piątek, 20 stycznia 2012

Prezent od Wieczko6 - historia kołem się toczy...

Pewnie większość osób, które tu stale zaglądają pamiętają moją bożonarodzeniową inicjatywę - prezent w postaci fryzury. Miałam wątpliwości czy ktoś w ogóle będzie z tego korzystał, a tu bardzo miłe zaskoczenie. Nie tylko kilka osób skorzystało z tych włosów, ale również inni graficy postanowili zrobić podobną akcję (wydaję mi się, że to ja zainspirowałam te osoby, bo nawet można zauważyć podobieństwo w postach). Fajnie, że nasza "graficzno-stardollowa rodzinka" się rozrasta i wszyscy starają się wzajemnie pomagać :)

Teoria obiegu "graficzno-stardollowego" - wykład profesor Wieczko6:

Jeśli nie odtwarza, to kliknij na obrazek.


Na początek statystyki:

Wynika z nich, że ponad połowa osób, które zajrzały by zobaczyć efekt mojej pracy pobrał plik :)

Dla przypomnienia tak wyglądała sama fryzura (manekiny z Sunny Bunny):


A oto posty z grafikami z moją fryzurą:

Nowy wygląd to nieraz rewolucja na blogu, cieszę się, że mogłam w niej "uczestniczyć".
dream-on-stardoll.blogspot.com



Przykład różnorodnego zastosowania włosów przez tego samego grafika.
graphics-kajusia.blogspot.com

Konkurs to ogromna szansa dla początkującego grafika, kolejny dowód na to, że moja praca była zdecydowanie warta efektów.
nygusiia.blogspot.com

Jak widać, nie tylko nowicjusze zaglądają na mojego bloga :)
p-desings.blogspot.com

Jednak to nie koniec, bo za darmowe włosy zabrały się również xXEwelina1996Xx oraz K.A.T.I.E.

Ewelina jak zwykle w świetnej formie, którą postanowiła się podzielić.
xxewelina1996xx.blogspot.com

Jestem naprawdę pod wrażeniem warsztatu Migonetty, świetnie dopracowane.
migonetta.blogspot.com 
EDIT:
Darmowe włosy udostępniła również aga19988 i Bella.996, a Paula5959 jest w trakcie pracy.

Naprawdę sporo oryginalnych fryzur, dziewczyna ma talent do fal ;)
grafika-aga19988.blogspot.com
Bella.996 wraca do grafiki? ;D
we-design-stardoll.blogspot.com/


Czyżby i Paula5959 postanowiła zrobić taki prezent?
PS. Coś czuję, że Creative Talent będzie miała naprawdę wysoki poziom - na takie coś czekaliśmy! :D


Myślę, że to był pierwszy i nie ostatni prezent tego typu. Oczekujcie, zaglądajcie!
Chciałam Was jeszcze spytać: co sądzicie o tego typu akcjach? Uważacie, że to dobry pomysł? Może wolicie jak graficy robię wszystko sami? Piszcie!
Jeśli również robiłeś(aś) grafikę z wykorzystaniem mojej fryzury - napisz w komentarzu, a dołączę ją do tego posta.

PS. Aktualnie pracuję nad "autorskimi projektami"(nie tylko stardollowymi) oraz przygotowuję się do konkursów z angielskiego i matmy, więc kolejka będzie w ten lub przyszły poniedziałek.

9 komentarzy:

  1. Oj tam... nie podoba mi się do końca wykonanie tej fryzury (czasem wychodzą mi lepsze ;)

    ...Aczkolwiek dziękuje bardzo za pochwałę, bo naprawdę w ustach takiego Grafika jakim jesteś bardzo wiele to dla mnie Znaczy ^^.

    Pozdrawiam ♥
    Migonetta

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje, że umieściłaś mój blog w poście. I jeszcze raz dziekuje za fryzury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, wchodzę sobie na twój wspaniały blog a tu widzę nagłówek z mojego! Wow dziękuje :****

    JuliaxxD

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh, ja się z moimi włosami nie załapałam. :P
    Najbardziej mi się chyba podobają włosy k.a.t.i.e. ale pewna nie jestem. Wszystkie cudne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za umieszczenie mnie tutaj , szczerze to do zrobienia takiego prezentu zachęciła mnie aga19988 (włosy zostały wykonane zwyczajnie do grafiki). Poza tym dobrze jest czasem ułatwić początkującym :) Jeszcze raz dziękuję za umieszczenie mnie tu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi na przykład wszystkie ułatwiłyście moje początki , bo nei umiem robić włsow a z waszymi moje grafiki wyglądają ślicznie :)

    muszelkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. hej wieczko! Nie wracam do typowej grafiki. Zrobiłam te włosy, by pocwiczyc, ale widać, że moje są inne od reszty, bo chciałam spróbować innego stylu. ;)

    Jestem już kompletnie zaginionym dzieckiem w grafice, bo b. długo mi wychodzi zrobienie jednego nagłówka.. A teraz robię tylko na potrzeby bloga.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D