sobota, 31 grudnia 2011

Ankieta - Twoje zdanie się liczy!

Jak wiadomo koniec roku to czas podsumowań. 2011 przyniósł wiele zmian i pozwolił mi się rozwinąć graficznie.
Wiele osób tu zagląda, ale tylko niektórzy zostawiają komentarze. Szkoda, bo zawsze poważnie traktowałam zdanie innych, jeśli było uzasadnione. Dlatego gorąco proszę o zagłosowanie w ankiecie, to nie jest wielki wysiłek :) Bardziej pracowitych proszę również by w komentarzu uzasadnili swój wybór ;D



Najlepszy nagłówek 2011r. autorstwa Wieczko6 to... (ustawione chronologicznie):

1. Zimowa Abstrakcja

2. Dla uzależnionych od Stardoll

3. Grafika wieczko6

4. Check And Bid

5. Stardoll i my

6. Stardoll Fashion Week

7.  Sky Stardoll

8. Fashion by Anka

9. Stardoll dla fanów

10. Stardoll i my

11. Barwny Stardoll

12. Stardollowa Akademia przyszłych Księżniczek

13. Ciemny Stardoll

24 komentarze:

  1. Podoba mi się najbardziej nagłówek Ciemny Stardoll ;)
    Dlaczego?
    Jest tutaj klimat, ktorego nigdy nie spotkałam na stardollowym nagłówku, pobawiłaś się tu cieniowanie i w ogóle cieniowanie cudne ;*

    CherrySmile.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagłosowałam na nagłówek nr 8
    Dlaczego?
    Podoba mi się jego niekonwencjonalność i oryginalność ,jak dotąd nie spotkałam się z takim malunkiem :]
    Fajnie graficzysz Wieczko ,ale przyznam nie wszystkie prace mi się podobają :12,10,9,7 i 13 który jakoś do mnie nie dociera ... w 5 coś we włosach jest nie tak ,coś sztucznego nie ładnego ... :) ale to tylko moje zdanie na ten temat.

    POZDRAWIAM !

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie nagłówek Sky stardoll.
    Dlaczego?
    Jest taki bez przepychu,kolory są świetne,fajnie się na niego patrzy.Jednym słowem skromny,a robi furorę ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja głosuję na nr. 3 - Grafika Wieczko6.
    Dlaczego ?
    Po prostu w tym nagłówku jestem zakochana od pierwszego wejrzenia :D
    No i nie umiem tłumaczyć swojego zdania więc go nie wytłumaczę. :)
    A inne które przypadły mi do gustu to : Zimowa Abstrakcja, Sky Stardoll i Barwny stardoll.

    Pozdrawiam i Szczęśliwego Nowego życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zagłosowałam na nr7 który wykonałaś dla bloga 7. Sky Stardoll. Miałam tutaj trzy typy ale cóż zagłosować można tylko na jeden. Dlaczego on?
    Ma bardzo ładne barwy i utrudnieniem tutaj an pewno była nietypowa poza. Wiem ,że jeżeli u lalki nie widać szyi to większości grafikom to właśnie nie wychodzi ponieważ głowa wygląda jakby odstawała. Tutaj jest wszystko ładnie zachowane. Jedyne co mi się w nim nie podoba to dłoń ale mi też często ta część nie wychodzi ponieważ uważam ją za najtrudniejszą.
    Pozwolę sobie jeszcze skomentować pozostałe nagłówki.

    Nr1. Ten nagłówek mi się bardzo podoba i się wahałam czy na niego nie zagłosować.Jedyne co mi się w nim nie podoba to tło (mało pracochłonne) .

    Nr2. Uważam go za najbardziej nie udany. Nie wiem dlaczego ale jakoś nie podoba mi się. :)

    Nr3. Bardzo fajna szkoda ,że dłoń jest jakaś poprzestawiana .

    Nr4 i 5 . Bardzo ładne tylko te włosy (w nr 5 same kluchy)

    Nr6. Cóż nie mam dużo zastrzeżeń tylko napis trochę dziwny.

    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. numer 7.

    oglądam te nagłówki... co jeden to lepszy. ;D dopiero od 7 zaczęły się nieco "góry i doliny", ale wszystkie są BOSKIE. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. oh, sorry, mój nick na stardoll werkiszka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuje twojego bloga od dawna i cię podziwiam, wybietam nr. 6 i 13. Inne nie są takie fajne. A co do numeru 7 to mam wrażenie jakby te tulipany były strongmenami i ją podnosiły, a nie jakby na nich lub pośród nich leżała.

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze co do 3 i 8.
    3 ma kluchy na włosach (przepraszam jak co, teraz robisz zajebi*** włosy) i musisz pamiętać o stronach bo ten kciuk powinien być z tyłu inaczej to wygląda jak ręka ludzkiego kosmity.
    8 nie wiem czy tak miałaś w zleceniu, ale to ciało wygląda okropnie. jak z tych reklam o jakiś grach czy coś w tym stylu, nie wygląda to dobrze :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi bardzo spodobały się nagłówki nr. 3,6,7 :)

    Pati_98

    OdpowiedzUsuń
  11. Nagłówek : sky stardoll.
    Dlaczego ?

    Ma takie ciepłe kolorki... i grafika b.ładnie i starannie wykonana : )


    Barbi_____

    OdpowiedzUsuń
  12. Głosuję na "Ciemny Stardoll". Podoba mi się ten motyw z oknem i ogólnie uwielbiam ten nagłówek :3.

    OdpowiedzUsuń
  13. nr 7 Sky stardoll
    nw jak go opisać no po prostu ,,Cud miód i orzeszki" ;D żadnych negatywów
    _-Selena_-pink

    OdpowiedzUsuń
  14. głosuję na Sky stardoll jest super

    OdpowiedzUsuń
  15. aa... uzasadnienie:
    coś w nim jest, pasuje do nazwy, nie wiem jak uzasadnić swój wybór, po prostu I LOVE IT!

    OdpowiedzUsuń
  16. 7 - Sky Stardoll
    Dlaczego?
    Ma w sobie tyle uroku i lekkości choć jest taki prosty. Po prostu przepiękny!

    Podobał mi się również nr. 10. Nagłówek na "Stardoll i my". Wiem, że nad nim ciężko pracowałaś i jak dla mnie jest wykonany perfekcyjnie. Może i mało w nim Stardolla, ale mi to nie przeszkadza ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Głosuję oczywiście na 11 :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystkie mi się podobają, a w szczególności 3: ciemny stardoll, sky stardoll i fashion by anka. po namyśle wybrałam ten ostatni. nie jest on może naj naj naj ładniejszy, ale podobają mi się Twoje eksperymenty z cieniami. Są naprawdę na bardzo wysokim poziomie :)

    czarnaMelissa

    OdpowiedzUsuń
  19. Zagłosowałam na nr 7- Sky Stardoll. W tym nagłówku zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Jest taki ciepły, delikatny...
    Zastanawiałam się jeszcze nad nagłówkiem dla bloga "Ciemny Stardoll", ale jednak wybrałam nr 7.

    OdpowiedzUsuń
  20. te prace nie są twoje!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D