sobota, 1 września 2012

Cały rok w Cafe, ankieta

Zaczynamy rok szkolny, a kończymy 1 rok zmian w moim Cafe. Bynajmniej teraz nie będzie łatwiej wymyślać nowe designy, w końcu trzeba będzie pobić te poprzednie!
Przyroda tradycyjnie świruje...

Być może jest tu jakaś część osób, która pamięta, jak wyglądał ten blog zanim pojawiły się babeczki. Nie wszyscy wiedzą, ale nie były od początku. Kiedy zaczynałam (marzec 2011) na blogu widniało takie... coś:

Dziś nie potrafię na to patrzeć, jednak zawsze od czegoś trzeba zaczynać.
Jesienią zeszłego roku stwierdziłam, że czas na zmiany. Totalne. Zacznijmy od tego, że na blogu przecież nie pojawiała się jedynie grafika stardollowa, ale kupę innych rzeczy. Chciałam by layout był oryginalny, miał charakterystyczne elementy, ale by również można go zmieniać co jakiś czas. W ten właśnie powstało Wieczko6's Cafe, a od niedawna Liddy's Cafe.
Poniżej macie przegląd wszystkich nagłówków, które się pojawiły na blogu:

1. Jesień

2. Halloween

3. Mikołajki

4. Boże Narodzenie

5. Nowy Rok

6. Zima

7. Donnie Darko 
(za bardzo nic się wtedy nie działo, więc postanowiłam uczcić polską premierę na DVD jednego z filmów, który bardzo lubię)

8. Wiosna

9. Lato

10. Morze
(Dzień Latarni Morskiej)

11. Szkoła

To jest niesamowite, jak to wszystko zleciało. Pamiętam jak robiłam każdy nagłówek. Jak robiłam zmiany w ostatniej chwili. Pamiętam nawet jak moja karykatura miała taką wysoką, grubą, brzydką szyje - zauważyłam to dopiero pod koniec. Ogólnie ten rok dla mnie pędził jakoś tak:

Przy okazji widzicie, jak wiele się zmieniało...
Część muzyczna. 
Zrobić z wesołej piosenki dla dzieci klimatyczny i bardzo muzyczny utwór to nie lada sztuka. Tego wyczynu dokonała Fredrika Stahl. Przyjemne, estetyczne i wpada w ucho. Cóż dodać?

Moi drodzy, ale to jeszcze nie koniec, gdyż jest dla Was mała ankieta. Mam nadzieję, że znajdziecie te parę sekund i wybierzecie swój ulubiony wygląd. Możecie głosować na max. 3. Wasze głosy pomogą mi przy tworzeniu następnych.
aaaa
aaaa
Byłabym wdzięczna, gdybyście w komentarzach uzasadnili swój wybór. Oprócz tego możecie się pochwalić od którego nagłówka wchodzicie na mojego bloga, a może nawet pamiętacie jeszcze czasy "przed-babeczkowe" oraz napisać, co sądzicie o takiej wersji "Twinkle Twinkle Little Star". Pamiętajcie, że trwa II edycja "Złotych Komentatorów" - liczy się by było jak najciekawiej!

30 komentarzy:

  1. ja zagłosowałam na hallowyn ponieważ podoba mi się połączenie koloru czarnego i pomarańczowego inne też były ładne
    Donnie Darko też mi się bardzo podoba ale już zagłosowałam
    pozdrawiam 00mili00

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zaczęłam wchodzić od halloween,albo jesieni. Sama nie wiem.:D

