sobota, 9 czerwca 2012

Nowe życie - Green Crazy

Fiu... Ale się ostatnio działo... Praktycznie połowę tygodnia spędziłam w Opolu, ale na szczęście mam już za sobą egzaminy do Plastyczniaka (które były wyjątkowo pokręcone i nieco niesprawiedliwe) oraz kupioną sukienkę na komers, więc jest dobrze.
Zainteresował Was może tytuł? Mam nadzieję, że tak, jednak chodzi tu o nowe życie...
... rysunku :D

W taki właśnie sposób Liddy przeszukuje swoje rzeczy.
Być może osoby, które choć raz zajrzały tutaj kojarzą obrazek poniżej. Powstał dawno, dawno temu na pewnej wyjątkowo ciągnącej się lekcji matematyki. Mimo, że nie jest jakiś rewelacyjny i prawe oko jest znacznie wyżej, jest w nim coś, co lubię.


Ponieważ od środy mam własnego laptopa (jupi :D ), zaczęłam personalizować wszystko co się da. Postanowiłam zrobić motyw do Google Chrome i przy okazji tchnąć nowe życie w jakiś stary rysunek. Odpaliłam fotoszopkę i takie coś powstało:








Motyw można pobrać tutaj :)
__________________________________

Dziś w części muzycznej 1/3 Nirvany + kawał dobrej roboty, czyli Foo Fighters i jeden z ich najlepszych utworów. Z resztą... Tu nie ma co się rozpisywać:

__________________________________

Jak się Wam podoba? Co sądzicie o takim "ożywianiu" rysunków? Co myślicie o motywie? Pobierzecie?
No i Foo Fighters... Zapraszam do dyskusji :D

14 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z tym "ożywianiem" rysunków. Rzeczywiście ten ma coś w sobie, jest śliczny. Motyw jest naprawdę świetny.
    Uwielbiam twoje prace, oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi rysunek bardzo się podoba jako czarno-biały jak i kolorowy ;3 Motyw jest naprawdę przepiękny!Aż go ściągnę !!
    Pozdrawiam
    Adaa/nata0316

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten pomysł! Mogłabyś zrobić więcej takich motywów? Są świetne!
    Zaraz ściągam ten motyw.

    marlesui111

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetneeee! Jak można to pobrać i dodać do motywów google Chrome? Zrobisz jakieś warsztaty na blogu, pt. Jak rysować? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już pobrałam i mam zainstalowaną ;p

      Usuń
    2. To znowu ja :d przeczytałam w zakładce 'galeria' że używasz kredek bambino. Świecowe czy bardziej ołówkowe? ;)

      Usuń
  5. Jeśli chodzi o tamten komentarz, to ołówkowe (świecowych nigdy za bardzo nie lubiłam), ale niedawno zainwestowałam w duży zestaw kredek akwarelowych Koh-I-Noor (są jak zwykłe kredki, lecz jak się przejedzie po nich mokrym pędzlem, to się rozmywają jak akwarele - świetna sprawa) i aktualnie z nich korzystam ;)
    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę mi to przypomina technikę prac, jaką robi swoje prace ta dziewczyna: http://nina-d-lux.deviantart.com/gallery/

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba skuszę się żeby pobrać :) Ale wszystko w swoim czasie

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne, pobrałabym, ale mam już ustawiony motyw z Taeyeon z Girls Generation <3 ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy słyszę początek tej piosenki to beczę..

    OdpowiedzUsuń
  10. Pobrałam, jest boski! Dzięki za niego!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pobrałam! Wygląda ślicznie ;)! Ale się będę mogła pochwalić koleżankom :D. Dzięki!
    Pozdrawiam: olga07olga

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D