czwartek, 3 maja 2012

Nowa fryzura dla Was!

Taa... Nożyczki... Nie ma to jak zapuszczać włosy z rozdwojonymi końcówkami -_-

Ale mam dla Was prezent - fryzurę. Wiem, że mam spore zaległości w grafice, więc chciałam to jakoś zrekompensować. 
Po za tym w ciągu najbliższych kilku dni powinnam opublikować moje najnowsze prace na Creative Talent (tak prace, nie pracę, niby będą bazować na tym samym, ale to już osobne prace; wciąż czekamy na wyniki i na razie nie mogę ich Wam pokazać). Jeśli mam być szczera - "to" jest chyba jedno z najlepszych jakie stworzyłam, a z pewnością najbardziej pracochłonne... Szczerze - jestem z siebie dumna, szczególnie, że miałam ogromny problem z tłem. Zaglądajcie, oczekujcie, bo uważam, że naprawdę warto :D

Wróćmy do włosów. Na doll powinno to wyglądać mniej-więcej tak:


Krótka instrukcja (ostatnio było spore zamieszanie, uprościłam to):
  1. Wybierz kolor, który Cię interesuje.
  2. Kliknij na ten zestaw.
  3. Kliknij prawym -> otwórz w nowej karcie.
  4. Kliknij prawym -> zapisz jako.
  5. Właśnie stałeś/aś się szczęśliwym posiadaczem tej fryzury. Teraz wystarczy zaznaczyć, skopiować i dodać do Twojej grafiki (pamiętaj, aby napisać na niej kto jest autorem włosów).
92 odcienie (niektóre mogą być podobne, ale zapewniam, że każdy jest inny):

























Stworzyłam dzisiaj sobie nowego manekina, jednak myślę, że może się też przydać komuś innemu przy tworzeniu włosów. Wygodny i praktyczny :]




______________________________________

Miał być pewien utwór, ale właśnie słucham mojej ulubionej stacji - The Bone (107.7) i Lisa zdecydowała inaczej. Także z dedykacją dla Lisy i Stephena Kinga, dzięki któremu poznałam The Bone. Ponieśmy się szaleństwu...


______________________________________

Co uważacie o tej fryzurze? Co Wam się podoba w moich fryzurach? A może byście coś zmienili? Chcecie więcej włosów czy może coś innego?
Jesteście ciekawi nowych prac?
Czy są tu fani The Bone? (wątpię, ale nigdy nie wiadomo...) Może Kinga? Albo AC/DC?
Piszcie, komentujcie! Pamiętajcie - Wasza szczera opinia kształtuje moje prace.

PS. Zbliżamy się do 200 obserwatorów, nie wierzę :D

22 komentarze:

  1. Włosy świetne. Jedynie mogę przyczepić się do tego, że trochę krótkie. Wolę dłuższe włosy.

    Mam pytanie:

    W jakim formacie zapisujesz włosy i co trzeba zrobić, aby przy następnym odtworzeniu tło było przezroczyste. Bo ja jak wykonuje nagłówki na przezroczystym tle i wstawiam na bloga, to tło jest czarne. Myślisz, że dlaczego tak się robi? (Dodam, że praca zrobiona w Gimpie, a praca w formacie png),

    Mam nadzieję, że mi troszkę podpowiesz. Nie mogę się doczekać tego elfa ;)

    Jagoda.Emo

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciężki orzech do zgryzienia...
    Jeśli masz tło przezroczyste i zapisujesz jako png to powinno być wszystko O.K. Twój problem może wynikać z Gimpa lub Bloggera.
    Sprawdź w Gimpie i programie do przeglądania obrazów, zanim wrzucisz na bloggera, będzie też czarne tło.
    Jeśli tak, to najprawdopodobniej wynika to z Gimpa, ale dokładnie nie wiem z czego. Popróbuj w ustawieniach metodą prób i błędów.
    Jeśli nie, to sprawdź ustawienia bloggera.
    Jeżeli nie będziesz wiedziała co zrobić, poszukaj w Google, bo jeśli chodzi o Gimpa, to niestety za wiele pomóc nie mogę, ponieważ nigdy nie zdążyłam ogarnąć do końca tego programu.

    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam podobny problem, tylko , że ja używam AP 7.0.

      kiedy zapisuje np. w gif, to krawędzie obrazka mi się pixelują (wiesz o co mi chodzi? xD)

      Usuń
    2. Miałam z tym wielokrotnie problem. Niestety to jest jeden z wielu felerów gifow i chyba nie da się tego obejść :(
      Kiedyś powinnam zrobić listę Top 10 wad formatu GIF...
      wieczko6

      Usuń
    3. Ja mówię, że to prawdopodobnie wina Chrome. Często też mi się tak robi. Wystarczy odpalić inną przeglądarkę i ściągnąć. ;)

      Usuń
    4. Musisz sprawdzić jakie masz ustawione tło obrazków na bloggerze. Prawdopodobnie masz ustawiony kolor czarny, dlatego też każda przezroczystość w obrazku wypełnia się kolorem czarnym. Mam nadzieję, że pomogłam:)

