piątek, 31 sierpnia 2012

Nowy wygląd - wracamy do szkoły!

Może tak piszę. Może widzę te litery. Może nawet data na mnie spogląda.
Ale...
JAKA SZKOŁA? O co w ogóle chodzi? To chyba żart. Mnie nie bawi.

Poważnie, nie warto się sprzeczać i trzeba szukać zalet każdej sytuacji. Z jednej strony naprawdę udało mi się dużo zrobić w te wakacje. Może nie tyle, ile chciałam, ale niemal każdego dnia "coś" zrobiłam :) Z resztą część efektów mamy na blogu. Także za wolnym będę tęsknić. Za to z drugiej strony cieszę się na jazdę pociągiem z Legolasem*, Tolką i kuzynką (ale z nią dopiero od października, ci studenci...). Potem droga do szkoły to również przyjemność (z dworca przez deptak z mnóstwem kawiarni, sklepów, w tym Empik oraz szkoła językowa do której będę chodzić. Skręcić przy parku, przejść koło biblioteki i naleśnikarni, mostek, dom kultury, radio i jesteśmy na miejscu). Kolejnym plusem jest szkoła wybitnie nietypowa - Liceum Plastyczne (w dodatku bardzo chwalone). Nowi znajomi oraz możliwość utrzymania kontaktu z aktualnymi. To była BARDZO dobra decyzja.
*Długa historia. Dodam tylko, że zostałam mianowana Gandalfem...

Jednym z niewielu minusów jest to, że w domu będę po 17 (oprócz piątku), więc spodziewajcie się więcej rysunków, może nawet zabawek (moją specjalizacją prawdopodobnie będzie projektowanie zabawek), a trochę mniej grafiki.
Wracając do bardziej optymistycznych rzeczy, powrót do szkoły przynosi nam powód by zmienić wygląd na blogu. Ten design jest wyjątkowy, gdyż udało nam się zatoczyć pełne koło i w następnym ruszamy od początku (ale o całym roku zmian będzie w następnym poście). Inspirując się tradycją amerykańskich filmów, symbolem i motywem przewodnim stało się jabłko. 


Spostrzegawcze oko zauważy, że ten nagłówek przyniósł nam 2 znaczące zmiany: nazwa bloga zmieniła się z "Wieczko6's Cafe" na "Liddy's Cafe" oraz doszła babeczka "Bright Group". B.G. to mój najnowszy projekt, który powinien zacząć działać w weekend. Jedyne co mogę Wam zdradzić: oprócz mnie będzie zaangażowana trójka dosyć znanych osób ze świata Stardoll. Poprawki przeszła również zakładka "O mnie" i uzupełniłam galerię.
Czasem człowiek ma ochotę na muzykę "mniej zobowiązującą", czyli bardziej luźną, coś do pracy.
O Kasabian mogliście przeczytać już po sylwestrze, kiedy mając do wyboru "Dwójkę" i "Polsat" (na zmianę!) oraz koncert na żywo zespołu, który lubiłam, ale jeszcze średnio znałam. Zdecydowałam się na Kasabian.
Zgodnie z moją obietnicą popularyzujemy mniej znane piosenki. "Running Battle" to utwór, który zawiera jeden z najlepszych tekstów tej grupy. Ciekawe brzmienie i chwytliwy rytm wpasowują się w przekaz. Dziwią mnie 2 fakty: piosenka się zagubiła wśród wielu innych z dorobku zespołu (uważam, że niesłusznie) oraz żaden producent gier komputerowych, filmów czy seriali jeszcze nie znalazł w niej dobrego tła do reklamy (być może tylko jeszcze...).
      
Jak zwykle mała zachęta do komentowania i kilka pomocnych pytań:
A jak Wasze nastawienie do szkoły? Będziecie tęsknić za wakacjami czy już się znudziły? Albo były tak intensywne, że musicie odpocząć? Idziecie do nowej szkoły czy wracacie do starych murów?
Co sądzicie o nowym wyglądzie? Która babeczka wygląda najsmaczniej? Pamiętacie poprzednie? A może wchodzicie tutaj od czasu zanim pojawiły się babeczki?
Znaliście wcześniej Kasabian? Co myślicie o tym utworze?

