środa, 11 stycznia 2012

Nagłówek dla "Stardoll Oryginals"

Post trochę-bardzo zaległy, bo większość skończyłam w piątek, ale potem miałam problemy z dostępem do komputera.


Standardowo moje koncepcje się zmieniały z każdą chwilą, a efekt widzicie powyżej. Tło to abstrakcja na temat "Złote łańcuchy na wietrze w metrze" (nie pytajcie skąd taki pokręcony pomysł, w tym roku piszę "małą maturę" i muszę myśleć dosyć niekonwencjonalnie).
Wykonanie już mniej tradycyjne. Pojawiło się nieco gradientów (np. na włosach czy w okolicy obojczyka), moim zdaniem wygląda dzięki temu "estetyczniej". Cekiny na sukience inspirowane tymi ze Stardoll.


Tło to moje "kreatywne łączenie grafik" ze Stardoll. Zdjęcia pochodzą ze "Styled Outfits" (Starblog), a biżuteria ze sklepu "Epiphany". Porozrzucane zdjęcia na stole jako tło na bloga chciałam wykonać od dawna, przy tym nagłówku wreszcie nadarzyła się okazja :)

Polecam zobaczenie całości tutaj.

Co sądzicie? Przemawia do Was ta koncepcja? Co uważacie o takim cieniowaniu? Piszcie! Każdy komentarz dla mnie wiele znaczy. Tak, Twój też! Naprawdę...

21 komentarzy:

  1. Jejku, jest po prostu prześliczne. : ) Za każdym razem robisz coraz ładniejszą grafikę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nagłówek bardzo mi się podoba, wszęzie teraz królują modne cekiny :) Kiedy będziesz przyjmować następne zamówienie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówienie w następny poniedziałek. W tym tygodniu nie przyjmowałam, bo zabrałam się za pewien projekt ;)
      wieczko6

      Usuń
  3. Ślicznie, kocham to ^^
    Podoba mi się pomysł z tymi łańcuchami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny ! Masz niesamowity talent . ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten mi się bardzo podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kojarzy mi się z Egiptem przez te włosy i złoto ale to nic. Nagłówek super!

    OdpowiedzUsuń
  7. w jakim programie robisz nagłówki?

    OdpowiedzUsuń
  8. Włosy,ciało ,ubrania zrobiłaś (a przynajmniej mi się tak wydaje) inną techniką niż twarz.No i w tymże nagłówku za dużo tego złota ._________. (rzygam tęczą -nie no żart)
    Fajnie to wygląda ale to nie jest twój najlepszy nagłówek Wieczko ;c
    Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  9. jest przepiekny, dopracowany i przemyślany

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle świetnie!
    Jak tam ferie??

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lepiej nie używaj tego cieniowania. hehe:D. na twoim miejscu wróciłabym do starego. Najlepiej ci wychodzi, a w dodatku najlepiej pasuje do stardolla. Widać, że próbujesz eksperymentować, ale ludzie po prostu chcą na swoich nagłówkach namiastkę stardollowego świata. To m.in. przez to przegrałaś w konkursie na sd-i-my. Ci prymitywni ludzie z tej dziecinnej strony (stardoll) nie są przygotowani na grafikę z "wyższej półki".

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten całościowo z tłem wygląda nieziemsko lecz popszednie cieniowanie było lepsze.
    Czyli jutro przyjmiesz zamówienie?

    OdpowiedzUsuń
  13. cieniowanie fajne, ale mnie ta koncepcja nie przekonuje. radzę Ci robić tak jak ostatni nagłówek, był świetny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze: nie podoba mi się, jest sztuczny. Wiem, że pewnie myślisz sobie "A ty niby zrobiłabyś lepszy?!" - nie zrobiłabym. Kocham twoją grafikę, ale ta do mnie nie przemawia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nagłówek wspaniały, ale doll ma trochę za duże dłonie
    przemasfm

    OdpowiedzUsuń
  16. Strasznie podoba mi się klimat, w jakim utrzymany jest nagłówek :)
    Ty wiesz, że bez różnicy jakim cieniowaniem wykonasz pracę, to i tak mi się spodoba : )

    OdpowiedzUsuń
  17. nagłówek świetny oprócz jednej rzeczy, ale zaraz to tego wrócę ;)

    ogólnie nagłówek I klasa, ale:
    -wydaje mi się, czy doll ma troszkę za dużą głowę? (;D)
    -twarz wygląda naturalnie, promiennie za sprawą tego cieniowania, lecz już ciało jest w innym cieniowaniu i trochę się to gryzie

    podobają mi się zwłaszcza włosy ^^

    tło fajnie nawiązuje do nazwy bloga - tak trzymać!

    @przemasfm: nie zgadzam się co do dłoni :P

    OdpowiedzUsuń
  18. to samo co powiedziala poukładana.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D