wtorek, 3 lipca 2012

Licytacja - grafiki nr. 3 z Creative Talent

EDIT: wygrywa Tropikalny Stardoll


W sumie miałam już to dawno zrobić, ale ciągle byłam zajęta czymś innym. Ponieważ od dawna nikt nie miał możliwości zamówić grafiki u mnie, postanowiłam zorganizować licytację.

Osoba, która da najwięcej, otrzyma: 

  • wszystkie obrazy (bez znaku wodnego), które znajdują się poniżej
  • na życzenie mogę dodać do nich napisy i poruszenie (patrz końcówka posta)
  • na prośbę mogę też wykonać tło
Cena wywoławcza - 100SD
Minimalne przebicie - 15SD
Kup teraz - 150SD (jak za normalny nagłówek z 1 doll)
Licytację kończę, gdy mnie cena zadowoli (aktualnie mam sporo SD, więc chodzi mi tylko o cenę wymierną do wkładu pracy).

Licytujcie w komentarzach, pamiętajcie o podaniu swojego nicku ze Stardoll.

Jeśli chcesz się lepiej przyjrzeć - kliknij na obrazek :)














WAŻNE! Jeżeli będziesz chciał, mogę dodać poruszenie do włosów i materiału. Uważam, że wygląda tak nieco lepiej, ale nie będę tego robiła, jeśli zwycięzca licytacji nie będzie chciał. Jeśli wygrasz, to skontaktuję się z Tobą i wtedy ustalimy, czy dodać poruszenie do prac czy nie.
Np. 1 obrazek jest bez poruszenia, a 2 z poruszeniem. Kliknij na nie i porównaj:



Pozdrawiam i zapraszam do licytacji :D

13 komentarzy:

  1. Śliczny nagłówek, ja już kończę powoli z grafiką, robię ją tylko na własne potrzeby, Tobie wychodzi to coraz lepiej więc korzystaj z tego.
    Z poruszeniem myślałem że to gif będzie, heh :D A potem patrzę że to tylko takie "rozmazane" jakby :)
    Kupiłbym ale nie mam sd i bloga :D
    Powodzenia i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Btw. nie dałoby się ustalić ceny "kup teraz"? Zależy mi.

      Usuń
    2. A jaką kwotę proponujesz? Możemy się potargować ;)
      wieczko6

      Usuń
    3. Nie mam pojęcia. Wolałabym, żebyś ty zaproponowała ;)

      Usuń
    4. Przemyślałam to - 150SD (jak za normalny nagłówek z 1 doll).
      wieczko6

      Usuń
    5. A byłaby opcja zmiany tła? Na jakieś takie bardziej letnie? :) Oczywiście mogę dopłacić, jeśli będzie taka potrzeba.

      Usuń
  3. Nie pomyślałaś o tym, że ktoś mógłby go sobie skopiować, nawet nie płacąc i dodać własną nazwę bloga?

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Tak, już wystawiłam tapetę w serduszka w Dekoracjach w moim bazaarze :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D