22 komentarze:

  1. Hej;]. Ale zbieg okoliczności. Nie wiem czy mnie pamiętasz, ale gadałyśmy ze sobą na egzaminie (taka dziewczyna z zadupia, siedzialysmy razem w ławce i przeglądałyśmy Twoje książki). Masz FB?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że pamiętam. Ludzie z zadupiów muszą się łączyć! FB usunęłam. Kontakt przez GG: 43745744 albo e-mail simomaniaczka96@gmail.com ;D

      Usuń
    2. To świetnie;]. Ja mam właśnie FB i meila (nati44@vp.pl). GG nie mam, ale mam skype (nie pamietam nicku:P). Mam sporo pytan, wiec szykuj sie na dużo czytania:D

      Usuń
  2. Siorka, a nie boisz się, że Apple Cię pozwie o prawa autorskie?

    :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyżby w tą akcję byłaby zamieszana Jagienka z Warszawy ? Coś poczytałam w komentarzach na jej blogu ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona też jest co nieco zamieszana, ale to dopiero wierzchołek góry lodowej ;D

      Usuń
    2. Jagienka & Liddy's Show? Nie przepadam za Jagną, ale niech będzie.. pewnie widowisko godne szerokiej publiki.

      Mel, hannah879.
      Mellephics.blogspot.com

      Usuń
    3. A smutno mi, że ze mną nie przepadasz, bo mi się zdajesz miłą osobą. :c

      Usuń
    4. Jak ktoś może nie lubić jednego z najbardziej pracowitych polskich grafików stardollowych? Bez komentarza.

      Usuń
    5. Chodzi o charakter, potrafię docenić wybitną grafikę :) Ależ dziękuję Jagno.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nie masz co robić o 1 w nocy?! Niby Łowca Owca, a w sumie czarna. Czarna owca.

      Usuń
  5. Niesamowity wygląd :D Ja słucham Kasabian. Uwielbiam Club Foot.
    Co do projektu - widzę, że coś dużego się szykuje :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Również idę do klasy plastycznej. Niby smucę się, że to już koniec wakacji, ale przecież przez te 60 dni zdążyłam wypocząć i nabrać sił. Wiadomo, każdy wolałby nie robić niczego przez dłuższy czas, ale pójście do szkoły po takiej przerwie może być przyjemne. W szczególności, jeśli ma się tak urozmaiconą drogę, jak Ty (czego zazdroszczę, takie są minusy mieszkania w dosyć małych miejscowościach-nie ma niczego ciekawego).
    Nowy wygląd chyba nawet bardziej mi się podoba niż stary. A która babeczka jest najładniejsza? Chyba ta, która otwiera galerię... choć wszystkie są piękne!
    Tego zespołu wcześniej nie znałam, ale chętnie posłucham ich kilku innych piosenek.
    Moja wypowiedź jest dosyć długa, ale wiem, że lubisz czytać. Nawet takie lekko bezsensowne rzeczy! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam świetny podkład muzyczny w postaci Led Zeppelin, więc nawet największe bzdury mogę czytać, ale to co piszesz z pewnością nie jest bezsensowne :)
      Wbrew pozorom w małych miejscowościach bywają znacznie ciekawsze rzeczy niż w dużych miastach, dlatego właśnie zdecydowałam się dojeżdżać, a nie mieszkać na stałe w Opolu (a miałam taką możliwość). Żadne miejsce na świecie nie ma takiego klimatu jak nieczynny dworzec niedaleko mojego domu...

      Usuń
  7. Sama się prosiłaś o szczerość :) Jabłko na obrazku jak na Twój poziom grafiki jest strasznie wykonane. Wiem, może Ci się śpieszyło, ale pracując w wekrorach mogłabyś zadbać o takie szczegóły jak te kanty. Nie zaokrąglone krawędzie wypadły fatalnie. Konkretniej chodzi o to jabłuszko : http://1.bp.blogspot.com/-WMQ6gzTI6Hk/UEDI9xqed4I/AAAAAAAACtI/ZN1zF59VJfg/s1600/zwiastun1.png

    Dopiero zaczynam w wektorach, i wiem, że takie wyroby nie są czasochłonne, trochę prosto i sama "podstawa" formy jabłka.
    Jeśli chodzi o ten gif-animację na początku postu trochę słaba jakość, ale to chyba przez tablet. Nie ma tych linii, które tak kochałam.

    Co do wyglądów- głosowałam na najnowszą, bo jako wierna fanka Igrzysk Śmierci, uważam, że bardzo pasuje mi (i Tobie, Liddy) motyw lasu. Ta dziewczynka (Lid) zawsze kojarzyła mi się z takim leśnym elfem :) Natomiast Twój wyjątkowy charakter sprawił (że słuchając Twoich piosenek), straciłam z oczu, już dawno wizję błyszczącego i pulsującego kolorami lasu. Mam nadzieję, że słusznie.

    Klasa plastyczna - ah, ta to ma dobrze :)


    Mellephics.blogspot.com
    Mel, hannah879.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D