wtorek, 14 sierpnia 2012

Czyżby jesień?

Nie, jeszcze nie jesień, choć już się zabieram za jesienne grafiki. Wiele osób nie przepada za tą porą roku, szczególnie, że zaczyna się szkoła, jednak ja się cieszę. Nie powiem, będę bardzo tęsknić za wakacjami, jednak zaczynam 1 rok nauki w Liceum Plastycznym, a w dodatku będę dojeżdżać pociągiem (uwielbiam!) do miasta, którego nie można nie lubić - Opole. Po za tym lubię jesienny klimat.
Post będzie nieco inny, bo to taka pół-zapowiedź. Grafika, którą zaraz zobaczycie jednocześnie jest skończona i brakuje jej kilku elementów. W skrócie - może funkcjonować też sama.
Kliknij na obrazek - powiększ.

Coś w stylu "droga do szkoły o poranku w oryginalnej kolorystyce". Nie wiem, co było gorsze - dziesiąte takie samo drzewo czy zachowanie perspektywy w setkach malutkich "ręcznie rysowanych" cegiełek. Nieważne! Czuję ten poranek, tak jak czuję coraz bardziej digital painting :)
    
  
Rzadko o coś proszę, a tym razem wyjątkowo. Wejdzie tutaj i napiszcie Jej, że ma talent (najwyraźniej nie dociera). Dodam tylko, że robi to w wieku, kiedy ja ledwo umiałam włączyć jakiś program graficzny i wszystko jest tworzone myszką (pełen podziw).

   
Smyczki, wiktoriański klimat i współczesne elementy? To musi być ostatnia adaptacja BBC historii o S. H. Liddy jak najbardziej na tak!
   
    
To już ostatnia okazja by załapać się do naszego konkursu. Pamiętajcie - 3 najciekawsze komentarze otrzymają tajemniczą nagrodę. Możecie komentować również poprzednie posty i zakładki.
Ja idę oglądać Sherlocka, a Was zostawiam z mnóstwem miejsca na komentowanie, świetną muzyką oraz zadaniem, o którym pisałam przed chwilą :D

8 komentarzy:

  1. Wyszło cudnie! Najbardziej podobają mi się liście (te na drzewach jak i spadające). Murek jest strzałem w dziesiątkę! Całość razem z lalką Marcela wygląda niesamowicie i jest to chyba jedna z moich ulubionych prac, tym bardziej że jeszcze nigdy nie widziałam w ten sposób przedstawionej jesieni na nagłówku! Ogółem niesamowicie, dobra współpraca :).

    OdpowiedzUsuń
  2. ten nagłówek wyszedł wam prześwietny. szacun :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja kocham Twoje animowane grafiki. Są zarazem przesłodkie, ale również bardzo kreatywne, ani mi śmiał ktoś powiedzieć, że są kiczowate, bo nie są w 100%. Na myśl przychodzi mi jedno - cudowne kreskówki z dawnych lat. Grafiki "Liddy rysuje" są moimi ulubionymi na Twoim blogu. Od razu pobudzają do wspominania. A dodatkowy plusa za to, że nie są mainstreamowe! :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam*.*A wiesz,że mieszkam w Opolu?Ja kocham Twoje grafiki:3

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja, jak z bajki! Cały nagłówek jest po prostu boski, tylko pozazdrościć Wam talentu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ,, ... jeżeli na końcu drogi biegnącej pomiędzy topiącymi się w słońcu ,jesiennej aury drzewami ,gubiącymi liście, istniałby zakręt ...to na pewno prowadził by on do raju '';3
    nie muszę chyba dodawać ,że twój malunek jest zjawiskowy a cała magia tkwi po drugiej stronie światła ;P
    ---
    Dziękuje Ci Wieczko za miłe słowa ,lecz nie trzeba było ;p
    haha ;*

    pozdrawiam Natalia ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. nagłówek na uzależnionyyych *.*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D