piątek, 23 marca 2012

1 urodziny, podsumowanie i loteria

Dziś jest data, w którą nie potrafię uwierzyć. Nie wiem, kiedy to zleciało, ale dokładnie 23 marca 2011r. pojawił się pierwszy wpis na tym blogu. Dokładnie brzmiał tak:

Witam!

Po długim namyśle zdecydowałam się na zwykłe "Witam!", szkoda czasu na wymyślną prezentację.

Z tej strony ekranu pisze niezbyt uporządkowana, kreatywna, pełna entuzjazmu poszukiwaczka przygód (po więcej zajrzyjcie w zakładkę "O mnie"). Moim najnowszym celem są intensywne ćwiczenia grafiki w stylu Stardoll. 

By wszystko ogarnąć i nie zgubić założyłam bloga "Grafika wieczko6". To jedynie temat przewodni, pewnie zdarzy mi się pisać posty o czymś innym. Mam nadzieję, że znajdzie się kilka równie zakręconych osób jak ja, które od czasu do czasu tu zajrzą.

Goodbey, Au revoir, Sayōnara lub po prostu cześć!

Ach... To już rok...

 __________________________________________________

Czas na małe podsumowanie:
Wyświetlenia - 56115
Posty - 121
Obserwatorzy -178
Komentarze - 775

Ale to tylko liczby i liczy się jakość, a nie ilość, dlatego...
Chciałam bardzo podziękować wszystkim, którzy tu nawet raz zajrzeli. Może zdarza się, że nie mam czasu odpisać, ale wszystkie komentarze czytam i naprawdę robicie mi nimi ogromną przyjemność. Zdarza się, że dłużej nie piszę, a Wy i tak zaglądacie, komentujecie. Bardzo mnie motywujecie i proszę, róbcie to dalej :D

Żeby być sprawiedliwą, muszę jeszcze napisać o osobach, które wspierały mnie na początku i dalej to robią. Przede wszystkim chodzi mi o nasz "Krąg wzajemnej adoracji blogowej".


Obiecałam jeszcze Reni, że kiedyś ją pozdrowię na blogu, więc uwaga Renata... Pozdrawiam Cię! ;)



__________________________________________________  


LOTERIA!!!
Także minął świetny rok. W tym czasie były różne wzloty i upadki, ale trzeba optymistycznie patrzeć w przyszłość i cieszyć się życiem. Aby Wam wynagrodzić, że ostatnio rzadziej dodaję nagłówki to zapraszam do wzięcia udziału w loterii :D 

Do wygrania:
  • 1x50SD
  • 2x20SD
  • 3x10SD
Wystarczy dodać komentarz pod tym postem (ale nie typu "zgłaszam się", ale może jakieś małe przemyślenia na temat mojego rocznego graficzenia? ;) ) oraz być obserwatorem.

Czas do 30 marca 2012 20:00

__________________________________________________   

I na koniec pozytywny akcent J. J. Cale:

17 komentarzy:

  1. Za parę dni i ja będę obchodzić taki jubileusz. Zjadam kawałek "torta"(dobija mnie jak ludzie piszą torta a nie tortu). A i życzę wspaniałych doświadczeń w graficzonku. :3

    aga19988

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Wieczko... Fajnie jest tu zaglądać, poznawać Cię, wiedzieć, że masz oryginalny styl i nie mówię tutaj o ciuchach (w końcu nie wiem w czym chodzisz) a raczej o typach książek, muzyki, filmów... Kochamy.. to znaczy przynajmniej ja kocham Twoją grafikę za to, że każda odsłania Twoje nowe umiejętności, wnosi coś za każdym razem innego czego nie umiem opisać (wiem nieczytelne to troszeczkę). Lubie też Twój charakter, a przynajmniej tą cząstkę charakteru którą mogę wyczytać z postów. Jesteś bardzo miłym i ciepłym człowiekiem co zauważam po takich zdaniach jak: "Chciałam bardzo podziękować wszystkim, którzy tu nawet raz zajrzeli." nie wielu potrafi tak powiedzieć, napisać a co dopiero na prawdę tak myśleć, a Ty to masz! Ktoś inny mógł by powiedzieć "Eeej dzieki wszystkim którzy często tu wchodzą i dodają komcie ble ble ble..." Oj rozpisałem się,
    Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów
    przemasfm

    OdpowiedzUsuń
  3. No w końcu! Czekałam na posta niecały miesiąc, ale w końcu się doczekałam :D zaglądałam tu codziennie po 2/3 razy z nadzieją, że jest coś nowego :P.
    Dzięki Tobie sama zaczęłam interesowac się grafiką i rysowaniem, nie jestem w tym dobra tak jak Ty, ale małymi kroczkami dążę do tego :D.
    Mam nadzieję, że będziesz dodawac więcej postów, choc wiem, że to nie jest łatwe, ale i tak mam taką nadzieję, bo uzależniłam się od Ciebie i Twojej wspaniałej grafiki oraz równie doskonałych rysunków.

