piątek, 27 grudnia 2013

Dobre zdjęcie, nie jest złe, a licytacja w ogóle super - zapowiedź


10 komentarzy:

  1. Uhu zapowiada się super!*-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuu, widzę znaną mi technikę. Kończ szybko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie to przed chwilą skończyłam, niedługo powinnam wrzucić :)

      Usuń
  3. Czekam z zapartym tchem *o*

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę vexel?
    Troszkę się bałagan zrobił w tych cieniach, ale myślę, że to tylko taki efekt przybliżenia i całość będzie się fajnie prezentować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, vexel ;) Jestem za leniwa by wszystko robić wektorem, a tu z góry wiedziałam, że raczej praca będzie z oddalenia, więc mogłam sobie na to pozwolić :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D