niedziela, 28 października 2012

Wygląd na Halloween

Powoli sobie zaczynam uświadamiać, ile czasu minęło, od kiedy wszystko ruszyło na tym blogu. Halloween było rok temu? Halloween było wiek temu.


Jest mrocznie, znacznie mroczniej niż wtedy. To mnie cieszy, bo o to chodziło. Niektóre elementy są z odzysku (nietoperze, pajęczyna), a niektóre zupełnie nowe (dyniowy cupcake). Kolorystyka również znacznie się różni, fiolet ma to coś w sobie.
Burton i Elfman w starej, dobrej formie. Chyba znowu na Halloween szykuje się maraton.
Sleepy Hallow może nie jest wybitne fabularnie, ale wygląda jak ładny obraz, malowany światłem i dźwiękiem.

Jak zwykle bardzo Was proszę o komentarze. Sami widzicie, że chętnie biorę pod uwagę Wasze rady. Po za tym dzięki komentarzom możecie zostawić swój ślad - pokazać, że kiedyś ktoś taki zajrzał na tego bloga i może często tu wraca ;)
Zaglądając w blogowy kalendarz uświadomiłam sobie, że już niedługo trzeba będzie wyłonić kolejne 3 najciekawsze komentarze. Czas do 15 listopada. Pamiętajcie, że liczy się, by Wasz komentarz po prostu zaciekawił. Pozdrawiam i życzę powodzenia :D

11 komentarzy:

  1. śliczny nagłówek i tło też ładne : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też się bardzo podoba. Co się dzieje z ostatnią babeczką "budowa"? Co tam będzie się znajdować? ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałam twoim obserwatorem wczoraj . Zachwyciła mnie twoja praca i efekt . Ja też co nie co bawię się w grafice komputerowej, ale nie posiadam tabletu, gdyż bawię się grafiką rastrową . Ostatnio chciałam zobaczyć jakiś fajny poradnik dotyczący malowania medoll ( bo chcę ładnie tworzyć medoll w photoshopie ), ale nigdzie nic takiego nie ma . Ucze się sama i pragnę założyć swój własny blog z grafiką . Trochę to jednak potrwa, ponieważ jestem amatorem jesli chodzi o malowanie na komputerze ZWŁASZCZA, ŻE MALUJĘ PANELEM OD LAPTOPA . Więc mam pytanie, czy w następnym poście napiszesz kilka porad dla początkujących ( a jeśli już napisałaś to przepraszam za zawracanie głowy ) . Na koniec chcę ci się pochwalić " niedokończoną głową do nagłówka ", którą robiłam ze wskazówek na twoim blogu - http://ifotos.pl/zobacz/cdpng_xxwexah.png/ - mam nadzieję, że nie jest tragicznie ;)
    Pozdrawiam i liczę na dużo poradników dla amatorów ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był kiedyś pomysł na poradniki, ale niestety mam mało czasu i raczej nic z tego nie będzie.
      Na YouTube jest bardzo dużo poradników o grafice stardollowej (lepsze i gorsze).
      Co do grafiki, jak na początek świetnie :D

      Usuń
    2. Dziękuję ;) Ostatnio zbieram na tablet to panel mnie wnerwia *.*

      Usuń
  4. No właśnie co kryje się pod budową. Nowy wygląd bloga jest świetny jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mrrrrrraśny wygląd, haha :) Interesuje mnie babeczka budowa, może uchylisz rąbka tajemnicy ? :D Jesteś taka skromna, ale według mnie, powinnaś się na blogu pochwalić swoimi ocenami z plastyczniaka, nie ? ;> jestem ciekawa jak się uczysz i takie tam ;)

    MajaPretty2000

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Budowa to na razie tajemnica, zobaczymy czy wypali ;)
      Ocenami się nie mogę chwalić, bo ich nie mam - u nas są punkty. Z przedmiotów artystycznych jest na razie bardzo dobrze (nie jestem pewna czy gość i babka z zabawek nie mają wobec mnie za dużych oczekiwań), a z resztą różnie. Mam listę swoich priorytetów i jednak np. chemia (z którą się za rok pożegnam)do nich nie należy.

      Usuń
  6. Mniamaśne te babeczki ♥
    Z polewą jagodową. Ach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hallowym wygląd jest taki w moim stylu :) Muffiny to coś, co mhrrooczni rysownicy lubią najbardziej XD Też myślałam nad nowym wyglądem, ale jednak u mnie blog jest za młody, żeby wprowadzać takie modyfikacje. Myślałam nad logo z dyniowym ołówkiem (lub nakładką-dynią na ołówek) oraz nietoperzowym tablecie ;) No i oczywiście gumka, bo mroczni rysownicy nawet gumki mają czarne :P Może za rok wprowadzę w życie. Sleepy Hollow to jedno ino klasyk. U mnie też szykuje się maraton. Na pierwszy rzut idzie "Gnijąca panna młoda", a później inne cacka Burtona. Mogę te filmy oglądać w nieskończoność.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D