sobota, 23 marca 2013

2 urodziny bloga

Nie wiem czy wiecie... Ale dziś już 2 rocznica utworzenia bloga! Samej mi ciężko w to uwierzyć, mam wrażenie, że przed chwilą były dopiero pierwsze urodziny. Tyle grafik, prac, osób, które tu zaglądają, piszą komentarze... Na początku w ogóle się tego nie spodziewałam. Myślałam, że po miesiącu, dwóch przestanę pisać albo nikt tu nie będzie wchodzić (serio).

Oto tort, który "upiekłam" na szybko:


Na podsumowanie nieco danych. Właśnie piszę 175 post. W tej chwili blog ma 321 obserwatorów, 116.348 wyświetleń oraz 1617 komentarzy. Ok. 90% zaglądających jest z Polski.

Mamy jeszcze jednego jubilata (jutro stuknie 40) - legendarne "Dark Side of the Moon".

Mam do Was gorącą prośbę. Napiszcie w komentarzu coś związanego z blogiem. Od jakiego czasu tu zaglądacie? Jak trafiliście? Może ktoś polecił? Co najlepiej wspominacie? Co najbardziej Wam się podoba? Może macie jakąś zabawną anegdotę? Albo coś Was zainspirowało (a wiem, że kilka osób tak :) )? Zaczeliście słuchać jakieś muzyki, która się tu pojawiła? Ciekawa jestem też, czy nadal udziela się ktoś, kto był od początku (lub prawie od początku). Jeśli wchodzicie na bloga, ale nigdy nie komentujecie, to bardzo dobra okazja by zacząć :D
Trzymajcie się ciepło i miejmy nadzieję do kolejnej rocznicy!

32 komentarze:

  1. Ja wchodziłam na bloga praktycznie od samego go stworzenia . Przedtem obserwowałam pod innym kontem. Rzadko kiedy komentuje jakiekolwiek blogi. Po prostu nie czuję aż takiej potrzeby chociaż wiem ,że innym sprawia przyjemność czytanie komentarzy. Dzięki tobie zwróciłam uwagę na takie książki jak Harry Potter, zaczęłam słuchać niektórych wykonawców no i oczywiście zafascynowałam się grafią.Dzięki tobie zaczęłam bawić się grafiką. Pamiętam ten fioletowy nagłówek na którym doll w lewej ręce miała prawą dłoń xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy wszyscy kopiowali włosy z ubieranek ,albo dawali ze stardoll . Ty robiłaś sama i to był taki szał ! ;p

      Usuń
    2. Grafika stardollowa przez te lata zmieniła się nie do poznania. Ja czuję, że przestaję się w niej mieścić (za dużo ograniczeń) i dlatego tylko od czasu do czasu zrobię jakieś tło czy elementy strony ;)

      Usuń
    3. No widać duże postępy :)

      Usuń
  2. Jako jedyna miałaś/masz własny pomysł na bloga, te babeczki, animacje w postach , przerywniki ,a teraz ta świetna nowość.

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha, ale miazga z tym gifem!

    kolejnych sukcesów, jesteś idealna, to co robisz jest perfekcyjne, ale i tak Ci życzę wszystkiego naj naj! : *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, nikt nie robi nic perfekcyjnie, ani ja nie jestem idealna, ale zawsze można do tego dążyć.

      Usuń
  4. OJAJEJ! DMUCHAŁEM TORCIK! *.*

    Życzę Ci wiele wspaniałych pomysłów na dalszą przygodę z grafiką! No i wszystkiego najlepszego! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysłów jak zawsze mnóstwo, tylko z czasem gorzej :/ Jeśli w przyszłości miałabym dużo kasy, to zatrudniłabym asystenta (żeby np. chodził za mnie na matmę - ostatnio mi się totalnie odechciało).

      Usuń
  5. Gratulacje :D Dmuchnęłam oczywiście w torcik (z ciekawości jaki rozszerzenie?) no i co mam robić jak nie życzyć więcej sukcesów. Ja niestey już nie pamiętam jak się dostałam na wieczkowolidowatego bloga bo za dawno to było :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :D
      PS O co chodzi z tym rozszerzeniem?

