sobota, 20 października 2012

Lis

"Hmmm... Wygląda jak podstawka pod kubek."

Wczoraj skończyłam moje pierwsze ćwiczenie z projektowania zabawek. Chodziło o bardzo uproszczoną postać wybranego zwierzęcia. Ja wybrałam lisa.
Początkowy projekt:
Bardzo podoba mi się ten kolor drewna po naoliwieniu. Niestety nie udało mi się oddać na zdjęciach tych wszystkich płaszczyzn (trzeba go dotknąć, poczuć to drewno), ale myślę, że dają pewne wyobrażenie o tym, jak wygląda w rzeczywistości. Kliknijcie na poniższe zdjęcia, by zobaczyć je w powiększeniu.


Chyba nie byłabym sobą, gdybym nie wybrała właśnie tego utworu.

Poniżej macie taki link z komentarzami i jak zwykle... Z resztą... Sami doskonale wiecie, co robić ;D

9 komentarzy:

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D