poniedziałek, 6 czerwca 2011

Wakacje...

Ostrzegam - mam fazę na dziwne, "nawiasowe" wtrącenia

Wakacje... Wakacje... Wakacje... - Tak, nie wstydźcie się. Ja też pamiętam jeszcze połowę kwestii i piosenek z tego miernego filmu. No co? Wszyscy wtedy mieli fazę na "Słit Disneja" (Walt się przewraca w komorze hibernacyjnej w grobie).
Wracając do tematu coraz bliżej (Nie, nie chodzi o Święta! Za dużo Coca-Coli...) coraz bliżej wakacje. Jak co roku robię sobie listę celów, które chcę zrealizować (Nie łudźcie się - to nie działa, to tylko żeby TOla* nie mówiła, że jestem niezorganizowana). Na tej liście znajdują się m. in. 2 punkty związane ze Stardoll:
  • Poradnik w nowej odsłonie i nowej formie
  • Ściśle tajne / Nie wiem (Ośle!) - chodzi o mój tajny projekt ;)
_______________________________

Pamiętacie ten nagłówek?:


I ten naszyjnik?:

Kupiłam go! :D Najśmieszniejsze, że nagłówek był na "Stardoll Fashion Week", wzorowany na tygodniu mody w Łodzi, oczywiście naszyjnik kupiłam na wycieczce w Łodzi. Gdy tylko go zobaczyłam w sklepie od razu się uśmiechnęłam... do czasu jak zobaczyłam cenę - 25zł. Nie uważam, że to dużo, ale chciałam oszczędzać forsę na wakacje (Grosz do grosza...). Teraz nie żałuję. Sam łańcuszek jest dosyć długi, ale można go skracać i bez problemu wyciągnąć, więc można na nim zawiesić coś innego ;)
_______________________________

Teraz o X-Factor. Po raz pierwszy moje typy w tego typu programie się sprawdziły - finałowa trójka i dokładna kolejność. Nie mówiąc już o tym, że TVN ma te tandetne ujęcia, po których można bez problemu zauważyć kto przejdzie, a kto odpadnie (Heh, chcę iść do szkoły filmowej, zwracam uwagę na rzeczy typu ujęcia, jak wpada światło itp.) Jestem bardzo usatysfakcjonowana. Gdy tylko zobaczyłam Gienka w Mam Talent! byłam pewna, że wygra. Teraz trzeba jechać do Krakowa i "wyczaić go na street'cie", może odwiedzę kuzyna na studiach? ;P
_______________________________

Ostatnio w wolnych chwilach rysuję postacie z Simpsonów. Już mam kilka kartek z Homerem. Przykład wykonany w fotoszopce (bardzo proszę o komentarze tu)

_______________________________

Na koniec posłuchamy (stara, ale jara) piosenki z "Absolwenta".


_______________________________

Dziękuję za uwagę, proszę jeszcze o komentarz ;D

*Lulu, chyba wiesz kim jest TOla? ;)


3 komentarze:

  1. Ajajaj ten naszyjnik..;) Świetny jest!

    A co do TOli* to ten wielce "ZORGANIZOWANY" człek czasami troszeczkę przesadza. A jak, przecież "PROJEKT PONAD WSZYSTKO!"

    Teraz do Simpsonów. Widziałaś może główny film z tego? Jak nie to sobie koniecznie obejż.
    A jak ty to robisz na tym Photo Shopie?? Wklejasz obrazek i cieniujesz czy wszystko sama robisz? A i jak byś robiła ten poradnik to mogłabyś czasami co nie co o Gimpie powsadzać bo ja się w nim nie orientuję... Chciałam się jeszcze coś zapytać, ale zapomniałam... Najwyżej kiedy indziej..;)

    Pozdrawiam..:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mojej koleżanki siostra cioteczna spotkała Michała Szpaka w Wa-wie i ma z nim zdjęcie!... *^*

    Też lubię Simpsonów, a moja inna koleżanka ma na ich puncie fioła - ogląda ich codziennie.

    Też mam zamiar się wybrać na zakupy, mam nawet upatrzone ciuszki, tylko czekam na przeceny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasuje ci w tym naszyjniku: żywotne kolory odpowiadają żywotnej osobowości :D.
    A, opublikuj pełną listę! :)

    Co do Homera: jak oryginał :). Widziałaś to?
    - [Bart: radość z cudzej krzywdy] To będzie tłusta pieczeń! (czy jakoś tak)
    - [Homer: 20 kilometrów dalej] Mmmmm... Tłusta pieczeń!

    :DD

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D