wtorek, 10 stycznia 2012

"Girl on Swing" czyli nowy, inny nagłówek

Będzie nieco graficznie, ale w trochę innym wydaniu. Niektórzy z moich przyjaciół słyszeli o moim "graficzeniu" np. bohaterka dzisiejszego posta - Jessi (niektórym znana jako Kika). Otóż pewnego dnia Jessi spytała się mnie czy bym coś nie wymyśliła na jej bloga, jak będę miała czas. Zgodziłam się, a punkt kulminacyjny odbył się w jej urodziny (a przynajmniej mniej więcej), kiedy to praca dobiegła końca.



Główna myśl w zasadzie nie uległa zmianie, ale sam pomysł... To chyba z 5 wersja. Mimo wszystko prostocie udało się dotrwać do końca :]


Głównym problemem było połączenie rysunku i grafiki komputerowej (przykładowo dziewczyna z nagłówka została narysowana na komputerze, na podstawie obrazu, a cieniowanie to wariacje tekstur z rysunku, który wykonała Jessi). Ogólnie wydłużanie drzew i rozrastanie rysunkowych liści (co okazało się nieco niepotrzebne) to dosyć specyficzne zajęcia :D

Inspiracje/Wariacje:
Rysunek autorstwa Jessi
"Girl on Swing"

Serdecznie zapraszam na jej bloga: Moje małe Eldorado


Jeszcze raz "Sto lat", Jessi. Rośnij duża, nie strać swoich kocich oczu i przede wszystkim rysuj więcej, bo kocham surrealizm, a te drzewa nigdy mi się nie znudzą :D

3 komentarze:

  1. Uwielbiam te liście. I to tło. Totalnie fantastyczne!! (spór o 3 wykrzykniki nadal trwa :D).

    W tym momencie przeżywam jedno z największych zdziwień dopiero co rozpoczętego roku. Mój wujek ma jako dzwonek Adele. Ok, ta kobieta musi mieć wielki talent, skoro nawet do niego dotarła :D.

    Jak tam przygotowania do konkursu? "Pan Tadeusz" przeczytany? :)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie :)
    Kocham Twoje grafiki, a że sama trochę "bazgrolę" na komputerze i robię nagłówek na bloga o stardoll dla koleżanki, miło by mi było, gdybyś oceniła gotowy nagłówek (oczywiście, jestem na razie w fazie twarzy) ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po raz kolejny dziękuję, za tak wspaniały prezent-niespodziankę! ;) Pracuję nad nowym postem, bo nie chce żeby blog się zbyt mocno zakurzył. ;)

    Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów w "graficzeniu" ;D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D