środa, 15 sierpnia 2012

Wyniki - "Gala Złotych Komentatorów"

Witamy na wielkiej "Gali Złotych Komentatorów". Jeśli udało Wam się przecisnąć przez te tłumy, to już możecie poczuć się wyróżnieni. Na sali sama śmietanka grafików, artystów, stylistów, szafiarek i wielu, wielu innych. Dostrzegam nawet pewną bardzo znaną recenzentkę. Wszyscy zadają sobie te same pytania - "kto otrzyma tytuł Złotego Komentatora?", "jakie będą nagrody?" oraz "który utwór zostanie zagrany na koniec?".
Relacja na żywo ;D
To napięcie... Zaraz padnie pierwszy nick... Plotki mówią, że nie chodzi o ortografię czy interpunkcję. Słodzenie odpadło w przedbiegach. W takim razie: KTO?
  
"O, Applejack *-*
Przy tych ryjkach wymiękłam. Puszysta, uśmiechnięta pani wygląda jak nauczycielka, która uczy mnie angielskiego :). Babcia przypomina nieco moją babcię... Fajnie tak wejść i zobaczyć parę znajomych twarzy :D.
Jednym słowem, serioświetniegraficzysz."
Czuć radość i szczerość. Świetne słowotwórstwo (z resztą czego się spodziewać po pisarce?). Nagroda wędruje do Reddie!
Specjalna nagroda - pisarska babeczka
"Patrzę tak na te Twoje dzieła i nie wiem dlaczego, te szare postacie strasznie kojarzą mi się z książkami. Takimi, dobrymi, solidnymi, ciekawymi KSIĄŻKAMI. To nie jest obraza, broń Boże, raczej zupełne jej przeciwieństwo. No dobrze, to tyle. Pozdrawiam :)"
 Ktoś tu chyba żyje w książkowej krainie, żeby nie powiedzieć w "Krainie Czarów". To z pewnością nasza graficzna Alicja - wika / ladyrosalie98.
Rosaliowy cupcake
"Ciekawe :D Ja mam 14 lat a ołówków miałam setki :3 A tu proszę oszczędność-jest jeden ołówek!"
Wiele osób wyrażało opinie o moim filmie, ale nikt w ten sposób. Dziewczyna z wąsiastym uśmiechem - Caffie ♥ (Kitty121).
Babka z wąsem

Moi drodzy, ale na tym nie koniec nagród. Oprócz tytułu oraz specjalnych, spersonalizowanych babeczek, które możecie wykorzystać, a nawet zjeść, trójka zwycięzców otrzymuje "talon" na dódla. Tzn. napiszcie w komentarzu temat/hasło, a ja go wykonam i opublikuję przy następnej porcji bazgrołów.


W dzisiejszej części muzycznej będzie trochę nostalgicznie i znów bardzo delikatnie. Słowa i melodia się dopełniają. Piękny głos, jeden z tych, który czujemy obok, a nie zza syntezatora. "This is Jonna Lee".


   
Mam nadzieję, że nagrodzicie naszych zwycięzców adekwatnym sposobem - komentarzami. Jonna pewnie też by się nie obraziła za wyrażenie opinii ;)
Postanowiłam również, że "Gala Złotych Komentatorów" będzie się odbywała co kwartał, także do 15 listopada macie czas na pisanie kolejnych, świetnych komentarzy :)

10 komentarzy:

  1. O kurczę, jestemtujestemtujestemtu! Dziękidziękidzięki!
    Muszę powiedzieć, że zrobiłaś mi super-niespodziankę. Takie wyróżnienie to dla mnie naprawdę coś! A i nagroda świetna, więc pozwoliłam sobie na opublikowanie rzeczonej babeczki na blogu :3. Cieszę się również z talonu na dódla i nie potrafię się doczekać aby zobaczyć co też dla mnie narysujesz. Po dłuższym zastanowieniu doszłam do wniosku, że chciałabym żeby było to coś związanego z moimi wypocinami, motyw pisarski będzie bardzo mile widziany :D.
    Jeszcze raz serdecznie dziękuję, Liddy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję wyróżnionym. Niech się najedzą tymi babeczkami. Zasłużyli sobie na pyszności! :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby dziewczyny nie były na diecie ;) Babeczki mają nieco stłumione barwy, ale poza tym są jak najbardziej. Naprawdę sądziłam, że naciągałaś z tym "słyszymy obok". Naprawdę wydawało mi się, że ów utalentowana dziewczyna stoi tuż przy mnie! Mało oryginalna jest pochwała w komentarzu, więc niech dziewczyny wiedzą - mają mój aplaus! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki wszystkim wyróżnionym! :)

    ZOSTAŁAŚ OTAGOWANA! :)
    http://panna-izabela.blogspot.com/2012/08/otagowanaprawda-o-tobie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki *w* Babeczka ma "szlachetne miejsce nad kominkiem"
    Bardzo cieszę się z wygranej bo kocham Twoje "dódle" a i jako pseudo hipsterka kocham moją babeczkę za motyw wąsów.
    Jako dódla możesz narysować przesłodzoną mnie :D nie potrzeba zdjęcia raczej bo mam dość charakterystyczny wygląd: brązowo fioletowe ombre na włosach i wielkei gały ._. no i prosiłabym o czarną bandankę i tą koszulkę http://www.empik.com/koszulka-linkin-park-atomic-age-xl,prod61070059,muzyka-p Wykorzystaj moje wskazówki jak chcesz. Liczę na Twoją kreatywność :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może "bez przesładzania" eh.. to zależy od ceny cukru na giełdzie. czasem przesładzanie się na prawdę nie opłaca. Idź na żywioł. Mi to obojętnie :>

      Usuń
  6. uou :D dziękuję bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. JEżeli jeszcze nie zrobiłaś mojego "dódla" to muszę dodać że moje włosy są teraz brązowo-różowe (?!)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D