niedziela, 31 marca 2013

Wesołych Świąt!


Chciałam Wam złożyć serdeczne życzenia z okazji świąt Wielkiejnocy - zdrowia, szczęścia, spełnienia marzeń i sukcesów na polu nie tylko artystycznym. 
Post miałam dodać już wczoraj, ale Wielkanoc to również mnóstwo zajęć. Powyżej stroik, który zrobiłam z modeliny, skorupek i sznurka. Niestety zdjęcia nie są zbyt udane, bo robiłam je przy kiepskim oświetleniu. Najbardziej jestem zadowolona z jajek. Za to najwięcej czasu zajęła mi trawa (fakturę robiłam z półtora godziny z pomocą igły i nożyczek).
Bardzo charyzmatyczny zespół. Tu wyjątkowo wokal.

5 komentarzy:

  1. Piękne *.*
    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej , z tej strony MARYCHA (marlesia111-właścicielka bloga polish-graphic-sd.blogspot.com ) . Chciałam Ciebie serdecznie zaprosić na konkurs który organizuję razem z magazynem ! Czasu na oddanie pracy jest dużo ,a myślę ,że nagrody też fajne . Liczę na Ciebie ! Będzie mi miło jeżeli weźmiesz udział :)

    http://polish-graphic-sd.blogspot.com/2013/04/konkurs-z-magazynem.html

    Zapraszam również do udziału w konkursie na grafika miesiąca - http://polish-graphic-sd.blogspot.com/2013/04/konkurs-na-grafika-miesiaca.html

    Myślę ,że masz bardzo dużą szansę na wygraną !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D