      Usuń
  3. Ja na "grafikowaniu" się nie znam zbytnio, tylko oceniam czyjeś prace. Twoje włosy są ładne, choć nie zdziwiło mnie to, bo nie umiesz tworzyć brzydkich rzeczy. Liddy rysuje jak zawsze cudowne :]
    200 obserwatorów? Ludziom po prostu nie chce się dodawać, ale na Twojego bloga wchodzi mnóstwo osób! Biorąc pod uwagę Twój talent, powinnaś mieć ich już co najmniej 1000.
    Jesteś cudowna ♥
    P.S. Ja mam kilka książek Stephena Kinga, już jakiś czas temu miałam je przeczytać, ale nie mogę się do tego zabrać. Moja mama je lubi, choć jest według niej kilku lepszych autorów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stephen King to ,, nie autor kilkudziesięciu powieści '' to już klasyka -tylko dla nielicznych :]
    Polecam Ci Liddy ,naprawdę warto przeczytać :
    http://into-the-art.blogspot.com/2012/02/10-martwa-strefa.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam "Martwą Strefę" i naprawdę mi przypadła do gustu. Wszystkie postacie są zdecydowanie nakreślone, cała fabuła przemyślana i to zakończenie (chodzi mi głównie o wplecenie tej relacji światków). Kinga po prostu uwielbiam za narracje.
      Niestety widziałam też "ekranizację" - męczarnia. Najgorsza adaptacja jaką widziałam. Ostatnia część Pottera wymięka. Poszli w komercje, uprościli całą historię, a gra aktorska domaga się pomsty. Nigdy, przenigdy więcej!

      wieczko6

      Usuń
    2. Wiesz co Liddy ,jeśli mowa o Harrym Potterze to czytałam książkę i muszę powiedzieć że bardzo mi się podobała ,czego powiedzieć nie można po obejrzeniu filmu . Ostatnio również jestem oczarowana Nichoalsem Sparksem i ,,Listem w Butelce''. Ku mojemu miłemu zaskoczeniu ekranizacja okazała się równie świetna jak książka :3
      -----
      A jeśli mam mówić o twojej graficzności - fryzurach, to bardzo podoba mi się kształt :D (może dlatego że sama mam coś podobnego na głowie i nadzwyczaj w świecie podobają mi się krótkie) .Fajny manekin na pewno dużo ułatwia w rysowaniu fryzur. I tło twego blogaska bardzo mi się podoba -cukieraśne,takie świeże i letnie.

      pozdrawiam Solien.

      Usuń
    3. Harry Potter... jedna z lepszych cykli książek (nie chcę się chwalić, ale przeczytałam wszystkie części ok 40 razy, straciłam rachubę po mniej więcej 20 razie :d)

      Filmy w większości są spartolone, chociaż aktorzy głównych roli zostali dobrze dobrani.


      Owszem, jestem fanką AC/DC <3

      Usuń
  5. Stephen King nieodwołalnym królem grozy. Wielka fanka: "Carrie", "Smętarza dla zwierząt", "Mgły", "podpalaczki" i wielu innych tworów umysłu tego człowieka. Zawsze w wakacje kuszę się zarówno na wersje książkowe jak i ekranizacje na ekranie z projektora. Ach, "Carrie" najulubieńsza i książkowo i filmowo.

    Jagna z Warszawy

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję Twego bloga od dawna, ale nigdy nie napisałam komentarza. Bardzo lubię ten blog. Twoje grafiki, opowiastki i styl pisma. Jest to jedyny blog graficzny, który czytam. A jak będzie więcej postów to będzie świetnie. :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Patrząc na te nożyczki od razu przypomniał mi się ten film z Aktywnego, kiedy latałyśmy "od drzwi, do drzwi" (cytat za: pani Katechetka) z linijką w ręku :).

    Fryzura śliczna ;). Z niecierpliwością czekam na nową grafikę- musi być czymś, skoro wywołuje takie emocje :D.

    Do Kinga się cały czas zabieram, ale jakoś mi to nie idzie, a AC/DC lubię właśnie ten utwór. ("Jeden liże, jeden z nich")... :D

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Włosy są świetne! I tyle odcieni.. Podziwiam cię za cierpliwość, wszystkie twoje prace pewnie pochłaniają sporo czasu i nerwów.
    Niecierpliwie czekam na grafikę, jak znam ciebie to będzie coś niesamowitego. ;)
    Manekin który stworzyłaś jest idealny, na pewno mi się przyda, dziękuję ci za podzielenie się nim. :)
    Właśnie mam zamiar kupić sobie jakąś książkę Kinga, a AC/DC lubię. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam Twoją grafikę :)

    Co do fanów ACDC to ja się na przykład do nich zaliczam (uwielbiam kawałek Highway to Hell) ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Gustuję w zespołach tego typu. Kocham te zespoły: AC/DC, Metallica,Guns 'n roses, Nirvana, Red hot chili peppers. Ich muzyka jest świetna <3

    prezencik00

    OdpowiedzUsuń
  11. Marta, podziwiam cię jako grafika, naprawdę. I dziękuję bardzo za manekina, potrzebowałam czegoś takiego, ale jakoś nie mogłam się zebrać, żeby stworzyć, z chęcią go pobiorę. Co do włosów są dopracowane, widać, że się starałaś. Dobre dla grafików-amatorów, na razie ich nie pobiorę, może w przyszłości.. ;D

    PS. Co do problemu z czarnym tłem, jeśli korzystacie z GIMP trzeba zmienić rozmiar pliku z PNG na XCF przy 'zapisz jako' i wyskoczy na kartowanym tle (przezroczystym).

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te włoski ;)

    Mam pytanie czy wskoczyłąbyś na mojego bloga i powiedziałą co sądzisz o moich grafikach, wiesz zawsze najlepiej spytać się oto profesionalistki ;)

    Graphics-for-you-from-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję.
      Profesjonalistki?! Eee... Nie przesadzajmy, dyplomu jeszcze nie mam, jeszcze ;)
      Z chęcią zajrzę :)

      wieczko6

      Usuń
  13. bardzo fajne te włosy :) wszystkie Twoje grafiki są tak profesjonalne... Ile zajęło Ci zrobienie tylu kolorów ? Tzn. ja wiem że nie robiłaś tych włosów 92 razy, ale chyba wiesz co mam na myśli ?
    gwiazda3000

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D