czwartek, 23 sierpnia 2012

Layout dla "Uzależnionych"

Wreszcie skończyłam ten wygląd. Bardzo długo się nie umiałam zabrać, ale jak już to zrobiłam to zajął 2,5 dnia :)
Tło numer 1 - zdecydowanie nie!
Nr 2 - też nie...
Tło nr 3 - mamy zwycięzce!
Efekty mojej pracy możecie zobaczyć poniżej (kliknij - powiększ) oraz na samej stronie.


Zaczęło się od doll, którą wykonał Marcelq. Jak już wcześniej widzieliście, wykonałam do niej tło. Do samego tła całego bloga podchodziłam 3 razy, aż w końcu postawiłam na klasyczne rozmycie. Później wykonałam menu z ikonami. Przyznaję, jest za duże... Proste ramki-zdjęcia dla Komentatorki i Lalki Miesiąca dodały nieco estetyki, bo wcześniej było to nieco chaotyczne. Cennik reklam również nie jest wyszukany, a przyzwoicie wygląda. 
Najwięcej roboty było z "Naszym Zespołem". Musiałam wejść do apartamentu każdego redaktora, dobrać kadr (a z tym bywało ciężko, co zrobić jeśli doll jest łysa i naga?), potem zrobić Print Screen, obrobić, dodać i podpisać. Z jednej strony ciągle to samo, a z drugiej za każdym razem trochę inaczej. Każdy obrazek przechodził coś takiego:




Znowu Regina Spektor, tym razem w bardzo klimatycznym utworze (może nie tyle klimacie fantastycznym, co po prostu odczuwa się klimat). Minimalizm tego utworu jest jego siłą. Uwielbiam "But I don't even remember what your ears looked like". Melodia i głos idealnie wpasowują się do utworu - czuje się takie "siedzenie w domu i robienie czegokolwiek w smętny dzień", oczywiście przy tym można śpiewać ;D



Niezorientowanych informuję, że nadal możecie mnie pytać, o co chcecie oraz trwa II edycja "Złotych Komentatorów", więc piszcie jak najciekawsze komentarze. Przede wszystkim o tym, co sądzicie o mojej pracy i "Rejazz" Reginy, choć mogą być to również "treści innej treści" ;D

9 komentarzy:

  1. Te drzewka kojarzą mi się z różowymi chińskimi krzaczkami. Nie wiem jak się nazywają. A może z wiśniowymi? nie wiem. w każdym razie są piękne.. takie bajkowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. http://farm8.staticflickr.com/7130/6971867242_2f34a3b98e_b.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest zdjęcie, które miało mnie "zainspirować" ;)
      wieczko6

      Usuń
  3. OO, Regincia. Ja kocham "Us" i "Two birds"! A słuchałaś Juli Marcell? Kocham jej "Matrioszkę", "Dancer", "Fear Of Flying" oraz "Carousel"! Co do pracy, wyszło cukierkowo, ale fajnie. Trochę kojarzy mi się z teledyskiem Katy Perry "California Girls", ponieważ drzewka przypominają mi różową watę cukrową. Mniam, mniam, mógłbym je spokojnie poszamać. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam "treść innej treści". Czy ja Ci robiłam ciasto kit kat?!
    Btw Regina Spektor to panaceum na wszystko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno je jadłam na uniwersytecie. Albo Ty je robiłaś, albo Marta.

      Usuń
  5. Ale masz talent ^^ Gratki! ^^ A te drzewa to wisienki? ^^ Lovciaam te owocki.. Mm..

    OdpowiedzUsuń
  6. JA mam "treść innej treści"czy ty(Liddy)uroczyście obiecasz że zawszę będziesz tak graficzyć?



    Z najczulszymi(albo co jeszcze wymyślisz)pozdrowieniami martatojamarta

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D