sobota, 24 grudnia 2011

Prezent od Wieczko6

Pewnie większość z Was nie może się doczekać już prezentów (nie mówcie, że nie ;D ). Postanowiłam również coś dać od siebie dla osób, które ciągle tu zaglądają, komentują, wspierają itp. Może mogłam wymyślić coś lepszego, ciekawszego, przydatniejszego itp. ale liczy się gest :)

Czas rozpakować!

 
Hmm... Co to może być? To fryzura, którą możecie dowolnie wykorzystać do czego tylko chcecie (wiem, że wchodzi tu sporo początkujących grafików, którzy mają problem z włosami). Jeśli macie zamiar gdzieś publikować prace, na której jest mój "prezent" proszę o dodanie, że włosy są mojego autorstwa. 
Aby zaoszczędzić Wam roboty stworzyłam 40 odcieni. Fryzura bazowana na fotce, która się gdzieś zawieruszyła (ups! ;] ). Mam nadzieję, że prezent komuś się przyda.

Aby wykorzystać fryzurę, wejdź tu. Kliknij w prawym górnym rogu "Download Image". Gdy się załaduje, kliknij prawym klawiszem myszy (lub piórka :D ) i wybierz "Zapisz grafikę jako". Wskaż folder i zapisz. Otwórz plik w programie graficznym. Zaznacz wybraną fryzurę i skopiuj. Wklej do swojej grafiki. Dostosuj rozmiary, zmieniaj fragmenty itp.
___________

To nie koniec niespodzianek w tym roku. Praca idzie pełną parą. Wkrótce pojawi się "sylwestrowo-noworoczny" wygląd oraz 2 akcje, jakich jeszcze nie było. Oczekujcie, zaglądajcie i przede wszystkim komentujcie, bo to dzięki Waszemu zdaniu mogę się jeszcze bardziej rozwijać, wiedzieć co mogłam zrobić lepiej, a co się podoba :)
___________


Chciałam Wam jeszcze życzyć:
świetnych, oddanych przyjaciół, bo bez nich nikt długo nie pociągnie,
zdrowia, bo w naszym kraju ciężko się leczyć,
uśmiechu od ucha do ucha, bo śmiejący się człowiek nosi słońce w kieszeni,
sukcesów w nauce, bo nauka to potęgi klucz,
wymarzonych prezentów, bo każdy na nie zasługuje,
niesamowitych książek, filmów, muzyki, bo bez sztuki życie traci kolory,
wszystkim grafikom, jeszcze lepszego "graficzenia", bo wiem ile wkładacie w to pracy,
kupy stardollarów, bo bez nich ciężko zrobić dokładnie to co chcemy,
niezwykłych apartamentów, bo to czysta przyjemność dla oka,
pomysłów nie z tej ziemi, bo pokazują jak 1 osoba może zmieniać świat...
Pewnie o połowie zapomniałam... :)
Po prosu: Wesołych Świąt!

życzy Wasza Wieczko6

12 komentarzy:

  1. Dziękuję! te włosy na pewno się przydadzą. ^^ Ale staram się też sama. ;P
    No i tobie też życzę wesołych świąt i czego tam jeszcze chcesz. :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne ale raczej nie skorzystam. ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje! Włosy się przydadzą , ale wolę ćwiczyć rysowanie sama :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki! - na pewno się przydadzą. Wesołych Świąt - dużo szczęścia pomyślności /i połamania kości/
    (hahah żart ;d) co tam jeszcze powiedzieć?! Aaa wesołego nowego roku ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Są przepiękne i na pewno się przydadzą!
    Tobie też życzę Wesołych Świąt, udanego Sylwestra oraz szczęśliwego Nowego Roku! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki mi włosy nie wychodzą, więc bardzo dziękuję. Może nie powinnam tak pisać, ale jesteś kochana z tym swoim 'małym' gestem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na taki pomysł mogłaś wpaść tylko Ty! :) Wybacz, ale momentalnie nie mam głowy do wymyślania takich pomysłowych życzeń, więc ode mnie bardzo serdeczne (i spóźnione, wybacz) "zdrowych i wesołych". A na przyszły rok, żebyśmy jakimś cudem dostały się do tej samej klasy, to sobie pójdziemy na muffiny na miasto, ok? :D

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dopiero przed chwilą skończyłam "Kolekcjonera oczu" i Fitzek po raz kolejny... trzyma fason. Psychiczne klimaty to coś dla nas, także czym prędzej musisz przeczytać. Pokręcona, miejscami zwariowana, całkowicie wpasowująca się w jego styl i kończąca się równie niespodziewanie jak "Terapia". I (tak!) wprowadza kilka postaci z jego poprzednich książek. Mistrz wśród mistrzów :D.

    Aha, i zobacz to: http://www.youtube.com/watch?v=NzbtbS4V2r4
    Nadal się nie potrafię przestać się śmiać :DD

    OdpowiedzUsuń
  9. szczerze?
    Nie podoba mi się,wygląda jak z ubieranki za duże cienie i tyle.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D