poniedziałek, 26 marca 2012

Down the Rabbit-Hole...

Ach... Na niektórych to można naprawdę polegać! :) Wczoraj ledwo dodałam post, a dziś Jessi już mi przyniosła zakładkę. Właścicielkę informuję, że (o dziwota!) jest cała i zdrowa.

Uwielbiam wszystko co związane z Alicją (mimo że mój drogi Pracz twierdzi, że nie lubi tej książki. Pracz, dlaczego?). Było już tyle wersji, interpretacji i nawiązań, a i tak zawsze coś zaskoczy. W tej historii jest coś... magicznego :)

Właśnie kiedy zastanawiałam się nad hand-made prezentem dla Jessi, przyszła mi na myśl Kraina Czarów. Moja kumpela ma taką "alicjową mentalność". 

Poniżej efekty pracy. Radzę kliknąć i powiększyć. Tusz, akwarele, modelina, akryle, metalowe elementy, miniaturowa butelka i lakier.
PS. Nie, nie powinno się urwać. Grunt to dobry papier. "A wygląda jak toaletowy..." ;)




 


 



Na koniec piosenka, równie delikatna jak wyszły zdjęcia (co mnie cieszy). Niby cover Eltona Johna, a jednak wydaję mi się, że przebija oryginał ;)


Co sądzicie? Chcielibyście taką zakładkę? Lubicie "alicjowe" motywy? Jak się podobają zdjęcia (zaznaczę, że ja i fotografia spotykamy się dosyć okazyjnie)? A "Your song", wolicie tę wersję czy oryginał?

9 komentarzy:

  1. Czy "brałaś udział" w jakichś kursach rysowania, czy coś takiego? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarzało się ;) Nawet 2 były "stardollowe" - na Kolorowa Dusza (rysunek idola, wyróżnienie) i na Stardoll i my (zwierzak ze starplazy, 1 miejsce).
      PS. jesli chcesz zobaczyć więcej moich prac, to w zakładce galeria w plastyka jest co nieco :)
      wieczko6

      Usuń
  2. Ach! Fantastyczne:D Szkoda, że moi znajomi nie robią takich cacek;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie chodziło mi o konkursy, tylko kursy :P Takie niedopaczenie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorki, trochę zmęczona wczoraj byłam. Nie, nie brałam udział w żadnym kursie. Jak miałam 8 lat to chodziłam na kółko plastyczne, ale to wszystko.
      wieczko6

      Usuń
  4. Bardzo ładna piosenka ;)
    I dziękuję za oryginalny komplement ;D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mi się to podoba! Sama jestem maniaczką "Alicji..." - na to byłam skazana od urodzenia, bo na imię mi właśnie Alicja :D
    Ogromnie podoba mi się ten handmade, myślałaś kiedyś, aby amatorsko tworzyć i sprzedawać w internecie, np. na allegro? Rozumiem, że to obarczyłoby Cię kolejnymi obowiązkami, ale z pewnością zaspokoiło potrzeby bardzo wymagających klientów :) Sama chciałabym, jak Twoje koleżanki, dostawać w życiu własnoręcznie zrobione prezenty, bo to naprawdę sprawia więcej przyjemności niż kupione.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D