sobota, 28 grudnia 2013

LICYTACJA - Barok wiecznie żywy




Święta, święta i po świętach. Nigdy nie byłam miłośniczką mody, ale gdy tylko zobaczyłam te okulary, stwierdziłam, że muszę zrobić z nimi grafikę. Po za tym tej techniki nie używałam od wieków. Ja zdjęciom nie mówię nie, tylko kopiowaniu zdjęć. Tu dodać, tu odjąć, pobawić się kolorem :)




Myślę, że grafika nada się dla wielu blogów czy na okładkę magazynu. Osoba, która wygra licytacje może robić z nią co, chce. Oczywiście potem usunę znak wodny. Aukcje zakończymy, gdy cena będzie satysfakcjonująca. Gorąco zapraszam do przebijania i komentowania :D

Cena wywoławcza: 100SD
Minimalne przebicie 10SD
Kup teraz: 500SD
Sprzedane za 500SD :)

55 komentarzy:

  1. WOW! Ten nagłówek jest naprawdę bardzo świetny! Uważam, że to jeden z najlepszych grafików na tym blogu! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ochotę znów zaskoczyć - rozumiem, że się udało ;)

      Usuń
  2. Mmmm rozwaliłaś mnie na łopatki. Daję 120sd :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo dojdzie do tego, że na 90% komentarzy będę odpisywała "bardzo mnie to cieszy", kończą mi się pomysły :P Co nie zmienia faktu, bardzo mnie to cieszy :D

      Usuń
    2. Cieszę się razem z tobą gdy cieszy Cię to co mnie cieszy, a mnie cieszy to co Cię cieszy :D

      Usuń
  3. Prześlicznie, na coś takiego u Ciebie czekałam. Piszesz, że wieki nie wracałaś do tej techniki, ja też kiedyś czegoś podobnego próbowałam, a teraz Ty zainspirowałaś mnie do powrotu. Dzięki cieniowaniu kolorem wyszło cudo. Powiem Ci, że niekoniecznie przepadałam np. za grafiką na Uz i podobnymi, ale to jest naprawdę piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja się przyznam, że zanim zaczęłam to przejrzałam kilka Twoich prac i Nicole ;) Kolor był zdecydowanie moim priorytetem. Osobiście też wolę takie prace, te o których piszesz traktuję mnie "poważnie", choć ostatnio na Uz była znowu zabawa natury technicznej. Bardzo dziękuję za komentarz.

      Usuń
    2. hehe, za to ja jak spojrzałam na tą Twoją boską pracę, zaczęłam od razu cieniować skórę w jednym zamówieniu. Bardzo inspirująca praca która daje kopa do działania :D

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne. Uwielbiam takie pozy, a do tego to cudne wykonanie. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Padłam. Na serio. Jest mega, chyba... czy na pewno najlepsza twoja grafika, evaa, gratuluję. Kupiłabym za 500, gdybym miała :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest już drugi dzień i jeszcze nie zdążyłam jej zniepolubić, więc chyba faktycznie się udała, ogromnie dziękuję :D

      Usuń
  7. Postarałaś się!
    Tak jak lubimy Twoje prace, tak czasami nie pokazujesz w nich swojego potencjału. Tu go ujawniłaś i wyszło wyśmienicie. Gratulujemy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy, co się robi. Po za tym ostatnio też nie miałam za bardzo czasu, dlatego szczególnie miło mi to czytać :)

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ło matko boska ! Zakochałam się ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że bez prowizji. Jeśli tak to daję Kup Teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękny, lecz nadal zastanawiam się dlaczego tak drastycznie przybliżyłaś twarz w wersji dla young stardoll :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty nie patrz na drugi obrazek, tylko pierwszy. Tam też jest z nazwą Young Stardoll :)

      Usuń
    2. o, wcześniej tego nie było. była tylko ta 2 wersja

      Usuń
  12. Daję dużego lajka jak z Messengera, bo ten nagłówek jest oficjalnie moim ulubionym. Naprawdę, dobra robota. Na komórce nie dało się zauważyć, że to grafika. I włosy - pięknie. Ktoś się tu bardzo, bardzo rozwija. :3

    Co do Sherlocka: nie zdziw się, jeśli kiedyś zobaczysz mnie przed oknem, domagającej się płyty i herbaty z suszu. Przynieś, przynieś go jak kiedyś wpadniesz. :) Mogę Ci pożyczyć to wydanie "Psa...", jeżeli chcesz. Tak właściwie, co teraz czytasz?

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przestajesz zaskakiwać :) Gratuluję udanego nagłówka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe, bardzo mi się podoba :)

    pozdrawiam,
    Natalia

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D