niedziela, 24 lipca 2011

Grafika - Minecraftowe tło

Na początek mały fragment mojego życiorysu: "Liddy ma brata. Młodszego. Brat lubi Minecrafta. Brat lubi też handlować i prosić o różne dziwne rzeczy. Jak mu się nudzi to nagrywa filmy i wrzuca na YouTube. Aż pewnego dnia..."

No właśnie. Pewnego szalonego dnia postanowił dać mi doładowanie na Stardoll (ooo!) za grafikę (hmmm...) o Minecraft (znowu o tym gadasz?). Konkretnie tło na kanał YouTube. Adresu Wam nie podam, bo formalnie średnio się przyznaję do mojego brata (głównie przez jego dziwnych kolegów).

Także - Minecraft. Gra o fatalnej grafice, nieskończonych możliwościach, oparta na dziwnym pomyśle. Nie wiem czy lubię czy nie, bo nie grałam. Aktualnie widzę wiele znacznie ciekawszych zajęć.

programy Photoshop i SketchUp; pędzle: woda, dym i diamenty; tekstury: Minecraft
obrazki wysokiej jakości (klik na obrazek - powiększ)

Oto efekty mojej pracy:







Oczywiście mój brat zdążył zrobić mi już wykład, że drewno wygląda zupełnie inaczej itd. ale ja jestem całkiem zadowolona ;) Po raz pierwszy wyszedł mi przyzwoity ogień :D

7 komentarzy:

  1. m w grę i strasznie mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. spoko grafika :) mój kuzyn też gra w minecrafta :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Naprawdę, super ;-)
    Ale szkoda, że nie podasz linku, bo ja lubię oglądać filmy o minecraft'cie, może dlatego, że sama gram, ale mniejsza ;D A mam takie małe pytanko: ile Twój brat ma lat? ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. werkiszka pisze...
    Świetne! Naprawdę, super ;-)
    Ale szkoda, że nie podasz linku, bo ja lubię oglądać filmy o minecraft'cie, może dlatego, że sama gram, ale mniejsza ;D A mam takie małe pytanko: ile Twój brat ma lat? ;D

    Na razie robił o pokemonach, ale teraz woli minecrafta (z czego się cieszę, bo odbieram to jako oznakę postępu w jego rozwoju. Nie obrażając nikogo, ale nie trawię pokemonów)
    Ma 12 lat.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super.! Ja też gram, ale już żadziej, bo nie mam tyle czasu :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Supier grafika! Ja by nigdy nie domyślałam się do tego, a do gry to ja jej wiem i mój kuzyn mnie przesłał. Pokazywał jakie są budynki i radzi mnie jak lepiej zrobić. Chociażby nie mam konta, ale wiem co robić.

    Anna-just77

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D