środa, 5 lutego 2014

Work in progress 100x70

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Moja koleżanka ostatnio robi same nogi, ale jak sama powiedziała, gdy już się zacznie dostrzegać te mięśnie... Dla mnie są z pewnością ciekawsze od rąk (choć dłonie to co innego) ;)

      Usuń
  2. Cudne :-o
    Wyszlo bardzo realnie, zwl. 2!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, mi się też bardziej podoba to z prawej, oprócz światła, ale na to nie miałam wpływu, bo się spóźniłam i zostało głupie miejsce z którego 90% postaci jest oświetlona, przez co traci się 3D :/

      Usuń
  3. Super, ale patrząc na obie prace mam wrażenie, że coś nie gra z kolanami. Ja nie jestem żadnym znawcą, oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Agnieszki (z prawej) też miałam takie wrażenie, ale ona jest dosyć szczupła i jej nogi są specyficzne... No dobra, faktycznie trochę przesadziłam, takie "buły" wyszły ;D Jednak wolę za bardzo niż za mało.

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D