    OdpowiedzUsuń
  3. 6 i 7 najlepsze. mam dylemat.
    pamiętam ten stary nagłówek. graficznie dobry, ale strasznie plastikowa ta doll :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zagłosowałam na:
    -Boże Narodzenie- zauroczyły mnie choinkowe lampeczki opatulające napis Wieczko6's Caffe. Tło, babeczki, świąteczne detale... wszystko to przywołuje na myśl święta.
    -Zima- jest to chyba najlepszy nagłówek, jaki się tutaj pojawił. Spośród wszystkich pięknych, ten przypadł mi do gustu najbardziej. Jest delikatny, uroczy, przejrzysty, idealnie dobrałaś kolorystykę. Uwielbiam bałwana-babeczkę!
    -Donnie Darko- jest mroczny, ale nie straszny, bo Twój sobowtór, babeczki i napisy wywołują uśmiech na twarzy. Ponownie duży plus za barwy, które ze sobą połączyłaś.
    Pozwolę sobie jeszcze na ocenę najgorszego nagłówka, hmmm... w sumie to wszystkie są rewelacyjne!
    Bloga zaczęłam na stałe czytać i obserwować chyba od Halloween'u. Nie wiedziałam nawet, że aż tyle czasu tutaj jestem! Jednak go nie żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. babeczka bałwanek- THE BEST :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zima i szkola sa najlepsze!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a i jeszcze fejne było, że na nagłówku noworocznym jest przeźroczysty blat :3 I jeszcze podoba mi się babeczka z piernikiem na Boże , ale bałwanek najlepszy, boże ile ja to razy jeszcze będę powtarzać! :)))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Trudny wybór. Albowiem ponieważ gdyż miałem aż pięciu faworytów!
    4- Miał w sobie świąteczny nastrój, pamiętam jak wchodziłem tu podczas świąt tylko żeby na niego popatrzeć + te światełka na napisie!
    6- Zima, dlatego, że uwielbiam zimę oraz pastelowe matowe jasne kolory!
    7- Zdecydowanie mój nr. 1!! Nagłówek przeboski, kocham kolor czarny ale to tylko jeden z miliona powodów dlaczego go uwielbiam! Żaden z 11 (A raczej 12 licząc ten "przedbabeczkowy"(gdzie tak btw lala miała kciuk nie z tej strony co trzeba i dosyć zabawnie to wyglądało)) nie miał takiego klimatu jak ten!
    9- I znowu matowe kolory :D i jeszcze połączenie żółtego i jasnego niebieskiego to naprawdę coś :D
    10- Moje ukochane drugie miejsce! Kocham takie klimaty po prostu, ale brakowało mi jakiejś czapki na głowie Liddy :(.
    Niestety dałaś limit do trzech wybranych nagłówków, a że 1 i 2 miejsce już było trzeba było ie zastanowić nad miejscem trzecim. Musiałem wybrać miedzy 4, 6 a 9... Trudno było ale skończyło się na numerze 4!
    No to się rozpisałeeem, mam nadzieje, że nie przysnęłaś czytając to... Pozdrawiam i życzę udanego pierwszego roku, bo ja to się denerwuje jak diabli! :*<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luz, to tylko szkoła, a nie olimpiada ;D

      Usuń
    2. No ale wiesz, ten stres jak Cie przyjmą inni, nowi nauczyciele, otoczenie...

      Usuń
  9. Według mnie najlepszy jest Nowy Rok. Polubiłam ten nagłówek za to, że jest taki kolorowy, ale nie za bardzo jasny. Na Twojego bloga wchodzę odkąd pojawił się nagłówek Halloweenowy ;)
    Pomimo, że pół roku temu ukradziono moje konto na stardoll i tak regularnie odwiedzam Twój blog i bardzo mi się podoba.

    ....kiedyś Jagoda.Emo

    OdpowiedzUsuń
  10. Siorka, rano idę się myć, więc będziesz miała zimną wodę :p

    trololololololo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Nie możesz wysłać smsa? To jest mój blog, a nie tablica ogłoszeń.
      2. Weź udział w ankiecie, skoro już tu zajrzałeś ;)
      3. Już to widzę, jak wstajesz wcześniej ode mnie...

      Usuń
    2. 1. Nie możesz wysłać smsa? To jest mój blog, a nie tablica ogłoszeń.
      2. Weź udział w ankiecie, skoro już tu zajrzałeś ;)
      3. Już to widzę, jak wstajesz wcześniej ode mnie...

      Usuń
  11. Hmm, ja zaznaczyłam:
    2. Halloween - wtedy pierwszy raz weszłam na Twojego bloga.
    6. Zima - zakochałam się w tym nagłówku ღ
    11. Szkoła - strasznie podoba mi się to tło za GEEK GIRL, przypominające tablicę.

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Pierwszy nagłówek w tym stylu, bardzo mi się spodobał.
    6. Świetne kolory, tło. Od razu widać, że to zima :)
    11. Brak słów. Ten napis, tablica i ogólnie wszytko jest cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam pytanie : Czemu zrezygnowałaś z nadgryzionej babeczki? :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj Liddy. Jestem Maja. Na stardoll xmajkax13.
    Jak wszyscy inni komentujący Twój blog, uwielbiam Twoje grafiki. Jestem Ci bardzo wdzięczna, że to robisz.
    Dlaczego ? Zainspirowałaś mnie, jesteś dla mnie przykładem. Sama stworzyłam z koleżanką graficznego bloga i chcę się wzorować na Tobie ( nie chodzi o kopiowanie grafik :D ).
    Wszystkie 'lekcje', 'krok po kroku' itp. będą przeze mnie brane pod uwagę.
    Mam nadzieję, że to przeczytałaś i wiesz ile dla mnie znaczysz.
    Pozdrawiam i życzę dalszej graficznej kariery ! XMAJKAX13

    http://engraving-justgraphics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja pierwszy raz zajrzałam na Twojego bloga kiedy widniał ten pierwszy nagłówek :) (jeszcze bez babeczek) Już od tamtego czasu podziwiałam Twoje grafiki :D.
    W ankiecie zaznaczyłam nr 5, bo ten nagłówek najbardziej mnie urzekł. Podoba mi się jego kolorystyka i to nawiązanie do sylwestra. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Liddy, mam pytanie. :) Mogłabyś oblukać mojego nowego bloga? Mellephics.blogspot.com.

