czwartek, 12 lipca 2012

Mocno zielony...

Frugo lepiej mieć na oku... Ach - ta ograniczona kolorystyka ;)
Osoby, które czytały wczorajszego posta już wiedzą, o co chodzi. Reszcie objaśniam: postanowiłam trochę poćwiczyć digital painting z nastawieniem na realizm. Nie tworzyć, a odtwarzać - tak dla ćwiczeń.
W tamtym poście również pojawiła się zagadka i wszyscy zgadli, że to będzie zielone Frugo. Obiecałam "atrakcyjną" nagrodę w postaci mojego uśmiechu. 
Oto i jest -> :D

Efekt mojej pracy (polecam kliknąć na obrazek - powiększyć):


Za to oryginał wyglądał tak:



Myślę, że jak na pierwszy raz takich ćwiczeń to wyszło całkiem nieźle. Przygotowałam jeszcze gif "Krok po kroku":
_________________________

Może tematyka Frugo i tego utworu zdecydowanie się mijają, ale przeglądając piosenki, które znalazły się na tym blogu, byłam mocno (bardzo, bardzo mocno) zdziwiona, że tego nie było.
Czysta charyzma...

_________________________
W poprzednim poście się bardzo udzielaliście (za co BARDZO DZIĘ-KU-JĘ!). Może powtórzymy to? ;D

17 komentarzy:

  1. twoja grafika wygląda niczym prawdziwe frugo O.O

    OdpowiedzUsuń
  2. prawie identyczne! mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko!Jak realistycznie!Mistrzu*klęka*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne ;D! Identyczne ! Chętnie powtórzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. powiem tylko "niesamowite!"

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta to nie jest "wow" .
    To jest moje maga hiper "wow, wow " po prostu "łapczywiepiłabym" z tego obrazka.
    Gdybym nie przeczytała postu i nie zobaczyła "krok po kroku" pomyślałabym ,że skopiowałaś zdjęcie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. lol, myślałam, że to zdjęcie! jesteś NIE-SA-MO-WI-TA!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. byłam pewna że to zdjęcie i zastanawiałam się co niby takiego zrobiłaś! dziewczyno, jesteś niesamowita! życzę ci samych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. http://pl.memgenerator.pl/mem-image/rzygam-tecza-pl-3ca118

    Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  10. BOŻE MYŚLAŁEM ŻE TO ORYGINAŁ o_O

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest świetne!
    Ładny uśmiech ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Się niedziwie że super, jak ojca grafika masz i sama sie tym przchwalałaś to sorry ale i masz dostęp do lepszych programów graficznych, pomoc wytłumaczenie.
    napoczątku w grafice wszystkim mogłaś oczy mydlić ale nie teraz
    oczywiście bo na oszukiwaniu się nauczyłaś ojciec tw podszkoli cię i możęsz sięc chwaliś grafikom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co w tym złego, że ma ojca grafika? Liczy się talent..! Osoba bez talentu nie potrafiłaby czegoś takiego nawet z pomocą taty-grafika .. Anonimie, ujawnij się! Czemu wstydzisz się swojego zdania? C:

      Usuń
  13. Po pierwsze wow
    po drugie wow
    po trzecie, fajna piosenka :3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D