poniedziałek, 3 lutego 2014

Czysta psychodelia, czyli robimy zdjęcia na fotografii





Jeśli kiedyś się zastanawialiście, co się dzieje, kiedy wysmarujesz kremem i owiniesz folią koleżankę - powyżej macie odpowiedź. Pewnie nigdy się nie zastawialiście. Hmm... Zawsze warto było spróbować. Tak całkiem poważnie - przeglądam właśnie swoje archiwalne foldery i jestem przerażona ilością rzeczy, których nie zdążyłam jeszcze opublikować. Stąd właśnie zdjęcia z zajęć fotografii - portret kreatywny. Jak przystało na prawdziwego artystę, wszystko było totalnie spontaniczne (jak np. połowa nie ostrych fotek - przecież chyba bym tego nie planowała!). Może jakiś spontaniczny komentarz?

15 komentarzy:

  1. Dziś bardzo krótki komentarz, ale nie mogę nic mądrzejszego wymyślić widząc to.


    WOW

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami takie "WOW" wyraża więcej niż nie jedna wypowiedź. Czyżby Marycha znowu zmieniła avatar? ;D

      Usuń
    2. Tak, po raz kolejny ;D

      Usuń
  2. Dla mnie szok.....pozytywny, ale szok ;)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie szokiem było, że mimo wszystko jakieś zdjęcia wyszły :)

      Usuń
  3. Super modelka, zdjecia i efekt.

    Pozdrowienia z Tatr!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom, Weronika odkryła swoje drugie oblicze, w życiu bym jej nie poznała. Zazwyczaj sobie spokojnie drzemie na ławce w swoich okularkach. Dziękuję za komentarz i pozdrowienia. Do Tatr mam kawałek do przejechania, a zawsze warto wiedzieć, że ktoś tam naprawdę żyje ;D Ja pozdrawiam z mojej "fortecy" (dziękuję Google): http://goo.gl/maps/Zf6FU

      Usuń
    2. Może ktoś i żyje, ale my tylko podczas ferii xD
      Wow, to Twój dom!? Piękny!

      Usuń
    3. Żeby nie było - mieszkanie w tym domu (kiedyś kolega mojego brata był święcie przykonany, że mamy całą chałupę - chciałabym ;D ). Przy odpowiednim oświetleniu i jak nie widać, że się sypie to faktycznie jest piękny :3

      Usuń
  4. Wygląda na chorą psychicznie :O

    Ale to sztuka, biacz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym to wykorzystała w reklamie jakiegoś psychiatryka "Wyglądasz tak? Wpadnij do nas!". A propos pozwolę sobie jeszcze zacytować piękny dialog na temat tych zdjęć :D
      "-aha czyli jak ja będę "na haju" to będę wiedział o co chodzi?
      -Ta. Pewnie to tak działa."

      Usuń
  5. Ostatnie zdjęcie to chyba mieszanka Mii Wasikowskiej ze Stocker'a i Samary Morgan z The Ring ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łoł!
    Przykuwa uwagę!
    I o to chodzi! :) Byle tak dalej!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Coraz bardziej wciąga mnie fotografia. Nawet babka z fotografii wybrała m. in. moje 2 zdjęcia (nie te) na konkurs (w związku z czym muszę je wydrukować na A3, za co drukarnia liczy sobie prawie 50zł) - miło ;/

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D