    Pozdrawiam, jkk007

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem twojej grafice nic nie brakuje . Jesteś najlepszym grafikem jakiego znam a na dodatek twój cennik nie jest przerazający .Podoba mi się że twoja grafika jest bardzo dopracowana . Kolory do siebie pasują a pozy są świetnie wykonane


    akukula

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) Szczerze, to dopiero od niedawna jestem obserwatorką twojego bloga, ale odkąd go zobaczyłam jestem pod ogromnym wrażeniem twojego talentu. Mam nadzieję, że już niedługo będziesz obchodzić kolejną rocznicę :D

    P.S. Nowy wygląd bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  6. UUu pamiętam tego posta. Bardzo się rozwinęłaś od tamtego czasu. :) Gdyby mi ktoś powiedział wtedy ,że będziesz robiła taką furorę to trudno byłoby mi w to uwierzyć.
    _______________________
    Bierzesz udział w tym konkursie "Creative Talent"? Słyszałam ,że nie mogą się z tobą skontaktować . :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, ja też tego nie ogarniam. Rzeczywiście zrobiłam spore postępy.
      Co do konkursu to ostatnio miałam kupę roboty w szkole i były pewne problemy w grupie, ale biorę udział i dzisiaj się zabieram za pracę.
      Cholera, jeszcze nie mam pomysłu... ;)
      wieczko6

      Usuń
  7. oooo sto lat ;)
    Ale ten czas szybko leci ;) Pamiętam jak byś wczoraj weszłą na tego bloga ;) i od tamtego czasu zaglonda tu codziennie ;) I nawet dzięki tb zainteresowałam się grafiką i zaczełam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sto lat!:) Bardzo lubię wchodzić na twojego bloga;) Twoja grafika jest wspaniała. Lubię tu zaglądać, czytać coś nowego. Mam nadzieję że jeszcze nie raz tu trafię... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś znakomita! Znam dużo osób którzy się zajmują grafiką, ale Ty najlepiej sobie w tym radzisz. Ja sama też od czasu do czasu próbuję coś stworzyć, czasami mi się udaje, lecz czasami nie. Podziwiam Cię, za to że zajmujesz się grafiką, i że stworzyłaś ten blog. Dzięki Tobie dużo rzeczy się nauczyłam, i zapewne się dużo jeszcze nauczę... BARDZO CI ZA TO DZIĘKUJĘ. Życzę Ci wszystkiego najlepszego, i myślę że ten blog będzie miał jeszcze nie jedną rocznicę. ;)
    Pozdrawiam i jeszcze raz BARDZO CI DZIĘKUJE!


    GlosnaCisza.

    OdpowiedzUsuń
  10. sto lat sto lat. Według mnie jest najlepszą graficzką stardollową i nie tylko. Wgl uwielbiam twojego bloga jest świetny i mam nadzieję, że będzie on istniał ze 100lat minimum. :D

    madlenstokrotka

    OdpowiedzUsuń
  11. Musze napisać że się zgłaszam. Zgłaszam się :D Ja się zastanawiam jak ty to rysujesz i wgl. Ja nawet gwiazdki namalować nie mogę :D A tak wgl. masz bardzo oryginalny nick wieczko :d od dżemu haha.

    sweetxp (pod tym nickiem obs. i na stardoll)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem twoja grafika jest świetna, od pierwszego nagłówka popełniłaś wiele postępów, nagłówki, które teraz tworzysz wyglądają tak bardziej.. hmm 'realniej'. Zawsze jak otwieram Gimpa to wcześniej zaglądam na twojego bloga, bo patrząc na twoje pracy coś mnie najdzie i od razu mam pomysł na grafikę :]
    Podoba mi się to, że nie skupiłaś się tylko na grafice stardollowej i że dodajesz tutaj również swoje rysunki, które są również genialne. Ogólnie twoje grafiki i te stardollowe i realne są świetne :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojojoj ojojoj ! Już niedługo urodziny naszej blogowej maliny :D Marysiasuperkro

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się :)

    Anna-just77

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D