niedziela, 1 stycznia 2012

Przyjmę zamówienie - nowy rok, czas zmian

Mam nadzieję, że wszyscy dobrze się bawili tego sylwestra i już się wyspali :D
Sylwester Liddy/Wieczko6 w skrócie:

Liddy, jako zagorzała fanka Harry'ego Pottera, nie życzy sobie pomijania najciekawszych wątków.

Kasabian na żywo z O2 Arena w Londynie? Tego Liddy nie mogła przegapić! Transmisja odbywała się YouTube, a pod nią był czat, który zamienił się w "polskie forum". Plotka głosiła, że o północy pojawi się Bieber, na szczęście pozostała w sferze plotek.

Pudło kredek mogłoby stać się inspiracją do najnowszego filmu przygodowego lub horroru  - "Liddy i poszukiwania czerwonej kredki"


A potem sequel - "Liddy i sprawa Temperówki Rozpruwacza"

Po wszystkim należy się zasłużona porcja Kinga. Oczywiście Liddy preferuje czytanie do wschodu słońca.
-Wstałaś już?
-Jeszcze nie poszłam spać...
Oprócz wyżej wymienionych było kupę żarcia i różne dziwne smsy, które nie nadają się do szerszej publikacji ;D



Do rzeczy!
Każdy rok przynosi zmiany, więc może warto by było się zastanowić nad zmianą nagłówka? ;) Heh, przesadzam, nigdy nie potrzebowaliście specjalnych zachęt (co mnie bardzo cieszy).

Cennik i wszystkie informacje znajdziecie tu :D
Zgłaszać się możecie w komentarzach pod tym postem. Przyjmę tylko pierwsze poprawne zgłoszenie, później napiszę w tym poście dla kogo robię. Forma dowolna - nagłówek, baner, statuetka, co chcecie. Zamówienie powinno być gotowe do niedzieli, ewentualnie poniedziałku. Pamiętajcie, że wykonuję nie tylko "stardollowe" grafiki (w takich przypadkach cena do uzgodnienia).
EDIT: Robię dla agatkamaj.

PS. Przypominam o trwającej ankiecie.

9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosiłabym nagłówek ("TŁO GRATIS"):
    Nick dolki: agatkamaj
    Adres bloga: stardoll-oryginals.blogspot.com
    Szerokość: Około 850 pikseli (może być taki jak Ty masz)
    Napis: Stardoll Oryginals

    Dodatek: Ubierz mnie sama ;]

    Z góry dziękuję, w sprawie płatności to mi napisz :)
    agatkamaj

    OdpowiedzUsuń
  3. ahah,kocham twoje rysunki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy byłąbyś w stanie zrobić taki słodki avek na gg jak tu masz, ze z Lindsay. ;)) Jeśli tak to w jakiej cenie.? :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym nagłówek. Co do płatności to pogadamy na chacie jak przyjmiesz zaproszenie.
    Nagłówek ma być w kolorze kremowo-białym. Jakie ciuchy i jaki fryz wymyśl ty, liczę na ciebie :)
    Oczywiście jeśli coś mi się nie spodoba ( ubranie, fryz lub połączenie kolorów ) to ci powiem. Choć wiem, że takie czegoś nie będzie bo jesteś świetna ! :) Widziałam, ze robisz też darmowe tło, poproszę je. Niech tło będzie miało napisy MyArtStardoll
    Aaaa link do bloga to : MyArtStardoll.blogspot.com
    Jeśli potrzebujesz więcej informacji na ten temat to pisz w mojej KG

    P.s Wysłałam Ci na stardoll zaproszenie do znajomych, przyjmij. Na chacie lub w wiadomości pogadamy.
    P.s2 NIE MAM GG ! :(



    NuWkA

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym nagłówek. Co do płatności to pogadamy na chacie jak przyjmiesz zaproszenie.
    Nagłówek ma być w kolorze kremowo-białym. Jakie ciuchy i jaki fryz wymyśl ty, liczę na ciebie :)
    Oczywiście jeśli coś mi się nie spodoba ( ubranie, fryz lub połączenie kolorów ) to ci powiem. Choć wiem, że takie czegoś nie będzie bo jesteś świetna ! :) Widziałam, ze robisz też darmowe tło, poproszę je. Niech tło będzie miało napisy MyArtStardoll
    Aaaa link do bloga to : MyArtStardoll.blogspot.com
    Jeśli potrzebujesz więcej informacji na ten temat to pisz w mojej KG

    P.s Wysłałam Ci na stardoll zaproszenie do znajomych, przyjmij. Na chacie lub w wiadomości pogadamy.
    P.s2 NIE MAM GG ! :(



    NuWkA

    OdpowiedzUsuń
  7. aha na nagłówku ma się znajdować napis:
    MyArtStardoll
    Szerokość zobacz sama jaka będzie pasować na mojego bloga ( MyArtStardoll.blogspot.com )
    Na nagłówku ma się znajdować moja MeDoll
    JAK MÓWIŁAM UBRANIA, WŁOSY ITP WYMYŚL SAMA.
    MEDOLL MA MIEĆ ZAKUPY ( blog jest o stylizacjach stardollowych i o modzie realnej jak i o modzie stardoll'owej ) niech więc MeDoll będzie miała w ręku torby i niech idzie przez miasto. Kolorystyka przypominam Ci ma być taka kremowo-biała. Mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie ( nagłówek potrzebuje jak najszybciej na bloga )
    Pozdrawiam, Oliwia ( NuWkA )



    NuWkA

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zamawiam nagłówek za 150 sd. ( 1 doll w pozie )
    Dollka: SportyCanella
    Adres bloga: sportycanella.blogspot.com
    Szerokość: Taka by się nagłówek zmieścił
    Napis na nagłówku: Studio of fashion - Stardoll
    Animacja: Moja doll leże na parapecie i spogląda w okno na miasto w którym jest pełno wysokich wieżewców,fabryk i szyld reklamowy na mój blog.
    Tło: podobne do animacji

    ZAPŁACĘ NAWET DZIŚ !!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D