środa, 30 marca 2011

Stardollary do rozdania!

Ponieważ zostało mi jeszcze trochę stardollarów z 100 mln to chciałam częścią z nich się podzielić. Zrobiłam oczywiście małą głupotę, bo znam dobry sposób jak zachować niemal całą tę kwotę na później, ale trudno, o tym napiszę w następnym poście. Także będzie seria szybkich mini konkursów, bo mam już niedużo czasu.

1 Pytanie: Jakie są moje ulubione filmy mojego ulubionego reżysera?
Nagroda: 10SD
Wygrywa: Pierwsza osoba, która udzieli odpowiedzi
Maksymalny czas: 31.03.2011r. 20:00

2 Pytanie: Ostatnio dostałam wyróżnienie w pewnym konkursie na stylizacje, za kogo dokładnie się przebrałam?
Nagroda: 10SD
Wygrywa: Pierwsza osoba, która udzieli odpowiedzi
Maksymalny czas: 31.03.2011r. 20:00

3 Pytanie: O czym są wszystkie 4 blogi, które mam w polecanych? (np. gastronomia, różne, recenzje filmów itp. Trzeba podać nazwa bloga - tematyka, nazwa bloga - tematyka...
Nagroda: 10SD
Wygrywa: Pierwsza osoba, która udzieli odpowiedzi
Maksymalny czas: 31.03.2011r. 20:00

Jeśli udzieliliście odpowiedzi na którekolwiek z pytań (można tylko na jedno, można wszystkie, ile chcecie) to od razu wystawcie coś za 10SD w Starbazaarze, bo musicie zdążyć zanim mi się skończy darmowe 100 SD. Musicie pod odpowiedzią podpisać nickiem ze Stardoll.

EDIT: Wygrywają mikeyla700 (10SD, znowu ;) ) i luolina (20SD), poszło Wam jeszcze lepiej niż ostatnim razem ;D
mikeyla700 wystaw coś innego, bo to już mam i nie mogę kupić
luolina wystaw coś za 20SD + prowizja

4 komentarze:

  1. 2.Przebrałaś się za Atomówkę.
    mikeyla700

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam odpowiedź na pierwsze pytanie i nawet nie wiesz, jaką mi to sprawia radochę :D

    A więc, Twój ulubiony reżyser to Tim Burton, a ulubione filmy w jego reżyserii to "Edward Nożycoręki" i "Duża Ryba" ;D

    Co do trzeciego, pierwszy- Mój świat książek- to recenzje książek i inne książkowe sprawy (kto jak kto, ale ja to wiem XD), Iwanu ga Hana dotyczy Japonii, anime (recenzje) i piosenek (tłumaczenia). Moje małe eldorado to typ bloga o wszystkim: serialach, książkach, psach, kosmetykach, a Milion Listów jest o akcji "Milion Listów".

    Pozdrawiam i gratuluję udanych babeczek (nagłówków zresztą też :)),
    luolina

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy widziałaś już posąg Adama Małysza całkowicie z białej czekolady? :D
    http://www.kamratowo.pl/files/foto/Malysz-1.jpg

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, fajny pomysł. Może zrobią jakiegoś piłkarza z piernika, wtedy będzie naprawdę można powiedzieć "Ale ciacho!" ;D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D