciała dollek, wydają się drobne i jakby miała wszystko złych wymiarów niż w rzeczywistości.
    3. Włosy pierwszej dollki trochę przerobiłbym, mimo tego są fajne.
    4. Zrób mi nagłówek, kocham to jak robisz mocne cienie, a wygląda to normalnie i realistycznie.
    Po za tym nic, jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  6. szczerze ? nie podoba mi się twarz pierwszej dollki w połączeniu z tą fryzurą.
    reszta bardzo mi się podoba, chyba nie muszę mówić więcej ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy byłabyś w stanie zrobić graficzną babeczkę dla mnie? Cena tak, oczywiście do 50 sd :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mają za dużych głów? ;P

    Ogółem mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne kolory ;)
    Jednak muszę przyznać, że robiłaś już lepsze grafiki. Ale co ja tam będę gadać przecież ja to nawet w połowie tego bym nie zrobiła tak dobrze jak ty. ;)
    Życzę powodzenia i trzymam kciuki! ;D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D