niedziela, 21 października 2012

Mały ptaszek w wielkim lesie

Osoby, które śledzą mojego bloga dłużej doskonale wiedzą, że się okropnie zmagam z malarstwem. Mam dobrą wiadomość - jest lepiej.

Praca na malarstwo. Głównym tematem był ogród, więc oficjalny tytuł to "Mały ptaszek w wielkim ogrodzie", ale wszyscy wiemy, o co chodzi. Wiele osób szło bardziej w leśno-podobny ogród, więc wszystko gra.
Niestety znowu miałam problem z aparatem i fotografie nie do końca odpowiadają rzeczywistości (w realu obraz bardziej mi się podoba), jednak co zrobić?


Moje ostatnie odkrycie. Od pewnego czasu często znajduję początkujących muzyków i myślę, że to tam się kryje największy potencjał. Gabrielli Aplin wróżę niezłą karierę, a w przyszłości jeszcze sporo udanych kompozycji. Wiele energii, dziewczęcy, ale nie popowy głos i bardzo trafione pomysły.
"Home" jest nie tylko przyjemne dla ucha, ale również zawiera inteligentny, zdecydowany tekst, który odbiega od utartych sformułowań.

Lecę robić projekty, a Was zostawiam z moim obrazem, ciekawą propozycją muzyczną oraz miejscem na komentarze ;D

6 komentarzy:

  1. Łoooo, to jest leśny ogród? o.O
    A myślałem, że to jakaś jaskinia, hah :D
    Malarska praca świetnie ci wyszła! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też miałam wrażenie że to ogród, ale w jaskini.
    Ptaszek ładniejszy błby niebieski, ale i tka mega.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na prawdę świetny obraz. Zazdroszczę ci ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ tu u Ciebie pięknie :) Zazdroszczę talentu i chęci. Widzę, że blog już dosyć długo prowadzisz. Fajnie spotykać osoby z tak wielką pasją. Praca malarska według mnie jak najbardziej udana. Temat ujęty bardzo oryginalnie, ja bym zapewne na to nie wpadła. Lecę dalej oglądać Twoje pracki. Bardzo mnie zainspirowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne dzieło :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D