niedziela, 6 maja 2012

Minecraftowe tło 2.0

Niestety wśród moich skromnych 4 kolorów nie znalazł się "diamentowy" ;)

Przenieśmy się do 24 lipca 2011r. Był to kolejny, niezwyczajny dzień z życia grafika...
Ech, chyba jednak nie - muszę się spakować na wycieczkę. Przejdę od razu do sedna. Osoby lubiące wspominać odsyłam tutaj, bo może niektórzy pamiętają pierwsze tło na kanał YouTube dla mojego brata.
Wiem, kolejka kolejką, ale cholernie chciało mi się pić, a ja miałam robotę, do sklepu trochę daleko i nie ma nic za darmo.

Nie przedłużając, tło wyszło tak jak poniżej, a w praktyce można je zobaczyć tu (nie odpowiadam za treści umieszczane na kanale). Prosiłabym o nie kopiowanie (w końcu jakoś tam zapłacił) :]

Radzę kliknąć na obrazek, prawym i otwórz w nowej karcie.

___________________________

Jak to dzisiaj "Ktoś" stwierdził "nie byłby to mój blog, gdyby na końcu posta nie było muzyki". Z singla promującego najnowszą płytę Reginy (29.05 - nie mogę się doczekać):


___________________________

Co sądzicie? Wszelkie uwagi i pochwały wzięte pod uwagę. Może za 3 dni, a może dorwę Wi-Fi ;)

5 komentarzy:

  1. zaglądnij do zgłoszeń ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet fajna piosenka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorki miałam pełno błędów,
      fajnie że interesujesz się innymi grafiką, ja tam za mickraftem nieprzepdam ale to inna historia.

      Usuń
    2. Ja w tę grę w ogóle nigdy nie grałam i jakoś mnie na razie nie ciągnie. To zlecenie. Nie świadczy co lubię, a czego nie (chyba, że chodzi o konkursy).
      Nie rozumiem skąd jest podejście, że interesuję się "Stardollową grafiką" i "inną grafiką". Grafika była ze mną od prawie zawsze, Stardoll od jakiegoś czasu. To że mam głównie Stardollowe zamówienia, to już inna bajka.
      PS. Informuję Cię, że w Internecie nic nie ginie i wszystkie komentarze otrzymuję na e-mail...

      wieczko6

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D