wtorek, 28 lutego 2012

Organizacja, sztuka i Radical Face

Postanowiłam przed pierwszą rocznicą bloga (dalej nie wierzę) ogarnąć co nieco spraw.W zakładce "Galeria" możecie znaleźć teraz nie 2, ale 4 kategorie (z czego już w 3 jest jako tako). Serdecznie zapraszam szczególnie do galerii obrazów pod nazwą "Plastyka".

Teatr telewizji powraca. Peruka - mistrzostwo!

Postanowiłam w ramach ćwiczeń zrobić "Poczet osób, które mnie inspirują". Teoretycznie mój Tim Burton można zaliczyć jako pierwszy art. W sobotę pod mój ołówek trafił Ben Cooper, czyli Radical Face. Jego muzyka jest po prostu przyjemna i wydaje mi się, że to największa zaleta alternatywy oraz indie - wpada w ucho.

Kliknij, aby powiększyć

Mała próbka, której fragment był niedawno wykorzystany w pewnej reklamie:


I co sądzicie? Zajrzycie do galerii? Może nawet coś skomentujecie? Słyszeliście wcześniej o Radical Face? Zapraszam do dyskusji :D

15 komentarzy:

  1. Jaki piękny portret! Ile czasu go malowałaś? Pewnie, że zajrzę do zakładki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, rysowałam go ok. 5 godzin.
      wieczko6

      Usuń
    2. Ohoho, ale warto było :) Ja rysuję maks godzinkę dziennie, bo dłużej nie wysiedzę :D

      Usuń
  2. Mniej malowania jakiś besensownych osób więcej grafiki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Treść Twojego komentarza świadczy tylko o Tobie. Co ciekawe zazwyczaj takie rzeczy piszą anonimy.
      2. Nigdy nie będę tworzyła pod "publiczkę". Może robię grafikę na zamówienie, ale zawsze zgodnie z własnym sumieniem. Jak mi się jakiś pomysł nie podoba, to próbuję się dogadać z klientem.
      3. To mój blog, mój WOLNY blog. Już na początku postanowiłam nie zgadzać się na żadne reklamy, ani partnerstwa. Jak mi się coś podoba, to po prostu polecam.
      3. To nie malowanie, tylko rysowanie.
      4. Nie uważam, by ktokolwiek był bezsensowny, a tym bardziej Burton czy Cooper.
      5. Jestem wolnym twórcą. Robię to na co mam ochotę, do czego mam aktualnie środki, na co mam czas.

      Usuń
    2. dokładnie lid,masz prawo wstawiać swoje nie udane prace ćwiczenia itd przecież o to chodzi aby ludzie widzieli jak się rozwijasz i że masz gorsze dni czy coś -_-

      Usuń
    3. Masz racje, wszyscy myślą że jest taka super boska, o liddy rysuje a osoby które maluja z 2 lata lepsze maluja prace niż to to tutaj coś jakiegoś bena jak mu tam, dziwie jakim sposobem jesteś jedną z najlepszych graficzek

      Usuń
    4. Sorry, za brak polskich znakow.
      Kazdy ma prawo do swojego zdania i w pelni je szanuje, ale chyba mam prawo wrzucac na bloga co chce. Nie twierdze, ze to jakies super i jestem niesamowita. Nie, ja sie po prostu dziele i licze na jakies konstruktywne komentarza. Co do malowania, to zaznaczalam, ze sie po prostu balam farb i ze chce sie zmagac z tym co mi gorzej idzie. Kazdego dnia byc starac sie byc lepszym...
      Tak samo nie rozumiem czemu ktos ma do mnie pretensje, ze "jestem jedna z najlepszych graficzek". Kto tak powiedzial? Przeciez ja nigdy tak nie twierdzilam (ani nie twierdze), wiec skad pretensje do mnie? Jak macie jakis z tym problem to rozmawiajcie z takimi osobami (o ile takowych znajdziecie) ;)
      wieczko6

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. To jest świetne. Dziewczyno, może piszę to już któryś raz, ale jesteś ZAJEBISTA ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, chyba najwięcej pracy nad brodą ale jak ręką pójdzie w ruch, tak umnie jest to mogę malować i malować i malować .... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. O matulu! To twoje?! Ja tylko patyczaki umiem narysować xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na jakim programie graficznym rysujesz te banery z dziewczynami?
    I kiedy będzie można coś zamówić?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D