niedziela, 24 marca 2013

Szkice odc. 176


Zrobimy inaczej - najpierw prace, potem komentarz. Tak jest chyba "uczciwiej". Użalam się, jak to mało miałam czasu i farby są nie miłe, a potem ludzie łaskawszym okiem patrzą na moje wypociny? Nie. Tak robić nie będziemy.
Jak widzicie uzupełnianie zaległości na blogu trwa dalej, choć rysunki nie takie stare jak poprzednie. Pierwsza praca jest z zeszłego weekendu - kilka szybkich studiów martwej natury. Muszla i lustro. Szklanka. Jajka. Gumka. Łyżeczka. Jabłko. I zbliżenie na muszlę. Następnie szybka, "szkolna" kompozycja jeszcze z ferii.
Moje wnioski takie, że muszę wciąż pracować nad kreską, powalczyć z dużymi powierzchniami i ogólnie więcej pracować.

"To dziwne uczucie, że cała Polska słyszy, jak stroję gitarę" - Agatha.

Nie byłabym sobą, gdybym serdecznie nie podziękowała za Wasze ostatnie zaangażowanie. W podzięce zapowiadam 3 rzeczy. Po pierwsze jutro lub pojutrze pojawi się wiosenny wygląd (na przekór pogodzie). Po drugie wreszcie wymyśliłam patent na tak często proszony poradnik - szczegóły wkrótce, a po trzecie (być może już zauważyliście) będę się starać jak najczęściej odpisywać w komentarzach, więc zapraszam do pisania.

9 komentarzy:

  1. Zazroszcze talentu, swietne prace :p
    Zrob tylko naglowek na SiMa, pliss.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prace są cudowne ! Ekierka, łyżeczka i szklanka z lodem najlepsza :3 Bardzo ciekawa piosenka , słyszałam już parę razy na trójce. Jednak miałam rację ,że tamta zapowiedź to nowy , wiosenny wygląd . Czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuu widzę już nowy wygląd !! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra , tylko tło bo na nagłówku mam pasek narzędzi z uzależnionych xd

      Usuń
    2. lidhomepage.blogspot też jest nowy , taki śliczny !

      Usuń
    3. Hehe, zmieniałam nie w tym oknie. Jeszcze nie jest w 100% skończony :)

      Usuń
  4. Nieziemski *.* Ty to masz ogromny talent.

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie wyszły Ci nożyczki, łyżka i ekierka (nie ogarniam jak udało Ci się zrobić ten efekt przeźroczystości) =^.^=
    Fajny nagłówek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne! :) Z takim talentem daleko zajdziesz ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D