niedziela, 30 września 2012

Jesienny wygląd

Nie ma co przeczyć. Przyszła jesień. W tej kwestii można mi wierzyć na słowo. Co z tego, że ciepło i jasno? Ja zawsze wiem, kiedy się zaczyna.
Skąd? Oczywiście już mnie złapało przeziębienie. Czy wirus. Czy co tam...
Nie ma co się zamartwiać, w końcu jesień to doskonała okazja do posiedzenia z książką i kubkiem ciepłej herbaty/kawy. Można również trochę pograficzyć...
Korzystając z tego, że już mi trochę lepiej i nie muszę leżeć w łóżku (spory laptop+tablet na kolanach to nie najlepszy pomysł), postanowiłam odświeżyć ponownie wygląd bloga. Wyzwanie szczególnie trudne, bo to mój drugi, jesienny nagłówek. W zeszłym roku było bardzo stonowanie i w kolorystyce niemalże kawowej. Teraz jest ciepło, ale nadal jesiennie. Myślę, że podobny design nadał by się na opakowanie jakiejś herbaty.
Z niestandardowych babeczek pojawiły się: z listkiem (innym niż w zeszłym roku, pseudo-klon), z książką i w szaliku (w końcu robi się zimniej). Niestety jest niewiele jesiennych symboli.
Przy tym wyglądzie wzięłam pod uwagę wyniki naszej ankiety. Głosy były dosyć podzielone. Ogólnie mam podobne zdanie jak wy, choć muszę przyznać - było jedno zaskoczenie (bardzo pozytywne).


Utwór, który ma klimat epicki. Nic dziwnego, w końcu panowie zajmują się muzyką z grupy "epic". Niby tylko 2 minutki, ale... Niezwykle zachęcam do zapoznania się również z innymi utworami Thomasa i Nicka z "Two Steps From Hell".
Po za tym możecie kojarzyć tę melodię z Euro 2012.


Jak nowy wygląd? Którą babeczkę byście schrupali? Podoba Wam się taka kolorowa jesień?
Co sądzicie o wynikach ankiety? Zgadzacie się? Jesteście zaskoczeni?
Podoba Wam się ten utwór? Pamiętacie go z Euro?

Przypominam o trwającej II edycji na najciekawsze komentarze, a wszystkim chłopakom z okazji ich święta składam najserdeczniejsze życzenia.

6 komentarzy:

  1. ładny nowy dizajn.
    ja głosowałam na donnie darko, był najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
  2. po pierwsze - świetny nowy wygląd, uwielbiam te kolory bo kojarzą mi się z zachodem słońca, którego widok przenigdy mi się nie znudzi
    po drugie - uwielbiam ten zespół i znałam go już wcześniej, a "Heart of Courage" to była pierwsza ich piosenka, którą poznałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. TWO STEPS FROM HELL ♥
    Ogółem od dłuższego czasu lubię tego typu muzykę klasyczną, filmową (soundtrack) czy tą z gier.
    'Heart of Courage' to tak naprawdę kwintesencja TSFH, utwór poznałam dawno przed Euro i aż łezka mi się kręciła słysząc go podczas transmisji ze stadionów. Oczywiście polscy kibice na Narodowym zawsze musieli go zagłuszyć, ale wybaczam ;)
    Jeżeli podoba Ci się tego typu muzyka polecam jeszcze Immediate Music.
    a.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny (oczywiście) wygląd bloga, taki cieplusi.. Jeszcze płonącego kominka brakuje ;D
    Niby fajna taka złota jesień, ale rano zimno, a potem po szkole trzeba te wszystkie kurciska, chuściska i kapelusiska nosić bo człowiek się gotuje. Boże, zdecyduj się! ;P

    Pozdrawiam!

    PS.: Tak, utwór kojarzę z Euro.. Cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zacny nagłówek ♥ robisz świetne grafiki, pozazdrościć. Zjadłabym babeczkę 'o mnie' :D pioseneczkę znam, cudowna :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D