sobota, 7 grudnia 2013

Nowy wygląd już dziś


20 komentarzy:

  1. O super. Nie mogę się doczekać?
    Czy tylko ja widzę tą strzałkę na dół ? O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty ją widziałaś, ja ją klinknęłam bo myślałam, że to może coś niespodziankowego. ;_;

      Usuń
  2. Uhu, nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, efekt może być... Zaskakujący :)

      Usuń
    2. Też tak myślę, sądząc po zapowiedzi :P

      Usuń
  3. Znając Twoją osobę, to będzie ogromny szok i taki oczojeb (przepraszam za wyrażenie) za^^bistości, że będę się przez następny tydzień gapiła na nowy wygląd ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem zmiany są bardziej "techniczne" niż graficzne, ale i tak mam nadzieję, że się spodoba.

      Usuń
  4. Ja tam mam kurzą ślepote ;-;... Nie zauważyłam tej strzałki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że w samym wyglądzie będzie łatwiejsza do zauważenia :D

      Usuń
  5. Śliczna czcionka i kółeczko. Czekam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedawno czytałam, że kółka są teraz trendy w designie stron ;D

      Usuń
  6. Ale to świetnie wygląda!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O i jest też baza. Jejku !

      Usuń
    2. Baza musiała być. Pomijając nawet jej całą istotę - jest dosyć ważnym źródłem osób zaglądających tutaj ;)

      Usuń
  7. Jakie piękne! Takie proste, a tak efektowne, matko <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Uczciwie się przyznaję, że bałam się reakcji. To naprawdę duże i "ryzykowne" zmiany ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D