niedziela, 20 maja 2012

Kto pierwszy, ten lepszy - przyjmę zamówienie!



Wreszcie wszystko w miarę ogarnięte, mamy luz ze sprawdzianami, wszystkie nieszablonowe zamówienia zrobione i jest czas na Stardollową grafikę. Mam ochotę zrobić to Porządnie prze duże "P". W końcu coś na wzór tego, co jest na Stardoll, a nie takie wydziwianie jak ostatnio ;P
Były ćwiczenia, doświadczenia i eksperymenty. Teraz jest nowy - jak zrobić taki naprawdę Stardollowy nagłówek?

Także zamówienie na nagłówek (+tło i szablon, jak zwykle).

Przypominam cennik:
  • z 1 doll - 150 SD
  • z 2 doll - 200 SD
  • z +3 doll - 250 SD
Należy podać:
  • nick dollki/dollek, które mają znajdować się na nagłówku
  • adres bloga
  • szerokość nagłówka
  • napis, który ma się znajdować na nagłówku
Jeśli masz koncepcje na tło, stroje, kolorystkę, pozę czy cokolwiek - dołącz do swojego zgłoszenia.

Tradycyjnie - "kto pierwszy, ten lepszy". Zgłaszajcie w komentarzu i koniecznie podpiszcie się nickiem ze Stardoll. Przyjmę pierwsze, poprawne zgłoszenie, a później napiszę w tym poście dla kogo robię i z tą osobą się skontaktuję.

EDIT: Robię dla Roksetki, mam już nawet pomysł ;)

27 komentarzy:

  1. Ja chcę! Więc, tak nick to Ancietn. Chcę nasze-plotkarskie-stardoll.blogspot.com
    Ma być: AnimeSuperGirl
    Inne włosy/inny strój, 1 doll. Wszystko hand-made.

    OdpowiedzUsuń
  2. cz.2
    Oj, teraz doczytałam- napis:
    'Plotka to nie tylko słowa. Plotka to myśl, tylko obrócona o 180 stopni'
    i nasze-plotkarskie-stardoll.blogspot.com (małymi literami)
    - tu plotką się żyje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli kontakt ma być z Tobą, ale na nagłówku ma być AnimeSuperGirl?
      Czy "- tu plotką się żyje" ma być pod spodem czy to był tylko komentarz? (wolę się upewnić) W ogóle mi się wydaję, że trochę za dużo tych napisów, ale to się jeszcze dogadamy.
      wieczko6

      Usuń
  3. Jeśli ktoś nie ma konta na Stardoll i chce nagłówek z realną osobistością (choćby Demi Lovato czy One Direction) to jak płaci? ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem zamówienie jest typowo Stardollowe, więc chyba to nie wchodzi za bardzo w grę...
      wieczko6

      Usuń
  4. Liddy przepraszam Cię, jakbyś mogła zostawić to zamówienie i kontynuować zgłoszenia, dobrze? Wolałabym zgłosić się na zimę (oprawa świąteczna itd), bo jeszcze nie mam ustalonych szczegółów, wtedy postaram się być pierwsza.

    Pozdrawiam, Ancietn

    OdpowiedzUsuń
  5. Tzn. jak na razie odwołuję, ale pamiętaj mnie w okolicach grudnia-stycznia, ok?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam takie pytanie: Jak robisz tą Liddy - tzn w jakim programie, ten nagłówek. Podobno możesz pomóc w jakimś elemencie z grafiką a ja mam straszny problem z prostymi rzeczami- np. nie potrafię wykonać takiej prostej postaci! Liczę na pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  7. Np. mogłabym wiedzieć jak rysujesz taką idealnie prostą linię koszulki i włosów? Bo chyba nie za pomocą pędzla i odręcznie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to sprawka tabletu.

      Usuń
    2. Wtedy robiłam to z pomocą lassa wielokątnego, ale dziś użyłabym po prostu jakiegoś programu do wektoru.
      wieczko6

      Usuń
    3. A jakie programy masz na myśli?

      Usuń
    4. Lassa uzywalam w Photoshopie, a do grafiki wektorowej polecam Corela lub Inkascape.
      wieczko6

      Usuń
  8. Zgłaszam się!
    Jedna doll - Roksetka
    Adres floberries.blogspot.com
    Szerokość : 750pks

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorystyka pastelowa, całość w klimacie "fashion". Pozę możesz sama wybrać albo wyślę ci link.

      Usuń
  9. Zgłaszam sie ale obmówiłbym to na gy gy kiedy bys była?

    OdpowiedzUsuń
  10. jeżeli nie w tym tygoniu to nie, potrzebny mi jest szybka usługa , ale jak masz kilenta to ok, wiec sam próbuje

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  12. Ja bym bardzo chciała nagłówek z doll 13dominika13
    na bloga Modnisie Stardoll
    Napis Modnisie Stardoll

    Szerokość : 800 pikseli
    Wysokość: 700 pikseli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już przyjęłam zamówienie, proszę czytać uważnie...

      wieczko6

      Usuń
    2. A przepraszam przeczytałam przyjmuje zamówienia przepraszam :( Byłam za bardzo zafascynowana :(

      Usuń
  13. Nie przyjmiesz jeszcze jednego ? Proszę czekałam zbyt długo i nie chcę żeby taka okazja uciekła mi przed oczami.

    prezencik00

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, bo okazało się, że brakuje mi jednej oceny do paska, więc muszę zdać całą historię, poza tym mam teraz sporo wycieczek i jeszcze na głowie Creative...
      wieczko6

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D