środa, 7 listopada 2012

Layout dla Styllash (charyzmatyczna twarz)

Zaczyna się znów pora na zimowe grafiki (hura!). Mój pierwszy taki nagłówek "w tym sezonie grzewczym" wykonałam dla bloga Styllash. Miało być pastelowo, elegancko, ale z nutą lekkości, doll stworzona przeze mnie oraz długie włosy.

O zaletach długich włosów ;)

Chciałam stworzyć coś prostego, ale efektownego. Dużo światła. Śnieg. Blada, delikatna twarz z mnóstwem piegów. Na ramionach też piegi, a co? ;D

Nagłówek (kliknij i powiększ):

 Całość na Styllash (kliknij i powiększ):

Wbrew pozorom roboty było sporo, ale całkiem przyjemnej. Jako dowód poniżej tzw. twarz niczyja, czyli doll, którą najpierw zrobiłam w Salonie Piękności.
Cudne brzmienie, fantastyczne głosy i niejednoznaczny tekst. Na swój sposób hipnotyzujące. "Gone Tomorrow" to jeden z najlepszych utworów trio sióstr z The Staves.
Oczywiście jak zwykle gorąco Was proszę o komentarze. Wasze rady pomagają mi tworzyć jeszcze lepsze grafiki. 
Może Ty coś napiszesz? ;)

17 komentarzy:

  1. Jest cudowny. Aż przyjemnie się pisze teraz na blogu widząc ten cudny nagłowek nad dodawaną stylizacją. :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz tu u Ciebie jestem i no ślicznie tu jest po prostu. Chciałabym tak umieć, ale póki co się dopiero uczę podstaw :).
    Mogę wiedzieć, w czym tworzysz? W sensie, w jakim programie. I czy używasz tabletu graficznego? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa. Programy, których używam: Photoshop, Paint Tool SAI, Corel i Inkscape. Tak, używam tabletu graficznego.
      Pozdrawiam i życzę sukcesów w grafice ;D

      Usuń
  3. Twoje nagłówki zawsze są ładne, ale ten jest REWELACYJNY, i typowo zimowy ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Szalik z włosów - bomba, przydatny szczególne w takie szare dni jak dziś. Chandra na maksa, na korytarzu mimo ciepłych grzejników jakoś zimno - wystarczy owinąć wokół szyi włosy ;p Świetny wynalazek ^^

    Co do grafiki - Osoby wyżej już powiedziały co myślę, dodam, że jest NIEBIAŃSKI REWELACYJNY WYSTRZAŁOWY i FANTASTYCZNY.

    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam się kompletnie na stardollsach, ale wydaje mi się, że jesteś całkiem dobra. Ostatnio prześliedziłam kilka podobnych blogach, tutaj jest zdecydowanie wysoki poziom.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny, liczyłem że zrobisz chociaż postać do połowy, szkoda. Blog teraz jest taki "świeży" :P

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja mam za krótkie włosy i mi na taki gustowny szal nie starczy:( *olśnienie* Czy ma ktoś nożyczki i baaaardzo długie włosy? Tak tylko pytam, bez żadnego, konkretnego powodu:D

    OdpowiedzUsuń
  8. No nie znowu mnie dołujesz, a raczej mój brak talentu graficznego :< Ach, no i mam pytanie- w jakim rozmiarze zrobiłaś tło na bloga? Bo ja nie mam pojęcia, ciągle robię inne ale wciąż nie pasuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy zna kogoś, kto robi coś lepiej - nie można się dołować ;P
      Tła wykonuję 1800x1600 (tak jak wskazuje blogger).

      Usuń
  9. omnomnom, zjem twój talent *-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie rysujesz;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D