niedziela, 13 maja 2012

Komersowy Design

Jutro impreza, zaproszenia na imprezę, niby imprezowe życie, a tu tyle nauki...

Gdybym napisała "Grafika do zaproszeń" to nie brzmiałoby to zbyt... Chwytliwie? Taki prosty wyraz "Design", niby zagraniczny, ale już używany na co dzień w języku polskim. Także "Komersowy Design" - projekt okładki zaproszeń na "komers klas III" naszego gimnazjum (czyt. w tym mój). Początkowo miał to zrobić mój tata, ale zaczęłam coś bazgrać i tak jakoś wyszło. Jutro pokaże to na spotkaniu, trzymajcie kciuki :)

Kliknij i powiększ (proszę... :D ) 

Miało być prosto. Chyba jest ;) To, że nietypowo, to już mój dodatek (i oszczędzania na tuszu). Rzecz jasna budynek naszej szkoły, choć nie wiem, czy nauczyciele skojarzą, bo zazwyczaj wchodzą od tyłu (jak ja ;P). Swoją drogą, uwielbiam nasz dziedziniec, naprawdę będę za nim tęsknić, za parapetami, "grasingiem", choinką cały rok w kapliczce... Niestety brakuje przyzwoitych zdjęć całego budynku i ani w internecie, ani w moich sporych zasobach, więc skorzystałam z ujęcia z wirtualnego spaceru. Dosyć dziwna perspektywa ale myślę, że w tym wypadku to atut. Krzywo miejscami, bo krzywo i tak jest małe, i nie widać ;]
Jak będą wydrukowane, to dodam - jestem ciekawa jak to wyjdzie.
___________________________

Tym razem wybierzemy w podróż z Agnes Obel, będzie balladowo oraz tajemniczo... Polecam założyć porządne słuchawki i przesłuchać cały utwór, by docenić niezwykły i pełen niepokoju klimat, który stworzyła ta niezwykła Dunka. To się nazywa prawdziwy cover. 
Płyńmy...

___________________________

Pozostając w "minimalistycznej atmosferze": Co sądzicie?

4 komentarze:

  1. hahah.. masz świetny gust muzyczny ;D
    A co do zaproszenia to fajnee ;]

    Fylor8

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, gimnazjum czas! Najlepszy czas w moim życiu. Też mi brakuje mojej gimnazjalnej - w porównaniu do liceum - beztroskiej szkoły. Siedzenie na parapecie, tolerowane dziwne zachowania - zawsze będę mieć sentyment.
    Zaproszenie bardzo proste, choć wykonane z detalami. Ale wiem, rozumiem, co to oszczędność tuszu ;] Jak druk będzie na jakimś ładnym papierze to wyjdzie fajnie.
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Projekt okladki świetny, ale wolę twoje grafiki o stardoll i rysunki. Podziwiam talent *_*

    of-everything-and-nothing.blogspot.com/
    Zapraszam, blog NIE O STARDOLL.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D