sobota, 7 grudnia 2013

3 kolory - listopad (cz. I zielony)



O tak. Fotografie lubią dużo miejsca i białe tło, dlatego zwlekałam z umieszczeniem ich, aż do dodania nowego wyglądu. Muszę się pochwalić - niedawno kupiłam nowy aparat. Żeby go wypróbować wybrałam się pewnego sobotniego poranka na spacer. Zrobiłam mnóstwo zdjęć, jednak wybrałam tylko część - i tak wyszło tego multum. Rozdzieliłam fotografie na 3 części - zielony, niebieski brązowy. Dziś część I - zielony. Warto było (zmarznąć)? Sami oceńcie ;D




Z tej płyty zdecydowanie ciężko wybrać jedną piosenkę, dlatego z "Debiutem" pomęczymy się również w 2 następnych częściach. W tym utworze ciężko nie zwrócić uwagi na tekst. To czysta zabawa językiem polskim, każde "ą", "ł", "ć" - brzmi po prostu świetnie. Dowód na to, że po polsku nie tylko można, ale i warto śpiewać. W samej melodii jest coś z nie tego świata, magicznie. Cóż... Komentarze czekają, a Czesław Śpiewa:

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To właśnie chyba mi się najbardziej podoba. Z braku pomysłu przez pewien czas miałam je nawet na tapecie ;D

      Usuń
    2. Taa... Zero skromności...

      Usuń
  2. U świetne zdjęcia na prawdę! Mi się podoba piąte i ósme ;]
    Powiedziałabyś jaki to aparat?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D