sobota, 12 maja 2012

Prace na Creative Talent - WRESZCIE! :D

Dokładniej, dokładniej, dokładniej... Powoli chyba zaczynam przesadzać...

Przed chwilą dostałam wiadomość, że mogę opublikować prace, które wysłałam. Z czasem zaczynam dostrzegać coraz więcej wad i rzeczy, które bym totalnie zmieniła, co nie zmienia faktu, że to były chyba najbardziej pracochłonne grafiki jakie wykonałam w życiu :D
Temat: wiosna. Rodzaj: nagłówek. I tyle. Postanowiłam pokazać nieco inaczej wiosnę. Mniej kiczowatych kwiatków, więcej klimatu. Jak wyszło - widać poniżej, zdecydowanie mniej stardollowo, a na niektóre fragmenty jestem baaardzooo wkurzona, choć ogólnie jestem zadowolona, ale to Wam zostawiam miejsce na opinie.
Od strony czysto technicznej: miałam spore problemy z tłem, więc w końcu skorzystałam z wnętrz Stardoll i trochę się nimi pobawiłam (w następnym poście pokaże, które). Poza, ubrania, włosy - wymyślone przeze mnie i rysowane od zera w wektorze (oprócz dłoni, wzorowałam się na innych, bo nie chciałam ich zepsuć). Twarz nie należy do żadnej doll, tworzyłam ją w salonie piękności.
Dziś lub jutro dodam posta z "Krok po kroku", abyście mogli zobaczyć ile pracy w to włożyłam i z czego korzystałam.
Kadrów będzie sporo, bo chciałam wyciągnąć z tej grafiki ile się da, a że to wektor, to większych problemów nie było :)
Proponuję kliknąć i powiększyć.

Pierwotny kadr:

  
  
Reklama szamponu? ;)

   
   
Coś bardziej minimalistycznego:

  
   
Jeden z moich ulubionych, myślę, że dosyć oryginalny (jak na nagłówki Stardoll):

   
   
   
   
Parę detali, wianek wymyślałam w trakcie tworzenia:

  
   
Sam nagłówek chyba nie wygląda tak skomplikowanie, jaki jest:



No i tło:
 

__________________________

Jest coś w tym utworze, czego nie potrafię nazwać, ale to uwielbiam:


__________________________


Jestem bardzo ciekawa Waszego zdania. Bardzo serdecznie zapraszam do komentowania. Wszystkie opinie będą rozważone. Dzięki rzetelnym komentarzom mogę się znacznie szybciej uczyć. Jestem świadoma mnóstwa rzeczy, które tu zawaliłam, ale możecie pomóc rzucić nieco światła też na inne wady oraz zalety ;)

19 komentarzy:

  1. No, ciekawy, ciekawy :) Ryjek jakby elfi? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest przepięknie. Nie mogę się napaczeć ;)Ale wiesz.... nie podobają mi się włosy. Te długie kosmyki owszem - ok, ale tam u góry (przy tym sznurku) nie. I tło... jest śliczne, ale do doll nie pasuje, ponieważ jest zbyt niewyraźne. Ja bym je chociaż ciut bardziej "pokolorowała". Praca jest ogółem bardzo udana. Gratuluję ;)

    Jagoda.Emo ( kiedyś ;( )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie w końcu ie doczekałem! Praca jest genialna chociaż mam jedno 'ale'. Dollka ma za duże ręce i dłonie, i wygląda to dość nieproporcjonalnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mi się podoba *_*. Ja zrobiłam posiniaczoną cieciówę bo eksperymentowałam. A może i ja niedługo pokażę. Zezwalają? Mi w tej pracy tylko nieodpowiada połączenie tego tła z doll. Tak dziwnie to wygląda. Jednak praca "Majstersztyk".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym tłem to i tak cud, że w ogóle jakieś zrobiłam, bo to była masakra.
      Mi Jarus55 odpisała, że opublikować mogę, więc wydaję mi się, że to wszystkich dotyczy. Co do wyników to właścicielka ma problemy z netem :(
      wieczko6

      Usuń
    2. nie chce nic mówić ale Jarus to jest on :]

      Usuń
  5. Ta praca bardzo kojarzy mi się z moją lekturą,którą teraz przerabiam.Jest to książka J.Korczakowskiej pt."Spotkanie nad morzem".Ta praca bardzo przypomina mi jedną z bohaterek mianowicie niewidomą Elzę ;3 Co do pracy to idealna.Jedynie co mi nie pasuje to tło.Jakoś ta doll nie pasuje mi do tego tła.Tło wygląda tak bardziej realnie,a doll nadal nie realistyczna,bo zrobiona w programiku graficznym ;3 Gdyby nie tełko byłaby w 100% idealna teraz jest w 99,9%idealna ;3
    Pozdrawiam

    nata0316 (niechce mi się logować)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja Cię po prostu kocham. Niczego więcej nie trzeba dodawać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest super, nie wiem czemu ale wydaje mi się, że medoll jest zrobiona nieproporcjonalnie bo chodziło ci o zrobienie z niej nimfy ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest boska, tylko tak jak większość będę się czepiać tła, ale to tyle. Moja praca jest na pewno gorsza, ale mniejsza z tym. Poprawiła bym rękę jeszcze rękę, bo tak trochę to wygląda dziwnie.
    Ogólnie jest CUDNIE!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem świetny :)

    I mam pytanie: Czy w najbliższym czasie będziesz przyjmować jakieś zamówienie?