    W zamian za ten szczodry czyn, ja napiszę co myślę o nagłówkach. Na koniec skrobnę parę słów o faworytach.

    1. Czekolada - słodki, zmysłowy. Kolorystyka mi odpowiada. Nie jest przesłodzona, ani też wyprana z emocji.
    2. Halloween- czyli wielka dynia z czarnymi akcentami. Gdyby nie pomarańczowe motywy, nagłówek byłby przygaszony i smętny. Strzałem w dziesiątkę bym tego nie nazwała, ale może 8,9..
    3. i 4. czyli Mikołajki vs. Boże Narodzenie - motyw Świąteczny. Bardziej odpowiada mi Boże Narodzenie - pełne energii, dosłownie nią emanuje. Nagłówek na Mikołajki jest profesjonalny do granic możliwości. Biel to uniwersalny kolor. Jest on czysty i znów bez przesady. Zwycięża..ją oba.
    5. Nowy Rok - atmosfera genialna. Wprowadza bez zbędnych słów w atrakcyjny i kolorowy nowy rok. Szampan, Liddy? Przezroczysta lada to nowość, dobre posunięcie.
    6. Zima - gorąca czekolada i błękit? Tego błękitu brakowało powyższym 5-ciu nagłówkom. Choć były perfekcyjnie wpasowane w okolicznościowe święta.
    7. Donnie Darko - Tak. Oryginalnie, tajemniczo, zmysłowo, intrygująco. Czuć charyzmę ale i sekret.. Coś, czego nie rozgryzłby zapewne nikt bez bliższego zagłębienia się w temat - Świat Darko.
    8. i 9. Słodko, słodko i.. za słodko ;/ Aż brzuch boli. Ten motyw nie pasuje, nie pasował i pasował prawdopodobnie do Liddy nie będzie. Nie jest ona wróżką z bajki, a czarodziejką, tajemniczą i wyjątkową. Masz nietuzinkowy charakter, a podkreślając go słodkimi barwami.. strzeliłaś gafę. Mimo, że pasuje do "wiosennego motywu", nie pasuje do Ciebie. A to powinno się liczyć.
    10. Morze - O, tak! Tak, tak, tak! Faworyt numer 1. Uwielbiam morskie motywy. Ogólnie świat podwodny, ale co byśmy poczęli bez zaśmiecających oceany żeglarzy? ;-)
    11. Faworyt numer 2- czyli obecny motyw. Trochę igrzysk śmierci, trochę lasu i.. poczułam woń igieł. Mocną, nasyconą.. tak jak ten nagłówek. W tle wyczuwam zaraz po "blah" kruszoną kredę i wiem, że wakacje muszą dobiec końca. Zniecierpliwienie, nutka goryczy, ale i trochę cukierkowego świata. Idealnie wyważona kolorystyka.

    Wygrywa.. Nagłówek "Szkoła" - obecny. Spore szanse miał też nagłówek "Morze" oraz Donnie Darko. :) Reszta bardzo fajna, ciekawie wykonana. Lubię te tajemnice, zamieszczane w Twoich nagłówkach, lecz gdybyś nie przeplatała ich słodkimi i emanującymi kolorami motywami, byłoby mdło.


    Pozdrawiam, zapraszam na moją stronę, Lid!
    mellephics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie najbardziej spodobał mi się wygląd z sylwestra ^.^ Dlaczego ? Bo było to takie kolorowe fiuuu-bździuuu, coś całkiem nie w twoim stylu (według mnie) :D Nie będę Ci blablać na temat kolorków, szkoda miejsca :) Delikatne tło i oczywiście śliczna Liddy - zawsze mi się to podobało ;] A tak BTF czytam tego bloga od początku, zawsze byłam zachwycona Twoją skromną osobą potrafiącą wyczarować za pomocą wyobraźni takie cuda. Jednakże na początku nie obserwowałam, gdyż nie miałam konta google . Żałuję ! Cieszę się, że mogę się chociaż teraz wypowiedzieć, Liddy (o ile mogę tak mówić) :)

    Swój zacny komentarz pozostawia nikomu nieznana MajaPretty2000

    OdpowiedzUsuń
  18. Pamiętam ten pierszy nagłówek ... :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  20. Szczerze mówiąc wszystkie mi się bardzo podobają. Pamiętam jeszcze ten pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczerze mówiąc.. jestem fanką Donnie Darko, ale jakoś słabiutko go przedstawiłaś :( Może zbyt wysokie progi, albo ja jestem zbyt wymagająca (oj, jeśli chodzi o ulubione filmy, owszem). Podoba mi się za to Nowy Rok.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pamiętam te czasy jak to nazwałaś "przed-babeczkowe". Dawno nie wchodziłam na bloga ,aż tak nagle mnie naszło i widzę trochę nowych postów :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D