środa, 24 października 2012

Kolejka otwarta!

Jakby tak posklejać, to w sumie trochę czasu jest, więc przyjmę zamówienie. Nie wiem na kiedy zrobię, ale w najbliższym czasie po trochu będę graficzyć.
Wygrywa pierwsze, poprawne zgłoszenie w komentarzu. Później dodam pod postem, które zamówienie przyjęłam.

Grafika normalna lub stardollowa (najbardziej bym się ucieszyła z jakiegoś digital paintingu, może coś w ten deseń, tylko bardziej rozbudowane i na porządnie).

Musicie podać:
  • rodzaj grafiki (np. cały layout, nagłówki czy bannery itp. i ilość (np. jeśli mają być to bannery)
  • kontakt (przez e-mail, gg itp.)
  • szacunkowy koszt (w przypadku normalnej grafiki, ile byście dali, a stardollowej według tego cennika)
Powinniście podać (czyli jeśli są, to koniecznie podajcie):
  • adres strony/bloga jakiego ma dotyczyć grafika
  • napis, który ma być na grafice
  • wstępny pomysł i kolorystyka
  • w przypadku grafiki stardollowej nicki osób, które mają się znajdować na grafice/grafikach

EDIT: Przyjęłam zamówienie Styllash :)

13 komentarzy:

  1. Ja nic nie zamawiam, ale chciałam spytać co z bright group. Przepraszam za problem, problematyczna jestem :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z BG lipa. Myślę, że to z góry było skazane na porażkę.

      Usuń
    2. Oj tam z góry, nawet nie spróbowałaś ;) Ja tak miałam z PGNS, niby zaczęłam, jakoś szło ale czasu zbrakło.

      Usuń
    3. Właśnie - czas. Plastyk to nie szkoła, to styl życia, robota na pełen etat. Chyba niektórych rzeczy zwyczajnie nie da się pogodzić.
      Wielu osobom się wydaje, że w moim LP odpuszcza się przedmioty typu matma, chemia, biola itp. To bzdura, wszystko jest realizowane dokładnie tak samo jak w normalnych liceach, plus te wszystkie przedmioty artystyczne, stąd tyle godzin w szkole, a potem w domu. W niewielu szkołach się tyle tego robi.

      Usuń
  2. Poproszę nagłówek na bloga : http://stardoll-to-nasz-raj.blogspot.com/ , kontakt : 40154947
    koszt : jedna dollka za 150 sd .
    Kolorystyka wpadająca w pastelowe - ( jasny )niebieski , biały , fioletowy , jasny różowy .
    Lalka do nagłówka : Belladonnaxd
    szerokość : 1100
    Napisy na nagłówek : ( link na bloga )
    Stardolowy Raj - Tutaj chce się wracać !
    Będe mogła zapłacić 29.10.2012r
    Proszę aby dolka była ubrana w piękną sukienkę , i było widać jej ręce , oraz aby włosy były rozwiane .
    __________________________________________
    z góry dziękuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doświadczenie mnie nauczyło, że lepiej nie brać zamówień, jeśli wcześniej... Chyba nie chcesz, by tamto było upublicznione, więc o tym nie napiszę. Zgłoszenia nie przyjmę ze znanego Ci powodu. Po prostu już kilka razy miałam potem problemy.

      Usuń
  3. Wiem, że to nie miejsce na takie komentarze ale mam mały problem co do grafiki i napisałam Ci na GG pewną rzecz. Miło by mi było gdybyś odpisała ponieważ zależy mi na czasie :)
    Jak chcesz to usuń ten komentarz, ponieważ nie jest związany z zamówieniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym zamówić nagłówek na bloga styllash.blogspot.com. Mogę dać 200sd za nagłówek z jedną doll. Na nagłówku chciałabym napis "STYLASH" oraz ewentualnie jakiś mały dopisek "blogspot.com" Kolorystyka najlepiej w kolorach pastelowych (róż, kremowy czy coś w tym stylu). Osoba na grafice nie ma być nikim z załogi bloga. Najlepiej gdybyś zrobiła to według własnego uznania. Chciałabym również, żeby nagłówek był elegancki, ale z lekką nutą lekkości. Doll najlepiej z długimi włosami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Oczywiście grafika miałaby być stardollowa. Możesz się ze mną skontaktować na gg: 44344254
      Jestem w stanie również dopłacić za tło na bloga, miniaturki ze zdjęciem i nickiem redaktorów :)

      Usuń
  5. Witam ja bym chciała tło do grafiki której obecnie nie mam jeszcze. Ile za samo tło byś chciała?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D