sobota, 7 grudnia 2013

Szerzej, więcej, bardziej - nowy wygląd

W końcu po wielu męczarniach, kombinowaniu, poprawianiu, odkładaniu, dopracowywaniu i w ogóle wielu coś-tam-aniu udało mi się skończyć nowy wygląd bloga. Miałam bardzo długo dylemat - jak sprawić by było jednocześnie czytelnie, nowocześnie oraz by zachować możliwość dodania klimatu? Efekt macie przed sobą.

Przede wszystkim pozbyłam się wszystkiego co zbędne. Nie ma niepotrzebnych gadżetów. Mój plan - maksymalna ekspozycja grafik w połączeniu z neutralną bielą. Jest szerzej, więcej, bardziej. Wszystko zamyka się w menu/nawigacji, która się wydaje zajmować cały ekran oraz postach, które stanowi przede wszystkim obraz.

Wykorzystałam jesienne tło, lecz teraz prezentuje się zupełnie inaczej. U góry znajdziecie nowe logo zamknięte w "modnym" kole z fantastyczną czcionką - Brannboll Fet. Następnie krótkie "o mnie". Pod spodem nawigacja po galerii, minimalistyczna, ale czytelna. Oczywiście będę musiała ją uaktualnić i dopasować wielkość wielu prac ;) Kiedy już się zaznajomicie z blogiem, warto dodać się do obserwatorów. Na koniec wszelkie możliwe sposoby kontaktu ze mną.

Reszta bloga również przeszła metamorfozę. Białe tło pozwala się maksymalnie skupić na treści postów. 940 pikseli szerokości umożliwi oglądanie prac bez potrzeby ich powiększania. Teraz blog stanowi prawdziwą galerię, a nie zbiór wszystkiego. Motyw koła również prześlizgnął się do komentarzy - okrągłe avatary.

Ostatnią i najważniejszą zmianą jest uzupełnienie postów. Uroczyście obiecuję, że wszystkie zaległe prace wkrótce ukażą się na blogu. Jeden post pojawi się jeszcze dziś. Wyjątkowo czeka Was również spora dawka... Fotografii :D Mam nadzieję, że nowy wygląd przypadł Wam do gustu. Osobiście po tej całej męczarni i buntach bloggera jestem naprawdę zadowolona. Jak już wcześniej wspominałam postaram się jeszcze poprawić jakość starych obrazków. Proszę Was sprawdzanie wszystkich funkcji i tradycyjnie pozostawienie swojej opinii w komentarzu (z okrągłym avatarem) ;D Na koniec fantastyczne Believe. Niezwykle klimatycznie. Nie mam się, co rozpisywać. Po prostu wysłuchajcie. 

12 komentarzy:

  1. Jesteś wielka, cudny wygląd! Na jaki kierunek idziesz na studiach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :D Co do studiów - mam jeszcze sporo czasu na decyzje (moje liceum jest 4-letnie), ale najbardziej bym się chciała dostać na reżyserię w Łodzi, choć nie wykluczam, że wybiorę coś związanego z grafiką lub wzornictwem (designem).

      Usuń
    2. Uuu... A ja na aktorstwo, gdzieś w Polsce, może w Krakowie. Daj znać, jak będziesz mnie chciała w jakimś filmie XD

      Usuń
    3. Spoko. Kraków również rozważam. Nawet poznałam jednego wykładowcę stamtąd ;)

      Usuń
    4. Hah też myślałam o Krakowie. Teraz jest tam mój brat na studiach więc już trochę mam drogę przetartą haha

      Usuń
    5. Mój kuzyn jest na medycynie, ale to już kompletnie nie moja bajka ;P

      Usuń
    6. U mnie to jest rodzina artystów muzyków, tylko mama jest nauczycielką XD

      Usuń
    7. Uwielbiam takie "artystyczne rody". U mnie niestety nie jakiś zawodów wiodących :/

      Usuń
    8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    9. Marysia, ty też muzyczka? :D

      Usuń
  2. idealnie. moim marzeniem jest żebyś miała otwartą kolejkę i wpisała mnie na pierwsze miejsce :< haha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. To nie tylko Twoje marzenie. Aktualnie mam do skończenia wygląd dla Uzależnionych. Potem liczę na super-długie ferie świąteczne ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D