    OdpowiedzUsuń
  10. Liddy! Przeczytaj proszę mój komentarz.
    Trafiłam na Twojego bloga zupełnie przypadkowo, klecąc prezentację maturalną na egzamin z polskiego, oczywiście w przeddzień zdarzenia. Nie wiem tak po prawdzie co to Stardoll, kilka razy się z tym spotkałam, ale nie uznałam nigdy za coś godnego uwagi. Wręcz przeciwnie kojarzyło mi się to z czymś dziecinnym i banalnym. Estetyka Twojego bloga też w pierwszym momencie podziałała na mnie odstraszająco. Ale poczytałam, pogrzebałam, pooglądałam Twoje grafiki i...dziewczyno, Ty jesteś genialna! Stardoll wyrasta przy Tobie do rangi sztuki, nie mówiąc o tym jak wielkie musisz mieć umiejętności informatyczne przy tworzeniu grafik. I do tego masz 15 lat! I teraz, proszę posłuchaj rady starszej koleżanki. Ja w wieku 13-14 lat też prowadziłam bloga. Pisałam opowiadania surrealistyczne. Cieszyło się to nawet powodzeniem. Potem życie mi się popieprzyło i rzuciłam swoimi zainteresowaniami, bloga zamknęłam. Ty tego nie rób Liddy. Masz niepodważalny talent, a współcześnie wielu ludzi wybija się właśnie poprzez działalność w internecie. To często tutaj zaczyna się istnieć, a następnie jest się wyławianym z internetu talentem. Jesteś bardzo ciekawą osobowościową i utalentowaną osobą. Więc działaj dalej, rozwijaj pasje! Będę tu zaglądać.
    Uff, musiałam to napisać dla spokoju własnego sumienia. Nie zniosłabym myśli, że mogłabyś kiedyś zamknąć tego bloga i przejść do trybu życia szarego człowieka. A życie nudnych ludzi jest bardzo nudne, wierz mi bo wiem.
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  11. Liddy! Przeczytaj proszę mój komentarz.
    Trafiłam na Twojego bloga zupełnie przypadkowo, klecąc prezentację maturalną na egzamin z polskiego, oczywiście w przeddzień zdarzenia. Nie wiem tak po prawdzie co to Stardoll, kilka razy się z tym spotkałam, ale nie uznałam nigdy za coś godnego uwagi. Wręcz przeciwnie kojarzyło mi się to z czymś dziecinnym i banalnym. Estetyka Twojego bloga też w pierwszym momencie podziałała na mnie odstraszająco. Ale poczytałam, pogrzebałam, pooglądałam Twoje grafiki i...dziewczyno, Ty jesteś genialna! Stardoll wyrasta przy Tobie do rangi sztuki, nie mówiąc o tym jak wielkie musisz mieć umiejętności informatyczne przy tworzeniu grafik. I do tego masz 15 lat! I teraz, proszę posłuchaj rady starszej koleżanki. Ja w wieku 13-14 lat też prowadziłam bloga. Pisałam opowiadania surrealistyczne. Cieszyło się to nawet powodzeniem. Potem życie mi się popieprzyło i rzuciłam swoimi zainteresowaniami, bloga zamknęłam. Ty tego nie rób Liddy. Masz niepodważalny talent, a współcześnie wielu ludzi wybija się właśnie poprzez działalność w internecie. To często tutaj zaczyna się istnieć, a następnie jest się wyławianym z internetu talentem. Jesteś bardzo ciekawą osobowościową i utalentowaną osobą. Więc działaj dalej, rozwijaj pasje! Będę tu zaglądać.
    Uff, musiałam to napisać dla spokoju własnego sumienia. Nie zniosłabym myśli, że mogłabyś kiedyś zamknąć tego bloga i przejść do trybu życia szarego człowieka. A życie nudnych ludzi jest bardzo nudne, wierz mi bo wiem.
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się wydaje (ba, jestem pewna!), że cały problem z pracą wynika z proporcji, które poszły się... ekhu, ekhu. I mam wrażenie, że w wypadku nóg skopałaś trochę perspektywę, ale tego to już nie jestem taka pewna. Inne zastrzeżenie - tkanina wygląda na zwiewną i delikatną, ale nie ułożyłaś jej tak, jak się powinno ją układać. Nie jestem specem od cieniowania tkanin (słaby punkt!), ale i bez tego wiem, że takie materiały nie układają się w takie ładne równoległe prawie fałdki (spódnica czy co to tam), a na ramieniu nie tworzyłyby takiego szerokiego pasa, chyba, że byłyby napięte.
    Pozdrawiam serdecznie, dawno nikomu nie krytykowałam grafiki, dlatego jeśli coś niezrozumiale wytłumaczyłam, poproś o cos jaśniejszego xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie się podoba w 100 % , nie mam zastrzeżeń, a nawet jeśli jest coś nie tak to mi to nie przeszkadza :3. Jesteś genialna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest po prostu prześlicznie, co tu więcej mam mówić:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmm.. Jest ładnie jednakże mam wrażenie, ze "pani wiosna" po prostu jest chamsko wklejona (czytaj zfotoszopowana). To chyba przez perspektywę. Nie podoba mi się także lewa rączka, która dość dziwnie spoczywa. jednak i tak nagłówek jest świetny. Szczególnie podoba mi się twarz i te boskie usta ^^.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się strasznie podoba. Szkoda ,że konkurs został zamknięty.
    Według mnie to trochę prawda ,że są dziwne proporcje , ale powiem tak
    Czy elfy muszą być proporcjonalne? Ktoś je widział?

    Jak dla mnie to jest elf. Lineage II mi się przypomina :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Ekhem, chciałam się Ciebie o coś spytać. Czy sprzedawałaś prawa autorskie tej stronie - http://metki-miskalol.blogspot.com/ ? Bo jeśli nie, to jestem na GlanyMojzesza bardzooooo zła... Nie wolno kopiować prac, zwłaszcza gdy są tak GENIALNE jak ta ! Odpowiedz, proszę. :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D