      Usuń
    2. No sensie, że się w ten torcik dmucha po kliknięciu. Jestem w tym kompletnie nieuświadomiona. :p

      Usuń
  6. Hej.Czytając twojego bloga nabrałam motywacji do tego aby rozwijać moje zainteresowanie-plastykę (teraz o wiele więcej maluje, szkicuje zapisałam się nawet na dodatkowe zajęcia z rzeźbiarstwa w glinie), bardzo się cieszę, że w końcu otworzyłam się z powrotem na tego typu rzeczy. Aktualnie mam 13 lat i staram się dostać do gimnazjum plastycznego. Postanowiłam sobie, że jeżeli faktycznie bym się dostała, postaram się również otworzyć swojego bloga. Umieszczałabym tam swoje rysunki, szkice... Chciałabym mieć na koncie równie duże sukcesy jak Ty :) W każdym bądź razie jesteś świetna w tym co robisz! Rób to dalej, jak najlepiej tylko możesz!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz, jak przyjemnie się czyta takie rzeczy :) Świetnie, że realizujesz swoje pasje. Za rzeźbę pełen podziw, bo jest to naprawdę ciężka spawa, więc warto się za takie rzeczy zabierać jak najszybciej.
      Życzę powodzenia za blog i dostanie się do plastyka (chyba niedługo egzaminy, co nie?) :D

      Usuń
  7. W takim razie wszystkiego najlepszego, oby tak dalej, codziennie wchodziłam, wchodzę i będę wchodzić na twojego bloga-jak był remont bloga, co kilka sekund wchodziłam na twojego bloga czy coś napisałaś. Wierzę w twoje możliwości, życzę duużo sukcesów bloga jak i Twoich.Zdmuchnęłam świeczki!
    PatryciaGirl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama byłam zdziwiona, że mogłam nie dodawać postów od kilku tygodni, a statystyki się wiele nie obniżały. Teraz już wiemy czemu :)

      Usuń
  8. Muszę przyznać, że troszkę brakuje mi babeczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję, że o zmianie myślałam od dłuższego czasu. Powody były 2. Po pierwsze blog czasem wyglądał nieco kiczowato i nieadekwatnie do treści, brakowało mi takiego całościowego "smaku", a po drugie na każdy nowy wygląd poświęcałam strasznie dużo czasu.
      Mam jeszcze 1 wciąż niezrealizowany pomysł z babeczkami i teraz mam możliwość realizacji, więc możliwe, że niedługo go zrealizuję :)

      Usuń
  9. No wiesz... Ja to już chyba nie pamiętam jak tu trafiłam (if you know what I mean) xdd Wszystkiego naj i trzymaj tak dalej! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się czasem sama zastanawiam jak tu trafiłam ;P
      Już Cię zamierzałam okrzyczeć, za tak długi brak postów, ale masz szczęście. Kiedy się widzimy?

      Usuń
  10. Odpowiedziałaś :D
    Babeczek mi brakuję, ale czy nagłówek będzie zmieniany?

    PatryciaGirl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że będzie zmieniany. W zasadzie już jest gotowy, tylko muszę jeszcze podmienić fragmenty w samym pliku.

      Usuń
  11. Wiesz, ze wygralas na stardoll i my wiosenne tlo?
    Jestem fanka Twojego i ich bloga i fajnie by bylo gdybys dorobila doll do naglowka :')
    Bo sa tylko brdykie prace!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, choć nie uważam to za ogromne osiągnięcie (choć osiągnięcie), bo niestety było mało prac.
      Postaci raczej nie zrobię, nie mam za bardzo czasu i w ogóle się nie nastawiałam na to.
      Prace dzisiaj przeglądałam z ciekawości. W kilku jest spory potencjał, wiadomo, zawsze można coś poprawić. Do terminu jeszcze trochę, a prace głównie są dodawane tuż przed terminem.

      Usuń
    2. Blagam :c
      Nie chce patrzec na brzydki sim

      Usuń
  12. Poznałam Twój blog szukając poradników i darmowych włosów do nagłówków! Zakochałam się w nim, Tworzysz cudowne rzeczy. Masz ogromny talent, przy czym jesteś wspaniałą osobą! Gratuluję rocznicy i pozdrawiam cieplutko : )

    OdpowiedzUsuń
  13. nie moge się doczekac kiedy bedzie post jak robisz te coś co masz na nagłówku powrót itp

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, to znów ja PatryciaGirl i czy mogłabyś się wpisać do mojej KG. I am your bigest fan :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja trafiłam tu stosunkowo niedawno, przez nagłówek, nie pamiętam jaki. Strasznie spodobały mi się twoje prace i od tego czasu zaglądam i oglądam ;) gratulacje z okazji rocznicy i powodzenia w dalszej karierze, jesteś naprawdę utalentowana :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej! Ja jestem typem, który nie komentuje ale regularnie zagląda i podziwia twoje prace. Nie pamiętam jak tu trafiłam. Podobają mi się twoje prace i pomysły. Bardzo się cieszę, że znowu regularnie piszesz, mimo, że masz dużo nauki i zajęć. Brawo! Blog jest coraz lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej, czy TO serduszko: <4 świadczy o tym, że też jarasz się Niezgodną? ;D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D