niedziela, 25 marca 2012

Liddy rysuje, maluje, fotografuje... i się uczy :/

W zasadzie posta powinnam nazwać "Istne szaleństwo", ale to chyba zbyt oklepane (choć w tym przypadku trafne).
Ostatnio moje życie jest w formacie zip - mnóstwo się dzieje w bardzo krótkim czasie. Przede wszystkim nauka. Dużo nauki. Wiecie, nie lubię nauki. Nie w takiej formie w jakiej jest w naszej szkole. Może jednak po kolei...
__________________________________________________   

Jak co roku w okolicach lutego i marca impreza za imprezą (ta... post...), jednak chodzi o urodziny. Zazwyczaj robię tak, że daję prezent kupny (+ewentualnie coś słodkiego) i własnoręczny. Niestety nie mam przyzwoitego zdjęcia zakładki dla Jessi, ale mam nadzieję, że je zdobędę. 

Kartka dla Martyny: 




Obraz dla Stefi:



__________________________________________________  

Kiedy niedawno rysowałam, spotkałam pewną przyjazną muchę. Lubi aparat. Przywitajcie się ;)



__________________________________________________   

Wczoraj byliśmy na ostatnim zjeździe z "Aktywnego" w Katowicach. Będę tęsknić. Może nie tylko dlatego, że 3 razy udało nam się zająć pierwsze miejsca, ale przede wszystkim, bo uwielbiałam rysować na tych nudnych wykładach ;)

Efekty 6 zjazdu:
"Utopia" 
-Dlaczego ty często rysujesz takie wyidealizowane postacie?
-Czekaj, jak to się nazywało? -Co?-To takie miasto... A! Utopia!
PS. W trakcie tego dialogu, rzeczywiście była dosyć wyidealizowana.



"Gdzie są moje ziemniaki?" 
-Po co losują te numery?
-Nie wiem, nie wiem...
-8!
-8? 8 czego?
-8 kg ziemniaków!
(niestety nasze dziewczyny ziemniaków nie wylosowały, ale kalkulatory graficzne) 

"Czarownica" 
(przerwa obiadowa, przypominam: rzecz się dzieje w budynku Uniwersytetu Katowickiego)

-Przepraszam, szukam kóz.

-?
-Może sprecyzuję. Szukam osób z Kóz.




A tu Liddy sobie rysuje. Nawet nie wiem, kiedy Stefania zrobiła tą fotkę. Fascynujący wykład... Na zdjęciu jestem właśnie w trakcie rysowania "Utopii", a (heh, rozpoznaję okładkę płyty na wyświetlaczu) słucham tego:  

Jestem właśnie w trakcie czytania "Miecz Przeznaczenia" z serii "Wiedźmin" i chciałam się wczuć. Utwór dosyć nietypowego duetu - Lady Aarp. Właśnie w "Wiedźminie" czy tego typu utworach odnajduję skrawki swojego patriotyzmu ;)

__________________________________________________   

I na koniec moja ogromna prośba. Naprawdę OGROMNA. Albo nawet większa. Bynajmniej nie wymaga wielkiego wysiłku. Otóż chodzi o to zdjęcie:


Podoba się? Jeśli tak, to możecie wspomóc młodocianego fotografa, cudowne dziecko. Nie, nie mnie ;P (choć w minimalnym stopniu przyczyniłam się obrazka powyżej). Chodzi o moją świetną kumpele Stefi, która zrobiła tę fotę, na której rysuję i wiele innych genialnych zdjęć.
Wróćmy do tego "wspomagania". Powyższe zdjęcie z cylindrem jest zgłoszone na konkurs, więc jeżeli Was również urzekła magia tej fotografii, to możecie zagłosować na nią w ten sposób:

1. Zaloguj się na facebook.pl
2. Wejdź w linka http://www.facebook.com/?ref=logo#!/goetheinstitut.krakow?sk=app_314424188605560
3. Daj "lubię to" i naciśnij na fioletowe pole z żabką, które Ci się pojawiło.
4. Wejdź w galerię. 
5. Znajdź zdjęcie Stefanii Kossakowskiej.
6. Naciśnij na nie,a w prawym dolnym rogu pojawi Ci się plusik. Zaznacz plusik i oddaj głos.Jeśli nie umiesz znaleźć zdjęcia, to daj sortuj wg motywu nr. 3

Kto wie, może dzięki Wam Stefania zaistnieje w świecie, będzie się mogła jeszcze bardziej rozwijać i pewnego dnia... ;)

__________________________________________________    

Sporo udało mi się nadrobić, ale teraz muszę zabrać za pracę na "Creative Talent". Teraz Was zostawiam z tym postem i miejscem na opinie (och, myślę że jest co komentować - czy pozytywnie, czy negatywnie, jednak sprawiedliwie), ale już niedługo powinna się pojawić moja konkursowa grafika - oczekujcie! ;D

5 komentarzy:

  1. Ależ ty ładnie rysujesz ;pp

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ty śliczna...♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie w poprzednim poście :)
    Jutro (jak nie zapomnę) przyniosę Ci zakładkę ;D
    Świetna muzyka i cudowne rysunki ;)
    Pozdrawiam!

    PS.: Liddy, a jak tam z obejrzeniem "Sucker Punch"? Hę? ;D
    PS2.: Muszka jest bardzo fotogeniczna xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Zagłosowałabym ,ale jak patrze i inne pracę bardziej na to zasługują.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezłą mucha ;p
    Zarombista ta kartka aparat jest (:

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D