wtorek, 7 sierpnia 2012

Wielki powrót - wielka zapowiedź!

Liddy oficjalnie zakończyła wszystkie swoje większe wyjazdy wakacyjne i znów może się zająć blogowaniem. A działo się sporo, więc będzie dużo informacji.

Na początek będzie sprostowanie, bo zaszło "małe" nieporozumienie. Mogłam użyć nieco innych słów.
Zaczęło się od tego (chodzi o wątek z SAIem):


Skończyło się już na tym:


Już wyjaśniam. Mój tata nie jest, nie był i prawdopodobnie nie będzie grafikiem. Grafiki wykonywał kilka razy jako amator-pasjonat, a nie jako profesjonalista. Pojechał 1 czy 2 na jakieś kursy w ramach hobby. Prawda jest taka, że czasem mi pomaga, ale raczej rzadko (lubię sama wszystko rozpracowywać). Teraz chyba częściej ja jemu daję jakąś podpowiedź w stylu "tamta opcja jest w Edytuj" i tylko tyle. Muszę przyznać, że jeśli chodzi o np. SAIa to miałam sporo szczęścia, bo nie znam dobrego, darmowego odpowiednika tego programu, jednak jak napisała Karienne "liczy się talent", a nie programy i to powtarzam od bardzo dawna. To chyba tyle w temacie.
_________________________

W najbliższym czasie nie będzie kolejki, gdyż muszę dokończyć jeszcze 1 zamówienie i zrobić parę rzeczy dla Uzależnionych :)
_________________________

Już dzisiaj o 21:30 wielka premiera na blogu. Przygotujcie wygodny fotel i dużo popcornu, gdyż film trwa całe 2 minuty oraz 2 sekundy. Projekt został zrealizowany w ramach mojego drugiego obozu filmowego (z którego wróciłam wczoraj). Wiele rzeczy bym poprawiła, ale tak jest zawsze. Także: 
dziś, 21:30, grafikawieczko6.blogspot.com
BLOGOWA PREMIERA "5B"
Będziecie?
_________________________

Postanowienie: nie dodawać najbardziej znanych utworów danego wykonawcy. Mimo to mam satysfakcję, że posłuchamy równie dobrej muzyki.


1 komentarz:

  1. :D Mojemu tacie muszę włączać i wyłączać komputer. O tam. Dla taty na allegro są informacje jak naprawić kosiarkę. Ja Sai'a kompetnie nie ogarniam. Brałam się już do niego parę razy ale za każdym razem była to jakaś komedia. No cóż. Oczekuję na 21:30 :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D