środa, 4 lipca 2012

Liddy/wieczko6 na Google+

Czas najwyższy zabrać się za organizację :D Rozpoczęłam od ogarnięcia mojego konta na Google+, które będzie służyło do spraw typowo "artystycznych".

Gwarantuję, że stałe zaglądanie, dodanie mnie do kręgów i komentowanie naprawdę się opłaci. Szybkie, krótkie newsy tylko tam :D Wchodząc już teraz możecie się dowiedzieć co nieco ;)

Przejdź do mojego Google+:
________________________________

Jeszcze część muzyczna - dziś utwór po prostu kultowy. Jako ciekawostkę podam, że słyszałam całkiem niedawno wersję na... (uwaga, uwaga!) ...instrumentach smyczkowych i brzmiała równie dobrze. Z resztą co tu się rozpisywać? Zapraszam do wysłuchania:

________________________________

To co? Wpadniecie? ;D

9 komentarzy:

  1. Dodaj sobie na bloga jeszcze plakietę (w gadżetach).

    ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam, ale się nie mieści i przez to brzydko wygląda :(
      wieczko6

      Usuń
    2. Cofam, udało mi się znaleźć mniejsze :D
      wieczko6

      Usuń
  2. Bierzesz udział w konkursie na nagłówek? <:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro dołączyłam do ekipy Uzależnionych, to chyba nie mogę ;P
      A Ty bierzesz udział? Ostatnio pisałeś, że powoli rezygnujesz, czego kompletnie nie rozumiem. Jak się ma talent, to nie powinno się go marnować! :D
      wieczko6

      Usuń
    2. Ja i talent, hahaha, żart żywcem z familiady </3
      Postaram Ci się może pokazać przed wynikami, ocenisz sobie c:

      Usuń
  3. W jakim programie rysujesz te animacje? :>
    Fajnie wygląda to twoje konto na google!
    Ps.: Nie mogę się doczekać, aż coś napiszesz na uzależnionych! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :D
      Animacje wykonuję w Photoshopie CS3.
      wieczko6

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D