niedziela, 27 maja 2012

Nagłówek dla FLOberries

Kolorystyka pasty do zębów...

Bodajże wczoraj oglądając "Dzień Dobry TVN" dowiedziałam się, że w tym sezonie modne są błękit i mięta. Ile w tym prawdy jest to nie wiem, bo za bardzo się tymi tematami nie interesuję (mam chodzić w paście do zębów, bo ktoś tak mówi?). Jednak pomysł podchwyciłam (miało być pastelowo) - efekt poniżej. Kliknij i powiększ:







   
Wersji jest 6, bo miałam spore rozterki. Z jednej strony to dłoń (której wykonania lepiej nie będę komentować) "nadaje sens" tym drzwiom, a z drugiej trochę wydaje się prowadzić swoją własną egzystencję (Hmm... Rączka? Pozdrawiam fanów Adamsów). Tło nagłówka początkowo miało być rozmyte, jednak jestem z niego tak zadowolona, że mi było zwyczajnie szkoda. I jeszcze wersja 2-drzwiowa.
Bardzo się cieszę, że udało mi się zrobić porządną kontrę i w ogóle oświetlenie w miarę wyszło :D




3 wersje teł (Eee... "Teł"? Urocze...), żeby dopasować do szablonu. Proste, ale myślę, że udane.


Chyba moje najlepsze tło z nagłówka. To niesamowite, jak niektóre proste zabiegi dają takie efekty. Jako ciekawostka dodam, że większość ubrań musiałam "przefarbować", aby pasowały ;) 

Tekstura drewna stąd, koronki stąd, reszta ze Stardoll i mojego autorstwa.
__________________________

Dziś zespół, w który trzeba się trzeba wgryźć. Osobiście miałam 2 podejścia zanim naprawdę odkryłam Efterklang. Chyba po prostu skandynawscy artyści są specyficzni (i za to ich uwielbiam). Być może niektórzy kojarzą ich inny utwór - "Modern Drift" z najnowszej reklamy Audi "Przewaga dzięki technice".

__________________________

Co sądzicie o nagłówku? Kolorystyka? Wykonanie? Pomysł? Co byście zmienili, a co się Wam podoba?
Znaliście wcześniej Efterklang? Lubicie takie klimaty? Co myślicie o tej piosence?
Mam nadzieję na szczere i konstruktywne komentarze ;D

EDIT: Tu można zobaczyć całość na blogu.

28 komentarzy:

  1. Jaki fajny, muszę zrozumieć jak cieniujesz twarz bo to świetnie wygląda :o Kolorystykę mięty kocham i bez aktualnej mody bo jest to taki świeży kolorek, pobudzający. Nie wiem czemu, ale jakoś dla mnie źle wyglądają te drzwi od stardollowej szafy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle świetnie. Jak ja bym miała wybierać to wzięłabym ten drugi nagłówek (chodź nie wiem czym różni się od 4).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napis jest w innym miejscu (niżej w wersji 4), zauważ.

      Usuń
    2. Różnice są 3 rodzajów:
      - z ręką / bez ręki
      - napis u góry / rozmyte tło i napis na środku
      - drzwi z prawej / drzwi z obu stron

      wieczko6

      Usuń
  3. zgodzę się z Marychą - drugi najlepszy. Praca przecudowna, naprawdę masz talent. Jakiego programu używasz? Naprawdę, imponująca grafika. jednym słowem - WIELBIĘ. Drzwi to świetne nawiązanie do stardoll, są bardzo charakterystyczne (to a props tego u góry) naprawdę super

    zaneta45

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym nagłówku używałam Photoshopa i Inkscape. Chyba powoli pożegnam się z Corelem... ;D

      wieczko6

      Usuń
  4. Hej czy przyjmujesz zamówienia? Jeśli tak to mogłabyś napisać mi na gg 15793644 potrzebuję jak najszybciej nagłówka :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przyjmuję aktualnie zamówień, mam jeszcze prace na CT i kolejną wycieczkę.

      wieczko6

      Usuń
  5. Jeej, jest taki uspokajający, podoba mi się. A można wiedzieć jak Ty robisz podłogę że ona leży tak pod skosem? Czyżbyś bawiła się w
    przekształć > perspektywa ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bingo! Uwielbiam "przekształć > perspektywa". Od kiedy odkryłam istnienie tych wszystkich funkcji w "przekształć" ciągle z nich korzystam :)

      wieczko6

      Usuń
    2. A zrobisz niedługo jakiś poradnik? Wiesz już po finale Creative talent, po wystawieniu ocen.

      Usuń
    3. Mam nadzieje, ze tak - moje postanowienie wakacyjne. Jednak chce zrobic taki pierwszy naprawde porzadny poradnik stardollowy poradnik, moze jako pdf, z rozdzialami, wskazowkami, trikami itp. Wypracowalam i poznalam tego mnostwo, ale sporej czesci nawet nie mialam okazji wykorzystac.

      wieczko6

      Usuń
    4. No to trzymam kciuki!

      Usuń
  6. Tak,teł.
    W dopełniaczu jest poprawnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Te kuleczki na gifie, wpadają czy wypadają z buzi/do buzi? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym wybrała wersję nr 4 :) Cudowny.

    Paula5959
    nie chce mi się logować :P

    OdpowiedzUsuń
  9. mam pytanko ;)
    w jakim programie robisz nagłówki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Photoshop, Inkscape, czasem Corel.
      wieczko6

      Usuń
    2. dzięki ;)
      a który jest najlepszy dla amatorek??

      Usuń
  10. wszystkie wersje są ładne. Jezuuu, jaki ty masz talent :c weź się podziel :D

    OdpowiedzUsuń
  11. wow o.o
    bardzo mi się podoba, zgadzam się z tym, że wszystkie wersje są prześliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogę sobie 'skraść' tło nagłówka? :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D