piątek, 3 stycznia 2014

Słodki design




Projekty to ważna część pracy, fundament. Temat? Designerski przedmiot z jedzenia. Użyteczny lub nie. Ja po ostatniej wizycie w fabryce Kler i Dobrotece (polecam) jestem zafascynowana meblami. Forma będzie w glinie. Coraz bardziej się przekonuję do rzeźby. Chcecie pomóc mi wybrać projekt? Napiszcie w komentarzu, który się Wam najbardziej podoba, która wersja, co zmienić itp. Wasza pomoc będzie jak zwykle nieoceniona. Gorąco też dziękuję za udzielanie się pod ostatnim postem. Jak tylko znajdę chwilę, odpiszę na resztę komentarzy. Aktualnie mój czas pochłania lektura do prezentacji, znalazłam już nawet tytuł - "Dlaczego nie cierpię pani Bovary, czyli co jest nie tak w bowaryzmie" ;)

23 komentarze:

  1. Oh, jakie to piękne! Manekin Coli jest taki słodki! Mi osobiście się podoba wanna, ale podsumowując, wszytkie pomysły są świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Moimi faworytami jest również wanna i manekin :D

      Usuń
  2. Manekin rządzi ;) Ja bym w życiu nie wpadła na taki pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często się sami zaskakujemy, wystarczy uwolnić swoją kreatywność, dlatego nigdy nie mów nigdy ;)

      Usuń
  3. Po tym poście mogę śmiało stwierdzić ze jesteś uzdolniona naprawdę wszechstronnie. Najbardziej podobają mi się wanny. Musze mieć takie w swoim wymarzonym domku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że wanny by świetnie wyglądały w rzeczywistości. Trzeba poszukać kontaktów z jakąś firmą!

      Usuń
  4. Manekin jest wg mnie najlepszy :D Chętnie bym go zobaczyła pomalowanego na kolory butelki Coca-Coli :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do kolorów zobaczę jeszcze jak wyjdzie. Okazało się, że mamy dowolność materiału :)

      Usuń
  5. Wszystkie pomysły są za.. zajefajne. *-* Jak ty to robisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, często muszę wymyślać rozwiązania podobnych problemów - praktyka rozwija :)

      Usuń
  6. Jak dla mnie to wanna jest świetna ;DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koleżanka ma wannę-jabłko, dlatego chyba zostanę przy manekinie, będzie ciekawiej :)

      Usuń
  7. wanna i fotel kawa są według mnie najlepszymi propozycjami. co do wanny najbardziej podoba mi się drugi wariant. świetne, przejrzyste rysunki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinię. Ktoś tu chyba jest kawo-pijcą :D

      Usuń
  8. Fotel-filiżanka i wanna-filiżanka świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobnie jak poprzedniczka, dziękuję za komentarz :3

      Usuń
  9. Hej, napisałam ci coś na gg. Jak będziesz to odpisz ;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Manekin, wanna i fotel związane z filiżanką - najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko super, powinnaś zacząć projektować meble. Sama chętnie bym kupiła taki fotel filiżanka, czy toffifee ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D